خرید مستقیم چرم مصنوعی به صورت عمده

مجموعه دنا چرم از تولیدکنندگان برتر انواع چرم طبیعی وچرم مصنوعی عمده در کشور می باشد. همچنین خرید مستقیم و بدون واسطه ی چرم مصنوعی به صورت عمده از طریق وبسایت مجموعه دنا چرم با قیمت های استثنائی امکان پذیر است. تامین کنندگان عمده ی کالا و صادر کنندگان می توانند جهت تهیه انواع چرم مات و چرم خام که در صنایع پوشاک کاربرد فراوانی دارد، با مشاورین فروش مجرب مجموعه دنا چرم جهت استفاده از فرصت های معمالاتی سودآور این محصول پرتقاضا از طریق این وبسایت ارتباط برقرار نمایند.

خرید مستقیم چرم مصنوعی به صورت عمده

متریال به کار رفته در تولید چرم مصنوعی

متریال به کار رفته در تولید چرم مصنوعی چرم مصنوعی از چندین لایه ی پارچه آستری، چسب، فوم و اسکین یا همان پوسته تشکیل می­شود. معمولاً برای پارچه آستری از جنس تریکو استفاده می شود و برای لایه ­های دیگر از مواد شیمیایی که بر پایه ی پلی وینیل کلراید و یا پلی یورتان هستند استفاده می شود.

به طور کلی برای تولید چرم مصنوعی دو روش تر و خشک وجود دارد. در روش خشک تولید چرم مصنوعی جهت پرکردن قطعات توخالی، از پُرکننده استفاده می شود و همچنین پایدار کننده های حرارتی، رنگدانه و پودر پی وی سی و مواد دیگر نیز در این روش به کار برده می شوند. در روش تَر تولید چرم مصنوعی، مواد شیمیایی به کار رفته -پلی وینیل کلراید یا پلی یورتان- برای تهیه ی ورق های منعطف و چند لایه استفاده می شوند. در روش تَر دو مدل (Coating) وجود دارد. طی فرآیند (Coating) ورق چند لایه ای بدست می آید که معمولا جنس پارچه ی آستر آن از تریکو بوده و لایه های دیگر از مواد شیمیایی بر اساس پلی وینیل کلراید و یا پلی یورتان تشکیل می شوند. ظاهر چرم تولید شده با استفاده از از پلی یورتان بهتر از چرم پلی وینیل کلراید می باشد.

پخش کننده چرم مصنوعی به صورت عمده

پخش کننده چرم مصنوعی به صورت عمده امروزه تامین کنندگان کالا جهت فعالیت در صنایع پوشاک چرم خرید عمده ی چرم مصنوعی را از طریق اینترنت و وبسایت های مربوطه انجام می دهند. اما نکته ی حائز اهمیت این است که با وجود فروشندگان متعدد چرم خام, تهیه این محصول باید از مراکز معتبر صورت بگیرد. مجموعه دنا چرم پخش کننده ی انواع چرم طبیعی و چرم مصنوعی به صورت عمده به اقصی نقاط کشور می باشد. لازم به ذکر است این مجموعه باحذف واسطه ها و فروش مستقیم و همچنین برخورداری از کادر مجرب در زمینه ی تولید، پخش و صادرات این محصول پر تقاضا بهترین خدمات را از قبیل مشاوره ی قبل و پس از فروش، قیمت های رقابتی و تخفیفات ویژه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تامین کنندگان کالا و صادرکنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت مجموعه ی دنا چرم با مشاورین فروش این مجموعه جهت خرید و پخش چرم مصنوعی به صورت عمده ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما