عرضه عمده چرم بز در مشهد

یکی از ستون های اصلی تولید چرم بز شهر مشهد می باشد. این چرم کیفیت خوبی برای تهیه انواع کیف, کفش و پالتو و دیگر موارد در صنایع مختلف را دارد. یکی از اصلی ترین کاربرد های چرم بز برای تولید کیف و کفش می باشد. چرم بز در طرح و رنگ متنوع است و همین تنوع سبب شده عرضه چرم بز عمده به سراسر کشور در حجم بالا و زیاد صورت بگیرد. این نوع چرم ها توسط دستگاه ها طرح دار می شوند و برای راحتی در در سبک های مختلف لباس کاربری خوبی از خود نشان داده است.

عرضه عمده چرم بز در مشهد

کیفیت چرم بز چگونه است؟

کیفیت چرم بز چگونه است؟ چرم بز وزن سبکی دارد به همین دلیل برای تولید انواع لباس سبک و راحتی از این نوع چرم استفاده می کنند. رنگ و طرح در چرم بزی متنوع است و طرح نهادن بر روی چرم بزی توسط دستگاها راحت تر بر روی این چرم صورت می گیرد.

چرم بز بسیار نرم و انعطاف پذیر است و در صنعت مد و استایل به دلیل تنوع رنگ و طرح و وزن سبک خود و همچنین لطافت پرمصرف و پرفروش و پرکاربردترین نوع چرم به حساب می آید.

علاوه بر تمام این ویژگی ها چرم بز مقاوم است این مقاومت در برابر سرما, گرما و ضربه و کشش عملکرد و دوام بالایی دارد. صاف نبودن چرم بز و بودن ناهمواری های موجود بر سطح آن یکی از راه های آسان برای شناخت چرم بزی است.

قیمت چرم خراسان به نسبت دیگر اقلام چرم در بازار کمتر است که این قیمت پایین به علت فراوانی این چرم در این استان می باشد. بوی چرم بزی کاملا به بوی بز شبیه است و یکی از دیگر راه های شناخت این چرم همین مورد می باشد.

چرم بزی براق است و این براقیت در دوخت لباس و صنعت مد زیبایی و منحصر بفردی خوبی دارد. از چرم های بزی برای روکش های مبلمان و صندلی خودروها استفاده می شود.

دلیل استفاده از چرم بز برای مبلمان و خودروها این است که مقام خوبی در برابر سایش و ضربه دارد و این وسایل به شدت در معرض سایش قرار می گیرد پس نیاز به یک جنس مقاوم دارد که بهترین گزینه همین چرم بزی است و در مدت زمان بالا دچار فرسودگی نمی‌شود.

قیمت عمده چرم بز در مشهد

قیمت عمده چرم بز در مشهد توزیع چرم بز در بازار چرم مشهد به صورت مستقیم و بی واسطه با قیمت مناسب عرضه می شود. این چرم از نمونه‌های درجه یک و با کیفیت به شمار می‌رود که با رنگ بندی متنوع باعث شده قیمت محصول بسیار به صرفه تر و ارزان تر شود.

مشتریان نیز می توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود، این محصول را در متراژمتنوع خریداری کنند. قیمت عمده چرم بز با توجه به قیمت تکی آن مناسب تر است و برای خریدار و مشتریان این چرم به صرفه تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما