بهترین فروشنده چرم شتر مرغ

بهترین فروشنده چرم شتر مرغ این محصول را در اختیار همه قرار داده است. این محصول بسیار زیبا است و کارایی بسیار زیادی دارد. این محصول در مدل های مختلفی وجود دارد و افراد زیادی به دنبال تهیه و خرید این محصول هستند.

به دلیل کیفیت بالایی که دارد به خارج از ایران ارسال می شود و بسیار محبوب است

بهترین فروشنده چرم شتر مرغ

دلیل استفاده از چرم برای مبلمان

دلیل استفاده از چرم برای مبلمان مشخصات چرم شتر مرغ درجه یک به این صورت است که این چرم از نوع حیوانی و طبیعی می باشد مقاومت و دوام این چرم توجه مشتریان را به خود جلب کرده است چرم شتر مرغ در برابر خشکی مقاوم بوده و به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرد از این چرم به دلیل کیفیت بالایی که دارد

این چرم برای شرایط سخت مناسب می باشد و به راحتی تحت تاثیر عوامل مربوطه قرار نمی گیرد. نرمی و لطافت چرم شتر مرغ باعث شده تا قیمت آن نسبت به چرم ها دیگر گران بوده باشد این خاصیت باعث شده تا صنعت گران به راحتی از این محصول استفاده کنند نکته جالب در مورد چرم شتر مرغ این است که این محصول انعطاف پذیری بالایی دارد

این خاصیت باعث می شود تا به راحتی از آن استفاده کرد و محصول مورد علاقه خود را برای فروش تولید کرد. چرم شتر مرغ امروزه در سطح دنیا به دلیل کیفیت مناسبی که دارد توجه صنعت گران را به خود جلب کرده است چون هم دوام و هم استحکام زیادی دارد به همین دلیل کشور ها غربی این چرم را از ایران خرید می کنند. .

چرم شترمرغ چه کاربردهایی دارد؟

چرم شترمرغ چه کاربردهایی دارد؟ امروز استفاده از چرم شترمرغ اصل نسبت به سایر چرم های گاوی و گوسفندی قیمت بسیار بالاتری دارد و در رده چهارم های لوکس و گران قیمت دنیا قرار می گیرد چرم این حیوان همانند چرم مار و کروکودیل گران‌قیمت بوده و استفاده های خاصی را از آن مثل ساختن کیف و کفش های برند و ساخت وسایل لوکس دیگر می‌کنند.

چرم شترمرغ به دلیل داشتن تراکم بسیار بالا استحکام بی نظیر و همچنین ضخامت کمتر نسبت به سایر چرم ها می تواند گزینه مناسبی برای ساخت انواع کفش و کیف و لباس و وسایل تزیینی دیگر باشد از جمله مواردی که چرم شترمرغ طرح دار را از سایر چرم ها متمایز می کند برجستگی هایی که در روی چرم های تولید شده در بازار دیده نمی شود.

وجود این نوع برجستگی هایی ریز و درشت باعث طراحی طبیعی و زیبایی دوچندان آن در فرایند تولید می شود جذابیت و پرطرفدار بودن این محصول نیز به خاطر همین برجستگی‌های است که هنگام رنگ کردن بیشتر نمایان شده و جلوه و زیبایی کار را دوچندان می کند.

به همین خاطر است که چرم این حیوان طرفداران خیلی زیادی دارد وجود همین برجستگی ها باعث می‌شود که شما بتواند چرم مصنوعی را از چرم واقعی تشخیص بدهید بسیاری از افرادی که مشتاق خریداری این محصول هستند با همین روش می توانند چرم واقعی شترمرغ را تشخیص داده و همین ویژگی باعث خواهد شد که احتمال محصولات تقلبی در بازار تقریباً صفر باشد

توزیع کنندگان انواع چرم شتر مرغ

توزیع کنندگان انواع چرم شتر مرغ پخش انواع چرم شترمرغ صادراتی مانند چرم شترمرغ طرح دار، چرم شتر مرغ ساده و…. به صورت آنلاین انجام می شود تا تولید کنندگان محصولات چرمی بتوانند به راحتی به این محصول دسترسی پیدا کنند علاوه بر این مزیت های استفاده از چرم شتر مرغ باعث شده پخش آن بازار پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

نسبت به دیگر چرم ها زیبایی بی نظیری دارد و این به دلیل نقاط فولیکول دار آن می باشد. چین و چروک ها و برجستگی هایی که این نوع چرم وجود دارد باعث زیبایی شگفت انگیزیش شده است که موجب گردیده از دیگر چرم ها متمایز شود.

برای تولید کالای های چرمی لوکس مانند پالتو، کیف اداری، کلاه آفتابی، کفش، کلاه زمستانه، روکش موبایل،جاکلیدی، کیف پول، بوت و چکمه، کاپشن و…. استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما