فروش انواع چرم گاوی به صورت عمده

چرم گاوی عمده در انواع برش ها با طرح های مختلف در این مرکز با قیمت مناسب به فروش می رسد، چرم گاوی شبرو یکی از زیباترین طرح های موجود در این شرکت می باشد که توانسته با کیفیت بی نظیر خود علاوه بر بازارهای داخلی، بازارهای خارجی را نیز به خود اختصاص دهد، این چرم که در تهیه رویه کفش از آن استفاده می شود یکی از بهترین چرم ها در بین کفاشان است.

فروش انواع چرم گاوی به صورت عمده

آنچه درباره چرم گاوی نمی دانید

آنچه درباره چرم گاوی نمی دانید سالهاست که انسان از پوست گاو برای تهیه چرم از آن استفاده می کند، چرم گاوی طبیعی طی فرآیندهای شیمیایی مختلفی از پوست گاو تهیه می شود، چرم تهیه شده از این فرآیند برای تولید محصولات مختلف مانند کاپشن های چرمی زیبا و کیف و کفش به کار برده شده است، آیا می دانید معایب استفاده از چرم گاوی چیست؟ همان طور که می دانید چرم گاوی دارای مزیت های زیادی است اما با وجود تمام ویژگی های خوبی که دارد معایبی نیز دارد.

سبک و راحت بودن لباس از جمله کاپشن یا پالتو، اولین چیزی است که هر فردی در هنگام خرید به آن توجه می کند، بنابراین یکی از معایب چرم گاوی سنگین بودن آن است، اگر از کاپشن استفاده می کنید ممکن است که پوشیدن آن در ابتدا،کمی برای شما سخت و سنگین باشد، اما اگر آن را به طور مداوم استفاده کرده و بپوشید سختی آن به نرمی تبدیل می شود، بنابراین پوشیدن آن برای اولین بار ممکن است این چنین به نظر آید،چرم گاوی اصل تفاوتهایی با سایر چرمها دارد.

مهم ترین تفاوت آن این است که پوست گاو در مقایسه با پوست گوسفند ضخیم تر است و در برخی جهات از پوست گوسفند هم بهتر است، اما عکس آن هم وجود دارد یعنی در بعضی جهات ممکن است پوست گوسفندی از گاوی بهتر باشد البته این بستگی دارد به اینکه از این نوع چرم ها در چه مواردی استفاده شود.

دلیل محبوبیت چرم گاوی چیست؟

دلیل محبوبیت چرم گاوی چیست؟ امروزه از چرم گاوی بیشتر استفاده می شود، زیرا این چرم در مقایسه با سایر چرمها دارای ویژگی خاصی است، از چرم گاوی در تولید پالتو و کمربند و همچنین صندلی ماشین استفاده زیادی شده است، یکی از دلایل محبوبیت این چرم مقاومت و دوام بالای آن است، چرم گاوی به دلیل داشتن ساختار فیبری در داخل پوست، بسیار ضخیم بوده و از سایر چرم ها قوی تر می باشد، به همین دلیل کمتر دچار ترک خوردگی می شود.

از دلایل دیگر محبوبیت این چرم انعطاف پذیر بودن آن است، انعطاف پذیری این چرم سبب شده تا با فرم بدن سازگاری بیشتری داشته باشد و این امر سبب زیبایی و جذابیت آن می شود، دلایل بسیار زیادی جهت محبوبیت چرم گاوی وجود دارد که در اینجا فقط به چند مورد آن اشاره می کنیم، از دلایل دیگر آن ضد آب بودن این نوع چرم است، چرم گاوی به دلیل ساختار ویژه ای که دارد در مقایسه با سایر چرم ها، قابلیت ضد آب بالایی دارد.

اگر در هنگام پوشیدن پالتو ی چرمی از واکس استفاده نمایید در این حالت تبدیل به بارانی بسیار خوبی می شود که ضد آب بودن آن به راحتی قابل مشاهده می باشد، ضخامت بالای آن نسبت به سایر پوست ها سبب شده تا از این چرم در دوخت کیف و کفش بیشتر استفاده گردد.

مرکز توزیع چرم گاوی عمده

مرکز توزیع چرم گاوی عمده پوست حیوانات در طی فرآیند دباغی به چرم تولید می شود، دباغی پوست گاو در مقایسه با پوست سایر حیوانات راحت تر می باشد و هر گونه برنزه سازی را می توان به راحتی بر روی آن انجام داد، یکی از ویژگی مهم چرم گاوی این است که شکل خود را حفظ می کند، بعضی از چرم ها در مقابل خورشید پوسته پوسته می شوند و شکل ظاهری خود را از دست می دهند در حالی که چرم اصل چنین ویژگی را ندارد.

همچنین در مقابل سرما نیز مقاومت بالایی دارد، امروزه از چرم گاوی در ساخت انواع پالتو، زین اسب، کمربند و سایر محصولات چرمی استفاده های فراوانی می شود، این مرکز یکی از شرکت های توزیع کننده چرم گاوی به صورت عمده در کشور است که طی چند دهه فعالیت توانسته در زمینه تولید چرم گاوی نقش زیادی در اقتصاد کشور داشته باشد، چرم گاوی میلینگ و خود رنگ از محصولات خاص این مرکز می باشد که با قیمت مناسب به سراسر کشور توزیع می گرد،چرم گاوی به دلیل ماندگاری بالا، از چرمهای دیگر گران تر است اما با وجود قیمت بالای آن متقاضی بیشتری نیز دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما