بازرگانی چرم مصنوعی جیر

چرم مصنوعی جیر یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع چرم های مصنوعی است، چرم های مصنوعی از مواد پلاستیکی تشکیل می شوند و جایگزین خوبی برای چرم های طبیعی دارند، بازرگانی ها چرم مصنوعی جیر را با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت ممکن در بازار های کشور خرید و فروش می کنند، این چرم ها متقاضیان زیادی در کشور دارند و فروشندگان آن این چرم ها را به بهترین روش ها می فروشند البته هر روش بر روی تعیین قیمت چرم مصنوعی تاثیر گذار هستند.

بازرگانی چرم مصنوعی جیر

اطلاعات فنی چرم مصنوعی جیر

اطلاعات فنی چرم مصنوعی جیر به طور کلی چرم مصنوعی جیر را با چرم اشبالت نیز می شناسند، چرم مصنوعی جیر خواص فیزیکی بسیار زیادی دارد، چرم های گاوی و چرم های شتر یا گاومیش که اصولا ضخامتی بالا دارند و مقتومت آن ها بسیار بالا است را برای تولید چرم جیر استفاده می کنند، چرم های شتر و گاو از چند لایه برخوردار است و لایه زیرین را برای تولید چرم اشبالت یا چرم جیر استفاده می کنند.

یکی از مهم ترین ویژگی های چرم اشبالت یا جیر حالت مخمل آن ها است، این چرم ها چه در حالت مصنوعی و چه در حالت طبیعی از پرز های کوچکی برخوردار است که این پرز ها نرم هستند و حالتی مخملی را ایجاد می کنند.

چرم جیر جزو چرم مخصوص کفش است که در دو حالت خشک و نرم تولید و استفاده می شود، بیشتر از حالت خشک آن برای تولید کفش ها استفاده می کنند، این چرم در دسته چرم شیک قرار می گیرد و برای تولید کفش و کیف استفاده می شود.

نکته دیگر در مورد این چرم، انتخاب لایه آن است، برای تولید چرم اشبالت ابتدا لایه اولی چرم ضخیم گاو را برداشته و لایه زیرین آن که پرزدار است را استفاده می کنند، این نوع چرم شباهت بسیار زیادی به چرم نبوک دارد اما از لحاظ سطح کیفی از آن کمتر است.

فروشگاه چرم مصنوعی جیر

فروشگاه چرم مصنوعی جیر فروشگاه ها چرم مصنوعی جیر را با بالاترین سطح کیفی و ارزان ترین قیمت ممکن می فروشند، روش های گوناگونی برای فروش چرم مصنوعی جیر وجود دارد که فروش اینترنتی و مستقیم یکی از این روش ها است، البته فروش بی واسطه نیز روشی دیگر است که در هر دو روش قیمت چرم مصنوعی جیر کاهش می یابد البته روش های دیگری نیز وجود دارد اما این دو روش محبوبیت بیشتری دارند.

به طور کلی فروش چرم مصنوعی جیر را با توجه به ویژگی هایی که دارند به طور عمده و خرده انجام می شود، فروش عمده این چرم ها نیز به دلیل کاهش هزینه های حمل و نقل سبب کاهش قیمت چرم می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما