فروش ویژه چرم تهران دلتا

چرم تهران دلتا یکی از شرکت های عرضه کننده محصولات چرم مصنوعی و چرم پارچه در ایران است که توانسته با تنوع محصولات خود از فروش ویژه ای برخوردار باشد، همین طور در تولید زیره کفش زنانه و مردانه نیز فعالیت گسترده ای داشته ، از طرفی مبلمان های چرم، روکش صندلی چرم مخصوص اتومبیل و همین طور کیف و کفش چرم از دیگر محصولات این شرکت تولیدی می باشد.

فروش ویژه چرم تهران دلتا

چگونه محصولات چرم را ست کنیم؟

چگونه محصولات چرم را ست کنیم؟ چرم یک ماده طبیعی است که در صنایع مختلف از جمله پوشاک از آن استفاده می کنند. در صنعت پوشاک از مواد زیادی مانند نخ، پنبه و چرم استفاده می شود. هر کدام از اینها ویژگی خاصی دارند مخصوصا چرم که توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد، از جمله اینکه دوام و انعطاف پذیری آن، نسبت به سایر مواد سبب شده تا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد.

چرم به طور کلی به دو صورت موجود می باشد:

  • چرم مصنوعی
  • چرم طبیعی

امروزه هر کدام از این نوع چرم ها دارای کاربردهای خاصی هستند، در موارد بسیار زیادی به جای استفاده از چرم طبیعی، از چرم مصنوعی استفاده می شود، یکی از دلایل محبوبیت چرم مصنوعی در مقایسه با چرم طبیعی این است که چرم مصنوعی را می توان در اندازه و شکل های متفاوتی ساخت، از طرفی چرم طبیعی به دلیل اینکه از پوست حیوانات گرفته می شود امکان فاسد شدن آن وجود دارد، در حالی که چرم مصنوعی چنین ویژگی را ندارد.

در حال حاضر استفاده از چرم در صنعت پوشاک در تولید پالتو و کاپشن، دستکش و کلاه بسیار گسترده شده است، همین طور از چرم می توان در کفاشی و تولید کفش های بسیار شیک و زیبا استفاده نمود، در ساخت مبل هم کاربرد فراوانی دارد، با توجه به کاربردهای فراوانی که از چرم مشاهده می کنیم چنین بر می آید که ست کردن محصولات چرم کار بسیار آسانی است مانند ست کردن مانتوی چرم به همراه کیف و کفش می تواند زیبایی خاصی را به افراد ببخشد.

مزایا استفاده از چرم طبیعی

مزایا استفاده از چرم طبیعی همان طور که می دانید انواع چرم در بازار موجود می باشد، چرم طبیعی از پوست حیوانات تهیه می شود و طی فرآیندهای مختلفی به شکل های گوناگون در می آید، از ویژگی مهم چرم این است که بسیار مقاوم است علاوه بر آن بسیار شیک و زیبا نیز می باشد، آیا می دانید بهترین چرم ها از پوست چه نوع حیواناتی تهیه می شود؟ حیوانات زیادی هستند که از پوست آنها چرم تهیه می شود مانند گاو، گوسفند و خوک که در صنایع چرم سازی استفاده می شوند.

اما در میان این حیوانات پوست گوساله و بز بهترین و بییشترین استفاده را در تهیه چرم دارند، معمولا چرم شیک از پوست این نوع حیوانات بدست می آید، چرم طبیعی انواع مختلفی دارد و به سه دسته تقسیم می شود:

  • چرم سبک
  • چرم نیمه سبک
  • چرم سنگین

هر کدام از این چرم ها ویژگی خاص خودشان را دارند و در موارد گوناگون کاربرد فراوانی دارند، یکی از مزایای استفاده از چرم طبیعی سبک، این است که ضخامت کمتری دارد و بسیار ظریف می باشد از این نوع چرم ها برای ساخت کلاه و دستکش استفاده می شود.

عرضه کنندگان چرم تهران دلتا

عرضه کنندگان چرم تهران دلتا آیا از پوست پرندگان نیز می توان چرم تهیه نمود؟ شاید برای شما حیرت آور باشد که بدانید از پوست پرندگان نیز چرم های بسیار زیبا و شیک تهیه می شود، چرم های طبیعی از جیوانات تهیه می شود، اما چرم های مصنوعی از مواد شیمیایی ساخته می شود، آیا می توان چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص داد؟ چرم مصنوعی به گونه ای ساخته می شود که افراد مبتدی قادر به شناسایی آن نیستند و برای تشخیص آن نیاز به آزمایش دارند.

یکی از شرکت های عرضه کننده چرم مصنوعی در ایران، تهران دلتا می باشد که طی چند دهه فعالیت توانسته در زمینه تولید کیف و کفش چرم بازارهای داخلی و خارجی را از آن خود نماید. این شرکت از انواع چرم مصنوعی در زمینه ساخت مبلمان های چرم، کفش و پوشاک فعالیت گسترده ای دارد. یکی دیگر از محصولات این شرکت تولید چرم پارچه می باشد، چرم پارچه اروس، چرم پارچه ورونیکا و همچنین چرم مصنوعی پارسا از دیگر نمونه های تولیدی این شرکت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما