صادرات انواع چرم لباسی به کشورهای دیگر

صادرات چرم لباسی را میتوان یکی از مشاغل پر سود در سراسر جهان نامید. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان چرم در جهان است که کالاهای خود را که تنوع و کیفیت گوناگونی دارند، به سایر کشور ها صادر میکند.

صادرات انواع چرم لباسی به کشورهای دیگر

نکاتی که باید درباره چرم لباسی بدانید

نکاتی که باید درباره چرم لباسی بدانید چرم لباسی دو نوع دارد: طبیعی و مصنوعی

چرم لباسی طبیعی، اغلب از پوست حیواناتی نظیر گاو، گوسفند، شتر مرغ و … به دست می آید و مصارف زیادی دارد ، برای مثال در مناطق سردسیر برای تولید کاپشن و دستکش چرمی استفاده میشود.

ایران در زمینه ی چرم طبیعی صادراتی ، از جمله کشور های پیش قدم محسوب میشود؛ به طور مثال صادرات چرم طبیعی به چند کشور ، به شرح زیر میباشد:

  • فروش چرم به ترکیه
  • صادرات چرم خالص به روسیه
  • عرضه چرم طبیعی به ارمنستان

یکی از دلایل خرید این کشور ها از ایران، علاوه بر بحث کیفیت و تنوع، این است که چرم در ایران مقرون به صرفه محسوب میشود زیرا هزینه تولید آن نسبت به نرخ جهانی کمتر است.

کشور های زیادی در صدد رقابت در زمینه این تولیدات با کشور عزیزمان ایران هستند، اما تا کنون هیچ کدام نتوانستند به تولیداتی مرغوب همچون تولیدات ما، دست پیدا کنند.

چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی، قیمت مناسب تری دارد و همین موضوع باعث شده طرفداران چرم مصنوعی در خریدشان به سمت کیف ، کیف پول ها و ساعت ها و حتی کفش هایی با چرم مصنوعی بروند.

علاوه بر آن، ایجاد رنگ و طرح های مختلف در چرم مصنوعی و همچنین ایجاد وسایل چرمی با ضخامت لایه ی متفاوت در این نوع چرم قابل اجراتر میباشد.

در خرید چرم مصنوعی برای دوختن انواع کیف های چرمی و محصولات چرمی دستی ، به موارد زیر دقت کنید:

۱.باید ضخامت چرم انتخابی شما متناسب با کالای تولیدی باشد.

۲‌. رنگ و طرح آن متناسب با جامعه ی هدف و جنسیت آنها مشخص میشود.

۳‌. قیمت آن با توجه به کشش مشتریان مربوطه تعیین میشود زیرا چرم مصنوعی دارای رنج قیمت های گوناگونی میباشد.

ویژگی انواع چرم لباسی

ویژگی انواع چرم لباسی ۱. چرم گاوی اصل: این چرم ها دارای الیاف متراکمی هستند به همین دلیل مقاومت بالایی دارند، سطح انها صاف است و به صورت نرم و خشک تهیه میگردند و از آنها بیشتر در تولید کیف و لباس و دستکش استفاده میشود.

۲.چرم گوسفندی: تراکم الیاف آن کمتر و مقاومت چرم گاوی را ندارند،سطح آنها صاف و به خاطر لطافتی که دارند بیشتر در تولید لباس و دستکش و کیف استفاده میشوند.

۳. چرم بزی: تراکم الیاف آن از چرم گاوی کمتر ولی از چرم گوسفندی بیشتر است،با توجه به وضوح محل رویش مو روی آنها، میتوان به راحتی آن را از بقیه چرم ها تشخیص داد.

۴: چرم گاومیش: این چرم از چرم گاوی ضخیم تر است و برای تولید چمدان، کمربند و زین اسب مورد استفاده قرار میگیرد.

۵.اشبالت: از لایه لایه کردن چرم های ضخیم به دست می آید و دارای سطح پرز دار میباشد. رنگ آن یکدست است و تمام سطوح آن رنگ شده است. چون سطح آن پرز دارد زود خاک میگیرد. از آن بیشتر در تهیه کیف و کفش استفاده میشود.

۶: آسترها: به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار یافت میشوند.

عمده فروشی انواع چرم لباسی

عمده فروشی انواع چرم لباسی در جهان فروشندگان زیادی برای یک کالا وجود دارند، اما مشتریان همواره در تلاش اند تا با بهترین آنها در ارتباط باشند و خرید کالای خود را با خیالی آسوده انجام دهند؛ به خصوص در مورد سفارش عمده چرم که یک محصول تجاری بین المللی محسوب میشود.

خرید مستقیم چرم مرغوب از فروشندگان معتبر انلاین، میتواند یکی از گزینه های مورد توجه مشتریان باشد زیرا مسیر خرید را هموار تر میسازد.

چرم طبیعی میتواند یک گزینه ی اصلی در فروش عمده چرم لباسی باشد زیرا دارای تراکم بافتی و کیفیت قابل توجهی میباشد و فروشندگان عمده فروش زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

فروشنده چرم مرغوب، باید با توجه به نیاز های جامعه ی مشتریان و با در نظر داشتن بازار های داخلی؛ مسیری کوتاه و مستقیم برای معرفی خود به مشتریان طراحی کنند.

چرم مرغوب یکی از نایاب ترین محصولاتی است که اگر فروشنده بتواند به واسطه تولید و عمده فروشی آن، با مشتری ارتباط بگیرد، سود زیادی نصیبش خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما