خرید چرم بز صادراتی

چرم بز از بهترین و مناسب ترین چرم های کشور است که استفاده های بسیار گسترده ای دارد، این چرم ها به روش های گوناگونی خریداری می شوند. خرید چرم بز صادراتی به روش های گوناگونی انجام می شود و هر کدام از این روش ها بر روی تعیین قیمت چرم بز تاثیرات زیادی دارند. به طور کلی روش های خرید این چرم ها یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت آن ها است، به طور کلی خرید این چرم ها با توجه به ویژگی های آن ها به طور عمده و خرده انجام می شود.

خرید چرم بز صادراتی

3 ویژگی چرم بز صادراتی

3 ویژگی چرم بز صادراتی چرم بز از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است و آشنایی با این ویژگی ها هم خرید چرم را آسان تر می کند و هم انتخاب آن را راحت تر می کند.
برخی از این ویژگی ها عبارت اند از:

  1. یکی از این ویژگی ها وزن سبک آن ها می باشد، این چرم ها از وزن بسیار سبکی برخوردار است و به همین دلیل کاربرد های آن بسیار بیشتر از چرم های دیگر است البته این فقط یکی از ویژگی های منحصر به فرد این چرم است، به دلیل وجود این ویژگی از چرم بز بیشتر در تهیه کیف ها و کفش ها استفاده می شود زیرا وزن سبک آن استفاده‌ از کفش و کیف را آسان تر می کند.
  2. ویژگی دیگر از چرم تراکم الیاف مناسب آن است، تراکم الیاف این نوع چرم نسبت به چرم های گاوی کمتر است اما تراکم الیاف این چرم نسبت به گوسفندی بیشتر است و به همین دلیل در برابر کشش از چرم گاوی مقاومت کمتری دارد اما مقاومت آن نسبت به چرم های گوسفندی در برابر کشش بیشتر است.
  3. ویژگی بعدی این چرم ضخامت نسبتا مناسب آن است، چرم های گاوی از ضخامت بالایی برخوردار هستند و از چند لایه تشکیل می شوند اما چرم بزی از لایه های کمتری برخوردار است و ضخامت آن نیز نسبت به چرم های گاوی و گاومیش کمتر است.

فروشنده چرم بز صادراتی

فروشنده چرم بز صادراتی فروشنده چرم صادراتی بز را به روش های گوناگونی می فروشد، فروش اینترنتی و مستقیم یکی از این روش ها است که در کاهش قیمت آن تاثیرات زیادی دارد، در فروش اینترنتی چرم بز صادراتی هزینه های حمل و نقل کاهش می یابد و تعداد واسطه ها نیز در این روش به حداقل می رسد و در نهایت این امر سبب کاهش قیمت چرم بز می شود.

فروش عمده این چرم های بزی نیز یکی از بهترین روش های فروش است که اکثر فروشندگان این چرم ها را به این روش می فروشند همچنین فروش به این روش باعث می شود متقاضیان به خرید این نوع چرم ها جذب شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما