خرید چرم گاو باکیفیت

چرم گاو باکیفیت ماده ای محکم ، انعطاف پذیر و بادوام است که با پوشاندن پوست در یک اقتصاد سنتی یا شرکت صنعتی به دست می آید. تولید پوست نشان دهنده یک دسته جداگانه است. چرم در کاربردهای مختلفی از کفش و لباس گرفته تا صحافی تا روکش مبلمان و کاغذ دیواری چرمی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از چرم با خواص متنوع تولید می شود. علاقه مندان به این ماده می توانند جهت خرید بهترین چرم از مجموعه ما اقدام نمایند.

خرید چرم گاو باکیفیت

چرم گاو چه مشخصاتی دارد؟

چرم گاو چه مشخصاتی دارد؟ پوست گوساله محبوب ترین ماده برای کفش و چکمه با کیفیت است. به طور معمول ، این نوع چرم است که یک انتخاب مطمئن است – پوشیدن آن خیلی گران ، کشسان ، دلپذیر نیست و به طور سنتی به نظر می رسد. با این حال ، کیفیت و ویژگی های چرم گوساله به طور قابل توجهی متفاوت است ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که مقاله بزرگی جداگانه در مورد نوع چرم گوساله ، نحوه پردازش و تانن ها تولید کنیم.

پوست گوساله را می توان با توجه به پارامترهای مختلف طبقه بندی کرد. اولین سن گوساله است. پوست گوساله های بسیار جوان لطیف و نرم است ، بسیار انعطاف پذیر است ، اما در عین حال مستعد تجمع سریع چین و چروک های کوچک است ، به همین دلیل است که همه مشتریان آن را دوست ندارند. از سوی دیگر ، پوست گوساله هایی که قبلاً نسبتاً رشد کرده اند ، قرار دارد. ممکن است خیلی انعطاف پذیر و خشن ، مستعد چین خوردگی های برجسته نباشد. از چنین چرمی معمولاً در کفش های نسبتاً ارزان استفاده می شود.

علاوه بر این ، شرایط نگهداری گوساله ها می تواند بر انعطاف پذیری ، نرمی و خاصیت ارتجاعی پوست تأثیر بگذارد. بهترین پوست پوستی است که از گوساله هایی بدست آمده باشد که قسمت قابل توجهی از زندگی خود را در مراتع باز ، در محیطی آرام و تغذیه کرده اند.

مراکز پخش چرم گاو باکیفیت

مراکز پخش چرم گاو باکیفیت مجموعه ما یکی از برترین و مجهز ترین مراکز پخش چرم گاو با کیفیت در ایران است. چرم دانه بالا از لایه بالایی پوسته تولید می شود ، اما ، به عنوان یک قاعده ، تنظیمات و پرداخت قابل توجهی را تجربه می کند. اگر در دانه های کامل مناطقی از پوست بدون نقص شدید وجود داشته باشد ، به عنوان یک قاعده ، دانه های بالا مناطقی با نقص هستند که نیاز به آسیاب دارند. با رنگهای آنیلین رنگ می شود ، اما بعد از آن یک پوشش محافظ و / یا یک لایه نازک از رنگهای پایه رنگی روی آن قرار می گیرد. این پوست در برابر تأثیرات خارجی مقاومت بیشتری دارد و ظاهر اصلی خود را مدت بیشتری حفظ می کند. با این حال بعید است چنین پتینه ای مانند چرم آنیلین روی آن ظاهر شود. علاوه بر این ، احساس لمسی در اینجا کمی متفاوت خواهد بود و تنفس نسبت به چرم آنیلین بدتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما