خرید عمده چرم مصنوعی عسلی

چرم مصنوعی عسلی یکی از زیباترین انواع چرم مصنوعی است که می تواند برای تهیه انواع کیف، کفش و لباس و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول به صورت عمده و با قیمت ارزان به خریداران ارائه می شود.

خرید عمده چرم مصنوعی عمده عسلی از تولید کننده این چرم به صورت مستقیم انجام می شود و به این ترتیب واسطه ها در این میان نقشی در افزایش قیمت آن ندارند.

خرید عمده چرم مصنوعی عسلی

میزان ضخامت چرم مصنوعی

میزان ضخامت چرم مصنوعی

چرم مصنوعی محصولی است غیر طبیعی و همان طور که از نامش مشخص است از پوست حیوانات به دست نیامده و محصولی ساخته شده از پلیمرهای نفتی و شیمیایی است. این محصول قیمت بسیار ارزان تری از چرم طبیعی دارد و از نظر برخی مشخصات و ویژگی ها با چرم طبیعی کاملا متفاوت است.

میزان ضخامت چرم مصنوعی از 0.5 میلی متر تا 5 میلی متر متغیر است و با توجه به نوع نیاز سفارش دهندگان این محصول می تواند در ضخامت های مختلف و با رنگ های بسیار متنوع تولید شود.

از ویژگی های ضخامت این محصول یکدست بودن ضخامت در کلیه بخش های آن است و بین قسمت های مختلف چرم از نظر ضخامت تفاوتی وجود ندارد در حالی که در چرم طبیعی ضخامت ممکن است در همه بخش ها یکی نباشد و از یک گوشه تا گوشه دیگر چرم این ضخامت می تواند متفاوت باشد.

میزان ضخامت این محصول در استحکام و مقاومت آن تاثیر گذار است و هر چه ضخامت بیشتر باشد چرم مصنوعی محکم تر خواهد بود و دوام بیشتری خواهد داشت.

تولید عمده چرم مصنوعی عسلی

تولید عمده چرم مصنوعی عسلی

تولید چرم مصنوعی عسلی به صورت عمده توسط تولید کننده این محصول انجام می شود و از بهترین مواد اولیه جهت تولید این محصول استفاده می گردد.

گران بودن چرم طبیعی باعث شده است نیاز برای چرم مصنوعی به ویژه رنگ عسلی به دلیل محبوبیت آن روز به روز افزایش یابد. تولید این چرم در تیراژ بالا توسط تولید کننده این محصول صورت می گیرد و می تواند نیاز بازار را به خوبی تامین کند.

خریداران می توانند در تماس با این تولید کننده آن را با قیمت ارزان به دست آورند. سفارش خرید این محصول از طریق همین وب سایت فروشگاهی امکان پذیر است و خریداران می توانند در مراجعه به آن از مشخصات دقیق این محصول از جمله قیمت آن با خبر شوند و ثبت سفارش خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

خرید از طریق تماس تلفنی با تولید کننده با شماره هایی که در همین وب سایت وجود دارد نیز به راحتی ممکن است و به این ترتیب خریدار می تواند از زمان ارسال سفارش و تحویل آن باخبر شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما