صادرات انواع چرم طبیعی مرغوب

صادرات انواع چرم طبیعی مرغوب در حجم انبوهی انجام می شود و سالانه میزان ارز زیادی از این طریق وارد کشور می شود. از جمله محصولاتی که به صورت گسترده و فراوان از کشور ایران به سایر کشورهای خارجی صادر می شود چرم طبیعی است.

صادرات چرم به سایر کشورهای خارجی توسط بهترین و معروف ترین صادرکننده های ایرانی به روش های مختلف اعم از عمده یا همان کلی صورت می گیرد. در سال های اخیر میزان صادرات این محصول از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار شده است که دلیل اصلی آن کیفیت عالی این محصول و استقبال بی نظیر مشتریان از خرید آن است.

صادرات انواع چرم طبیعی مرغوب

چرم طبیعی مرغوب چگونه تولید می شود؟

چرم طبیعی مرغوب چگونه تولید می شود؟ چرم طبیعی مرغوب حاصل دباغی پوست طبیعی حیواناتی مانند گاو، بز، گاومیش، شتر، شتر مرغ و… می باشد. تولید چرم طبیعی نیازمند انجام یک سری مراحل است، ما در این مقاله سعی داریم چگونگی تولید این محصول را بازگو کرده و شما را از فرایند تهیه آن آشنا کنیم.

  • انتخاب پوست: ابتدا با در نظر گرفتن سلیقه و هدفتان از خرید، پوست مناسب را تهیه کنید. پوستی که خریداری می کنید باید کاملا سالم و بدون هیچ گونه پارگی باشد تا بتوان بیشترین میزان بهره وری را از آن به دست آورد.
  • تمیز کردن پوست: در مرحله بعدی پوست خریداری شده را از هر گونه نمک نگهدارنده، مو، گوشت، فضولات و… تمیز می کنند و در صورت ضخامت بالای پوست کمی از آن را برش می دهند.
  • انجام دباغی: این مرحله مهم ترین و پیچیده ترین مرحله تولید چرم است، دباغی پوست با وجود تاریخچه بسیار طولانی هنوز هم اغلب به صورت سنتی انجام می شود. دباغی پوست طبیعی حیوانات، سبب افزایش استحکام و مقاومت چرم می شود.
  • فرز کاری: در این مرحله، چرم را به همراه نمک های مخصوص به مدت هشت ساعت داخل دستگاه قرار می دهند تا حسابی نرم و منعطف شود.
  • رنگرزی چرم: پس از انجام فرز کاری چرم را با رنگ های استاندارد و مرغوب، رنگ آمیزی می کنند.
  • اتو کشی چرم: این مرحله آخرین مرحله تولید چرم است، چرم باید فاقد چین خوردگی باشد و کاملا شفاف و صاف خدمت مشتریان عرضه شود.

عرضه کننده چرم طبیعی مرغوب رنگی

عرضه کننده چرم طبیعی مرغوب رنگی عرضه کننده چرم طبیعی مرغوب رنگی با هدف حضور موثر در بازار های بین‌المللی، فعالیت خود را در حوزه تولید و فروش چرم مرغوب آغاز نموده‌ است. این مجموعه برای دستیابی به محصولی ممتاز و متناسب با نیاز جامعه، از بهترین مواد اولیه و چرم موجود در بازار استفاده کرده و با به کار گیری بهترین نیروی متخصص و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، محصولی شگرف و در شان مصرف‌کنندگان تولید می‌نماید.

عرضه کننده چرم با راه‌اندازی شبکه توزیع و صادرات محصولات خود در نقاط مختلف دنیا، تجربه خریدی آسان، لذت‌بخش و ماندگار را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم قصد خرید چرم را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید از طریق همین سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما