فروشنده معتبر چرم مصنوعی پوست ماری

فروشنده چرم مصنوعی پوست ماری با نظر گرفتن رضایت مندی مشتریان توانسته سود خوبی به دست آورد و بازار داخلی و خارجی را به دست بگیرد. چرم به عنوان یکی از ابزارهای مورد استفاده در زندگی انسان های نخستین نقش اساسی ایفا می کرد. چرم ها به دو نوع اصلی چرم طبیعی و چرم مصنوعی در بازار موجود می باشد. چرم های مصنوعی از قیمت کمتری برخوردار هستند. به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و قیمت پایین به این دلیل نیست که چرم مصنوعی از کیفیت پایینی دارد.

فروشنده معتبر چرم مصنوعی پوست ماری

ویژگی چرم مصنوعی پوست ماری

ویژگی چرم مصنوعی پوست ماری مهمترین ویژگی های چرم مصنوعی ماری شامل گزینه های زیر می باشد از جمله:

  1. با صرفه از نظر اقتصادی: این چرم نسب به چرم طبیعی بسیار ارزان و زیبا تر می باشد.
  2. حفظ کیفیت طبیعی: با نظر بافت، رنگ و دانه اصلاح شده توانسته ظاهری عالی خود را حفظ کند
  3. سهولت استفاده در کار: برش و دوخت این نوع چرم بسیار راحت بوده است و سازگاری نخ کرکی با پارچه چرم مصنوعی خیلی بیشتر می باشد. و در صورت اکه گرفتن به راحتی می توان آن را تمیز نمود.
  4. ظاهری با ثبات و مقاوم: ظاهری یکنواخت دارد و سطحی بسیار زیبا و درخشان داشته است
  5. مد روز: قابلیت برش در هر گونه طرح را دارد و در رنگ بندی های گوناگون می باشد.
  6. طول عمر و دوام: از نظر دوام بسیار مقاوم‌تر از چرم طبیعی است. همین امر موجب شده که چرم مصنوعی در برابر خراش در مقایسه با چرم طبیعی، بسیار تحمل‌پذیرتر باشد.

مشخصات انواع چرم مصنوعی درجه یک

مشخصات انواع چرم مصنوعی درجه یک چرم مصنوعی از مواد مصنوعی تولید شده و از نظر دوام و کیفیت با چرم طبیعی برابری می کند و از تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشد. مشخصات انواع چرم طبیعی بر اساس نوع آنها مشخص می شود از جمله عبارتند از:

  • چرم مصنوعی منفذ دار: یکی از انواع چرم مصنوعی است. چرم منفذ دار در ظاهر خود منفذهایی برای تنفس چرم دارد
  • چرم مصنوعی اکلیلی: یکی از پرطرفدارترین و پراستفاده ترین چرم های مصنوعی می باشد. از مزایای این نوع چرم می توان به تنوع رنگ بندی، مقاومت، استحکام بالا و سطح درخشان اشاره نمود
  • چرم مصنوعی پلی اورتان: چرم پلی اورتان یا PU یکی دیگر از انواع چرم مصنوعی است. از مزایای این چرم ضد حساسیت بودن آن برای پوست انسان است. کیفیت بالا، ظرافت و سطح نرم از دیگر مزایای این چرم است. این محصول در زمینه تولید مبل، پوشاک و… کاربرد دارد.
  • چرم مصنوعی وینیل: به چرمی گفته می شود که دارای انعطاف و لطافت مناسبی است. چرم وینیل نسبت به چرم پلی اورتان کیفیت پایین تری دارد؛ ولی همچنان پرکاربرد است و در زمینه تولید جلد و شیرازه کتاب کاربرد دارد.
  • چرم مصنوعی طرح دار: یکی از زیباترین چرم های مصنوعی هستند. این نوع چرم ها تحت فشار و حرارت بالا در با طرح هایی مانند پوست ماری، طرح سنگی و … تولید می شوند.
  • چرم مصنوعی اشبالت: نوع دیگری از چرم های مصنوعی است. چرم اشبالت از ترکیب دو نوع چرم مصنوعی و طبیعی تولید می شود. از ویژگی های این محصول می توان به تنوع رنگ، دو رو و پرزدار بودن آن اشاره کرد.

بهترین عرضه کنندگان چرم مصنوعی پوست ماری

بهترین عرضه کنندگان چرم مصنوعی پوست ماری عرضه کنندگان چرم مصنوعی مرغوب پوست ماری با ارائه محصولی باکیفیت توانسته بخش وسیعی از بازار را به دست بگیرد. برلی خرید چرم مصنوعی پوست ماری می توانید از این مجموعه با کیفیت و قیمت مناسب اقدام کنید، این مجموعه این محصول را در تنوع برند ها، طرح ها، رنگبندی ها و کیفیت های متفاوت های عرضه می کند. قابل ذکر است خرید حضوری در مکان دغدغه های زیادی نسبت به خرید آنلاین دارد.

توجه داشته باشید تولید و ساخت چرم مصنوعی از طریق دباغی پوست حیوانات انجام می شود. و طی عملیات مکانیکی تولید می شود. محصول تولید شده از این عملیات از نظر ظاهری و احساس شباهت خود به چرم طبیعی را بسیار حفظ نموده است و از طرفی هزینه چرم مصنوعی خیلی ارزان‌تر از چرم طبیعی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما