فروش چرم بزی طرح دار

آیا چرم طبیعی را از نزدیک دیده اید؟ آیا میدانید چرم بزی طرح دار چگونه چرمی است؟ برای چه مصارفی استفاده می شود؟ آیا چرم ها با هم تفاوت دارند؟ چرم طبیعی بزی در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می‌شوند. این نوع چرم ها از کیفیت بالایی برخوردارند چرا که اصل و طبیعی هستند. از این نوع چرم ها برای ساخت لوازم آرایش زنانه و همچنین انواع دستکش، پالتو زنانه، کت زنانه و کیف پول زنانه استفاده می شود.

فروش چرم بزی طرح دار

روش ساخت محصولات چرمی

روش ساخت محصولات چرمی چرم در بازار زیاد است اما چرم اصل کمتر دیده میشود ‌چرم بزی طرح دار چرمی است که بسیار مرغوب است و جنس محکمی دارد و به صورت طرح دار است. از این نوع چرم برای دوخت کیف زنانه و کفش زنانه و کوسن های شیک و رومبلی دوخته میشود.

قیمت روز چرم بستگی به نوسانات بازار دارد و به خاطر تورم هر روزه نمی توان به طور دقیق قیمت را تخمین زد اما افرادی که این نوع جرم را می‌خواهند خریداری کنند میتوانند برای قیمت آن با ما تماس بگیرند. به نظر می‌رسد که برای خرید هر چیزی اصل و طبیعی آن بهتر است. درست است که شاید بیشتر هزینه کنید اما سال ها برای شما کار خواهد کرد ولی اجناسی که کیفیت ندارند و تقلبی هستند با چند بار استفاده کردن غیر قابل استفاده می شوند.

چرم ها انواع مختلفی دارند: چرم گاوی، چرم گوسفندی، چرم بزی و گاوی تا حدودی شبیه هم هستند؛ چرم بزی چرمی است که بسیار نرم و لطیف باشد و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. در روی آن برآمدگی‌های ریزی وجود داشته باشد. این نوع چرم را بیشتر برای مصارفی که ظریف هستند مانند لوازم آرایش، چرم کوسن، روکش انواع مبل و صندلی و به طور کلی این نوع چرم مخصوص خانم ها می باشد مانند دستکش زنانه، پالتو و کت زنانه و امثال اینها.

چرم‌گاوی به لطافت و نرمی چرم بزی نیست و کمی خشن تر است و مصارف آن بیشتر برای لوازم مردان استفاده می‌شود مانند کمربند، کیف پاسپورتی و کیف لب تاپ و امثال اینها البته بستگی به سلیقه مشتری دارد که جنس لطیفی استفاده کند یا کمی زبر و خشک باشد.

قیمت ارزان چرم بزی طرح دار

قیمت ارزان چرم بزی طرح دار چرم بزی طرح دار با قیمت ارزان به فروش می رسد افرادی که خواهان این نوع چرم هستند می‌توانند خرید مستقیم چرم بزی را تجربه کنند؛ چرا که با این نوع خرید شما بدون واسطه با خریدار در تماس هستید و هر گونه سوال یا راهنمایی بخواهید می پرسید.

این نوع چرم بسیار لطیف و نرم و انعطاف پذیر است شما به راحتی می توانید بر روی آن کار کنید و برای کارهای مختلف از آن استفاده کنید. شما می توانید هم با دست و هم با چرخ های مخصوص دوخت چرم بهترین کیف و کفش را تولید کنید این نوع چرم ها از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیار ارزان است و علی رغم ارزان بودن آن بسیار ارزشمند است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما