فروش مستقیم چرم کفش بز

از گذشته تا کنون استفاده از پوست حیوانات به منظور ساخت ابزار و پوشش، در بین تمدن های بشری رونق داشته است و در هر دوره با توجه به پیشرفت علم و پیشرفت فناوری های تولید چرم و هم چنین افزایش کیفیت چرم، تحت تاثیر دباغی ها، استفاده از چرم در طول این سال ها بسیار بیش تر شده است به نحوی که امروز در اکثر صنایع مانند: صنعت مبلمان، پوشاک، کفش و … شاهد استفاده از چرم هستیم. 
یکی از بهترین چرم ها برای استفاده در صنعت کفش سازی، چرم کفش بز می باشد که در ادامه به مزیت های این نوع چرم اشاره می کنیم. 

فروش مستقیم چرم کفش بز

مزایای استفاده از چرم بز

مزایای استفاده از چرم بز در حالی که برای تهیه اکثر کفش های چرمی نسبتا هزینه های گزافی را باید بپردازیم اما محصولات ساخته شده با چرم بز در عین زیبایی و مقاومت، نسبت به محصولات ساخته شده با استفاده از دیگر چرم ها، به مراتب ارزان تر هستند و این بزرگ ترین مزیت استفاده از چرم بز در ساخت کفش ها محسوب می شود. 
در کنار این قیمت مناسب، چرم بز با هر نوع دباغی، نسبتا جنس لطیف و نرمی دارد و این امر کمک می کند در کنار انعطاف پذیری بالای چرم، یک محصول زیبا و راحت داشته باشیم. 
به طور کلی چرم بز در دسته چرم های سبک قرار می گیرد که همین موضوع سبب پایین آمدن وزن نهایی محصول نیز می شود تا جایی که اگر هنر و دانش تولید کننده، یاری کننده باشد کفش های ساخته شده از چرم بز، به سبک ترین کفش ها در صنعت کفش سازی تبدیل می شوند. 

در کنار موارد ذکر شده در بالا چرم بزی نسبت به چرم گوسفندی از تراکم بسیار بیش تری برخوردار است و این تراکم بیش تر سبب شده که این چرم در صورت استفاده درست و اصولی در صنعت کفش و محصولات چرمی، از مقاومت بیش تری نسبت به چرم گوسفندی برخوردار باشد. 

در نگاه کلی می توان گفت با توجه به قیمت مناسب، انعطاف پذیری و نرمی بالا، مقاومت زیاد و سبک بودن چرم بز، این چرم مناسب ترین چرم برای ساخت و خرید کلی کفش در کارخانه تولید کفش به شمار می رود. 

عمده فروشی انواع چرم کفش بز

عمده فروشی انواع چرم کفش بز فروشگاه چرم ما با هدف حذف واسطه ها و رضایت حداکثری مشتریان، به صورت مستقیم با تولیدی های چرم بز در ارتباط است و چرم بز را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت بدون دپو شدن به مدت طولانی در انبار، بسته به میزان سفارش مشتریان در اختیارشان قرار می دهد. 

برای کسب اطلاع دقیق از آخرین قیمت روز چرم بز و دریافت اطلاعات بیش تر در این مورد، می توانید با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما