فروش چرم مصنوعی پشت اشبالت

چرم مصنوعی پشت اشبالت به دلیل ویژگی های خوب و قیمت کمتری که نسبت به چرم طبیعی دارد، در سطح بازار های داخلی و خارجی فروش خوبی داشته است که امروزه به دلیل کسب و کارهای اینترنتی به صورت آنلاین نیز در انواع و ابعاد مختلف به فروش می رسد.

بسیاری از نمایندگی های فروش با عرضه چرم اشبالت باکیفیت و مرغوب توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب و فروش محصولات مورد نظر را افزایش دهند.

فروش چرم مصنوعی پشت اشبالت

چرم مصنوعی پشت اشبالت چیست؟

چرم مصنوعی پشت اشبالت چیست؟ چرم مصنوعی پشت اشبالت در واقع ترکیبی از چرم طبیعی و مصنوعی است به این صورت که قسمت رویه، چرم مصنوعی و قسمت پشت آن پرزدار می باشد بهتر است ابتدا با معنی اشبالت بهتر آشنا شوید:

اشبالت قسمتی از چرم گاو است که به دلیل برداشته شدن قسمت براق و صاف آن حالت پرزدار و مخملی دارد و بیشتر در صنایع دستی و هنری به عنوان آستر انواع کیف زنانه و مردانه کاربرد دارد زیرا قسمت پشت که پرزدار می باشد به استحکام و ایستادگی سطح داخلی کمک می کند و به صورت خوبی پشت چرم را می پوشاند.

چرم مصنوعی در واقع از مواد مصنوعی تشکیل شده که امروزه به دلیل قیمت کمتر نسبت به چرم طبیعی، از فروش خوبی برخوردار بوده که طول و عرض مشخصی دارد و از ظاهر یکنواختی برخوردار است زیرا؛ طرح های به کار رفته در آن مشابه هستند.

این نوع چرم، مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد از این رو در اثر برخورد با آب دچار پوسته پوسته شدن و ترک خوردگی نمی گردد و قسمت پشتی آن که اشبالت می باشد بسیار نرم و لطیف است و هیچ حساسیتی برای پوست بدن ایجاد نمی کند.

این نوع چرم به دلیل این که انعطاف خوبی دارد به راحتی برش داده می شود و ظاهر زیبا و باکیفیتی دارد.

خرید چرم مصنوعی پشت اشبالت

خرید چرم مصنوعی پشت اشبالت چرم مصنوعی پشت اشبالت را در انواع طرح و رنگ و در ابعاد مختلف می توان از مراکز معتبر به صورت عمده یا خرده و با نازلترین قیمت ها خریداری نمود که امروزه خرید های اینترنتی بازار پررونقی دارد.

خرید چرم اشبالت به صورت اینترنتی بسیار مناسب تر از خرید حضوری می باشد زیرا؛ علاوه بر اطمینان بودن از مرغوبیت و کیفیت کالا، سایر هزینه ها از جمله؛ هزینه خرید و حمل و نقل و…. کاهش می یابد هم چنین در هر زمان و مکانی می توان خریدی راحت و مطمئن را انجام داد.

این نوع چرم به دلیل ویژگی ها و کاربرد فراوانی که در صنایع هنر های دستی دارد، بیشتر به صورت عمده خریداری می شود از این رو بازار خرید آن بسیار گرم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما