بزرگترین فروشگاه چرم مصنوعی در ایران

بزرگترین فروشگاه چرم مصنوعی باید در ایران از چرم باکیفیت، درطرح های گوناگون و رنگ های متفاوت بر خوردار باشد، تا شما در خرید هیج محدودیتی نداشته باشید.

دستگاه های ساخت چرم مصنوعی اختراع دست بشر هستند و مطابق با سلیقه انسان کار می کنند بنا بر این چرم های فراوانی را با هر رنگ، طرح و هر کیفیتی که انسان بخواهد تولید می کنند، از همین رو کالا هایی که با چرم مصنوعی تولید می شوند بسیار متنوع می باشند.

بزرگترین فروشگاه چرم مصنوعی در ایران

آشنایی با تنوع کاربرد چرم مصنوعی

آشنایی با تنوع کاربرد چرم مصنوعیدر این متن خبر می خواهیم به موضوع آشنایی با تنوع کاربرد چرم مصنوعی بپردازیم.

در ادامه به انواع چرم مصنوعی و تنوع عملکرد های چرم مصنوعی اشاره می کنیم: 

  • چرم لباسی: اکثر کاپشن ها و پالتو های زنانه و مردانه ای که شما می پوشید با استفاده از این نوع چرم ها توسط کار خانه ها تولید می شود و سپس به دست شما عزیزان می رسد.
  • چرم کفشی: اکثر کفش هایی که شما می پوشید با استفلده از چرم های کفشی تولید شده اند.
  • چرم کیفی: کیف های شما نیز دسته دیگر از محصولاتی هستند که توسط چرم های مصنوعی تولید می شوند، مانند کیف مجلسیتان، کیف ورزشیتان، کیف چمدانیتان، کیف دستیتان و…
  • چرم مبلی و صندلی: اکثر مبل هایی که شما می بینید که دارای روکش چرمی هستند با استفاده از این نوع چرم ها پوشانیده شده اند.
  • چرم آستری: این چرم ها هم در مبل و صندلی کاربرد فراوانی دارد و هم در کیف وکفش و لباس شما، علاوه بر آن، این چرم ها حتی در صنعت فرش و گلیم ها هم کارکرد بسیاری برای گوشه های فرش دارد، روکش تخت بیمارستان ها هم یکی دیگر از موارد کاربردی این نوع چرم های می باشد.
  • پارچه ها و یا چرم های ضد آب: در بسیار از مواقع شده است که شما به کوه، جنگل و… سفر کنید و در صفر مجبور شوید که از چادر های مسافرتی استفاده کنید جنس این چادر های مسافرتی معمولا از همین چزم ها می باشد که آب از آن گذر نمی کند، به علاوه برخی از راننده های کامیون ها و خاور ها هم از چادر هایی با همین جنس چرم برای ماشین خود در هوای بارانی استفاده می کنند، بسیار از کیف و کفش ها هم از همین نوع چرم هستند.
  • روکش جلد یا گالینگور: گالینگور ها از طرح های بسیار زیادی پشتیبانی می کنند، عمدتا این نوع چرم ها برای دفتر ها و یا کتاب ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، البته سر رسید های تبلیغاتی هم گزینه دیگر کاربردی این نوع چرم ها محسوب می گردد.

چرم های دیگری مثل چرم های کرستی، لیمینیت شده و… در کار خانه های تولید چرم تولید می شوند و سپس برای محصولات زیادی مورد استفاده قرار می گیرند، هر کدام از این چرم ها با توجه به نوع و یا طرحی که طراحی می شوند، برای موارد متفاوتی مورد مصرف قرار می گیرند.

انواع مختلف چرم مصنوعی را بشناسید

انواع مختلف چرم مصنوعی را بشناسیدخب بهتر است دیگر انواع مختلف چرم مصنوعی را بشناسید.

در ابتدا باید بگوییم که چرم های مصنوعی به دو دسته کلی pvc و poly تقسیم می شوند، که دسته دوم نسبت به دسته اول از کیفیت بیشتری بر خوردار می باشد.

چرم مصنوعی pvc: 

چرم مصنوعی pvc بسیار پر فروش می باشد، این نوع از چرم ها خیلی شبیه به چرم های گاوی هستند، دلیل پرو فروش بودنشان هم همین می باشد.

یکی دیگر از مزیت های این نوع از چرم ها این است که بسیار سبک و خوب می باشند، از همین رو کار برد فراوانی در زمینه پوشاک دارند.

چرم های pvc بسیار مستحکم و مقاوم هستند که این هم نوعی عیب محسوب می شود و هم نوعی مزیت.

قیمت این نوع از چرم ها بسیار ارزان و مناسب می باشد.

به چند مورد از مهم ترین کاربرد های چرم مصنوعی pvc اشاره می کنیم: 

  • این نوع چرم ها به دلیل استحکامی که دارند و برش خوبی که می خورد در بنر های مختلف بسیار کارکرد دارند
  • از همین نوع چرم ها معمولا برای چادر های مسافرتی استفاده می شوند.
  • چرم ها pvc  در برزنت های ضد آب هم استفاده می شوند.
  • این چرم چون حالت شقی دارد، معمولا برای ساخت کیف های ادرای هم مصرف می شوند.

چرم های poly: 

این نوع چرم ها از چرم های نوع اول کاربردی تر می باشند چون علاوه بر ضد آب بودنشان، از جنس نرم بر خوردار هستند.

این چرم ها خیلی شبیه به چرم های بزی می باشد.

موارد کاربردی این نوع چرم ها عبارت هستند از: 

  • به دلیل نرم بودنشان در روکش های مبل و صندلی کاربرد دارند.
  • این نوع چرم ها چون خیلی منعطف هستند، برای کیف های مجلسی، ورزشی و… استفاده می شوند.
  • برای کفش ها هم معمولا از چرم های poly استفاده می شود.

نکات قابل توجه در زمان انتخاب چرم مصنوعی

نکات قابل توجه در زمان انتخاب چرم مصنوعینکات قابل توجه در زمان انتخاب چرم مصنوعی کیفیت چرم می باشد، هر چه چرم از کیفیت بالا تری برخوردار باشد قدرت ماندگاری آن هم بیشتر می شود.

در ادامه به چند ویژگی چرم های مصنوعی اشاره می کنیم: 

  •  لایه زیرین چرم های مصنوعی معمولا رنگی می باشد که با پلاستیک پوشانیده شده اند کاملا بر عکس چرم های طبیعی.
  • در چرم مصنوعی دانه دار معمولا دانه ها به صورت خیلی منظم در کنار هم دیگر قرار گرفته اند، اما در چرم طبیعی مدل دانه دار دانه ها خیلی نا منظم در کنار هم قرار دارند.
  • چرم های مصنوعی داری لبه های برش خورده تیز و تمیزی می باشند.
  • چرم مصنوعی از هر نوع اگر در برابر حرارت بالا قرار بگیرند می سوزند در حالی که چرم طبیعی در برابر حرارت بالا فقط براق تر می شود ولی نمی سوزد دقت کنید که اگر چرم مصنوعی بسوزد بویی همچون بوی پلاستیک می دهد، زیرا از مواد پلاستیکی ساخته شده است، اما اگر چرم طبیعی سوزانیده شود رایحه مو های سوخته می دهد زیرا از پوست حیوانات تشکیل شده است.

بزرگترین فروشگاه چرم مصنوعی ایرانی

بزرگترین فروشگاه چرم مصنوعی ایرانیدر بزرگترین فروشگاه های چرم مصنوعی ایرانی باید با کیفیت ترین چرم مصنوعی های به عرضه برسد.

اگر شما فردی هستید که محیط زیست را دوست دارید پس حتما به چرم مصنوعی علاقه خاصی دارید، چرا که این نوع چرم ها توسط دستگاه ها و با استفاده از مواد خامی که انسان ها تعیین می کنند، به وجود می آیند اما چرم های طبیعی از  پوست حیوانان تشکیل می شوند و این خود به معنی منقرض شدن حیوانات در محیط زیست می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما