فروشگاه چرم حصیری رنگی

چرم یکی از اصلی ترین و پر مصرف ترین متریال هایی است که از آن برای تولید کردن محصولات مختلفی استفاده می شود. چرم حصیری یک نوع بخصوص از این محصول می باشد، که حالتی بسیار شیک، زیبا و لاکچری دارد. این محصول در رنگ بندی های بسیار متنوع و گوناگونی تولید و به بازار های مصرف عرضه می گردد. فروشگاه چرم حصیری رنگی، نمونه های مختلف این محصول را به صورت مستقیم به خریداران ارائه می دهد.

فروشگاه چرم حصیری رنگی

انواع چرم حصیری رنگی بر اساس کاربرد

انواع چرم حصیری رنگی بر اساس کاربرد چرم حصیری یکی از مدل های خاص و بسیار زیبا و پرطرفدار این محصول است، که امروزه از آن به طور گسترده ای برای تولید کردن محصولات مختلف استفاده می شود. انواع چرم حصیری بر اساس کاربرد های متنوعی که دارد، شامل موارد زیر است:

  • چرم حصیری طبیعی
  • چرم حصیری مصنوعی

چرم حصیری طبیعی که از پوست حیوانات مختلفی تولید می شود، خود شامل چند نوع مختلف است، که این انواع شامل: چرم حصیری گاوی، چرم حصیری بزی و چرم حصیری گوسفندی هستند. چرم های حصیری مصنوعی هم با مواد پلیمری و یک آستری پارچه ای تولید می شوند.

این محصول بر اساس میزان ضخامت، استحکام، ایست، رنگ و طرحی که دارد، برای تولید مبلمان های چرمی، انواع دیوار پوش، کف پوش، کیف، کفش، کت، کاپشن، دستبند و انواع تزئینات چرمی مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان مثال چرم حصیری گاوی را به علت ایست خیلی خوب و ضخامت بالا برای تولید کردن کفش، بوت و پوتین چرمی استفاده می کنند و نوع گوسفندی آن را به دلیل نرمی و لطافت معمولا در تولید لباس به کار می برند. از جمله ویژگی های این محصول، انعطاف پذیری زیاد، مقاومت به رطوبت و دوام در برابر مواد شوینده است.

توزیع کننده چرم حصیری رنگی

توزیع کننده چرم حصیری رنگی مراکز صنعتی و کارخانه های تولید کننده انواع و اقسام چرم حصیری باکیفیت رنگی، این محصول را با استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی، یعنی پوست حیوانات، یا مواد مصنوعی پلیمری تولید کرده و سپس در بازار های سطح کشور توزیع می کنند تا به دست عموم مردم برسد.

شرکت توزیع کننده چرم حصیری، محصول را به شکل بدون واسطه، در حجم انبوه و به صورت یکجا از کارخانه های تولیدی خریداری کرده، سپس در واحد فروش خود به صورت کلی یا جزئی، با توجه به نیاز مشتری به او ارائه می دهد. این شرکت به دلیل عرضه محصول از تولید به مصرف، نرخ مقرون به صرفه ای برای فروش آن در نظر می گیرد.

اگر شما نیز به خرید انواع مختلف چرم حصیری تمایل دارید، می توانید همین حالا و از طریق همین وب سایت، این محصول را سفارش داده و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما