عرضه کنندگان چرم گوسفندی اصل

عرضه کنندگان چرم گوسفندی اصل توانسته اند به خوبی پاسخگوی نیاز 100 درصد مشتریان باشند چون اصل ترین و مرغوب ترین محصول را در اختیار مشتریان می گذارند.

چرم از پوست دباغی شده حیواناتی مانند گوسفند بدست می آید که بسیار مستحکم و بادوام است به همین دلیل محصولاتی که با چرم طبیعی تولید شده اند بسیار مقاوم و با کیفیت می باشند و طول عمر بالایی دارند.

عرضه کنندگان چرم گوسفندی اصل

چگونه چرم اصل را تشخیص دهیم؟

چگونه چرم اصل را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص چرم اصل باید به نکات زیر توجه بفرمایید:

  1. اگر آب روی چرم اصل بریزید مشاهده می کنید که آب جذب آن می شود چون قابلیت جذب آب را دارد.
  2. برای تشخیص اصل بودن محصول کافی است پشت چرم را نگاه کنید و توجه نمایید که باید پشت آن پرزدار باشد.
  3. چرم اصل باید بوی بدن حیوان را بدهد و شما با استفاده از حس بویایی خود می تواند طبیعی بودن چرم را تشخیص دهید.
  4. چرم اصل طبیعی دارای چین و چروک و خطوط غیر یکنواخت می باشد چون روی بدن حیوان خطوط طبیعی و رگ هایی وجود دارد.
  5. سطح روی چرم باکیفیت و اصل لطیف و نرم می باشد برای این منظور باید از حس لامسه خود استفاده کنید و روی سطح چرم دست بکشید.
  6. هنگامی که چرم طبیعی در معرض حرارت قرار می گیرد دیر تر جمع می شود و آتش می گیرد و در هنگام سوختن بوی موی سوخته می دهد و خاکستری که از سوختن چرم اصل بدست می آید پودری و نرم است و دود حاصل از سوختن آن سفید رنگ می باشد.

چرم اصل با توجه به نرمی و استحکامی که دارد به انواع مختلفی دسته بندی می شود که می توان به چرم سبک، چرم سنگین و چرم نیمه سنگین اشاره کرد نمونه اول ظرافت و نازکی بالایی دارد و از پوست حیواناتی مانند گوسفند، بزغاله، بز و بره بدست می آید و در ساخت کاپشن، دستکش و لباس استفاده می شود و نمونه های از این نوع چرم که کیفیت پایینی دارند برای تولید آستر لباس و کفش استفاده خواهند شد.

نمونه دوم استحکام و مقاومت بالایی دارد و از پوست حیواناتی مانند گاو، شتر، گوساله و گاومیش بدست می آید و برای تولید تسمه های ماشین آلات صنعتی، کیف های دستی و جیبی و ساخت رویه و زیره کفش استفاده می شود نمونه سوم از پوست حیواناتی مانند شتر مرغ و کروکدیل تولید می گردد و بیشتر جنبه تزییتی دارد.

درباره چرم طبیعی چه می دانید؟

درباره چرم طبیعی چه می دانید؟

چرم طبیعی به وسیله پوست حیواناتی مانند گوسفند،گاو، مار، شتر مرغ و…. بدست می آید و طی مراحلی که به آن دباغی می گویند پوست تبدیل به چرم می شوند چرم های طبیعی از نظر شکل ظاهری انواع مختلفی دارند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • چرم طبیعی ابرو بادی یا افکت: همان طور که از نامش مشخص است روی سطح این نمونه چرم شبیه باد و ابر می باشد.
  • چرم طبیعی ورنی: نوعی چرم براق است که از پوست گوساله و گاو بدست می آید سپس روی آن را با لعاب لاکی براق می کنند که این باعث شده سطح ظاهری چرم براق و زیبا شود.
  • چرم بروشاو طبیعی: سطح براقی دارد چون نوعی چرم نیمه ورنی محسوب می شود و برای تولید لباس های رسمی و کفش استفاده می گردد.
  • چرم فلوتر یا شرانک طبیعی: این نمونه از پوست گاو بدست می آید که ضخیم و لطیف می باشد علاوه بر این مقاومت بالایی هم دارد.

قیمت انواع چرم گوسفندی

قیمت انواع چرم گوسفندی

قیمت انواع چرم گوسفندی بی تاثیر از تورم و تغییرات نرخ ارز نمی باشند به همین دلیل هر روز با قیمت جدیدی عرضه می شوند علاوه بر این کیفیت، نوع طرح و شکل ظاهری و قانون عرضه و تقاضا هم موجب شده قیمت چرم گوسفندی طبیعی متغیر باشد.

علاوه بر قیمت قبل از خرید چرم گوسفندی صادراتی بهتر است اطلاعاتی در مورد این نوع چرم کسب کرد به عنوان نمونه این محصول بسیار نرم است و با گذشت زمان نرم تر هم می شود و در برابر سایش مقاومت بالایی دارد و برای تولید کیف، جلدهای کتاب، دستکش و… استفاده می شود و بزرگترین تولید کننده این چرم در دنیا ایتالیا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما