عرضه چرم آیینه ای پشت مشکی

چرم آیینه ای پشت مشکی در واقع آن لایه ای است که گوشت حیوانات را می پوشاند. اصطلاح آیینه ای که ریشه در کوریوم لاتین دارد، همچنین اجازه می دهد پوست پس از برنزه شدن و درمان آن برای استفاده های مختلف نامگذاری شود. به لطف انعطاف پذیری و مقاومت، می توان آن را به روش های مختلف دستکاری و کار کرد و آن را به یک ماده با کاربردهای مختلف صنعتی تبدیل کرد. عرضه چرم آیینه ای پشت مشکی توسط ما انجام می شود که با خرید کیفیت واقعی محصول را خواهید دید.

عرضه چرم آیینه ای پشت مشکی

ویژگی های چرم آیینه ای

ویژگی های چرم آیینه ای به طور معمول، وقتی لایه پوست از بدن حیوان جدا می شود، مو یا پشم برداشته می شود و لایه مذکور تحت فرآیند برنزه شدن قرار می گیرد. این شامل تبدیل پوست مستعد پوسیدگی به چرمی است که تجزیه نمی شود و بنابراین می توان از آن برای تهیه کفش، کیف پول، کیف، کاپشن، شلوار، مبلمان و بسیاری از محصولات دیگر استفاده کرد.

تقریباً در تمام نقاط جهان، افراد بیشتری از خوردن محصولات با منشا حیوانی امتناع می ورزند و رژیم غذایی گیاهی سخت را انتخاب می کنند که نه تنها شامل هر نوع گوشت باشد، بلکه تخم مرغ یا شیر را نیز شامل نشود. آنها گیاه خوار نامیده می شوند و جدا از رژیم غذایی، هر عادت دیگری را که تا حدی بر آزادی بقیه گونه های زنده تأثیر می گذارد، تغییر می دهند.

همانطور که در بالا ذکر شد، چرم با منشا حیوانی روزانه در تعداد زیادی از محصولات استفاده می شود. با این حال، امروزه محصولات جایگزین زیادی وجود دارد که به درد و رنج موجود زنده نیاز ندارند و چرم گیاهی یکی از برجسته ترین نمونه ها است.

این یک ترکیب پنبه و لاستیک است که برای اولین بار در سال 1992 ارائه شد. چرم این گزینه برای چرم حیوانی به ویژه مقاوم، انعطاف پذیر و ضد آب است و اندکی پس از آغاز به کار در بازار، بسیاری از کارخانه های نساجی آن را برای محصولات خود پذیرفتند، بدون اینکه بر اعتبار آنها تأثیر منفی بگذارد. روند ایجاد چرم گیاهی نیز در جنگل محترمانه است، زیرا نیازی به استخراج شیره درختان نیست.

تولید کننده چرم آیینه ای پشت مشکی

تولید کننده چرم آیینه ای پشت مشکی چرم آیینه ای از زیباترین نمونه های چرم است که طرفداران زیادی دارد اما این نکته که این محصول را از کجا خریداری می کنید هم بسیار حائز اهمیت است مرکز ما تولید کننده گان آیینه ای پشت مشکی است که محصولاتی زیبا و پرطرفدار تولید می کند. این محصولات از زیباترین هایی هستند که می توانید نمونه ی آن را در بازار بیابید.این مرکز تولید چرم آیینه ای سعی کرده است کیفیتی تولید کند که با برترین محصولات روز دنیا برابری کند، قیمت عرضه چرم آیینه ای مجموعه ما مناسب ترین قیمت است که با یکبار خرید مشتری دائمی ما خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما