فروش چرم گاوی به صورت عمده

چرم گاوی عمده دارای الیافی متراکم و فشرده است و دارای سطحی صاف و اصطلاحا بدون گرین است. و با ضخامت های متفاوتی عرضه میشوند.فروش چرم گاوی به صورت عمده معمولا به نفع خریداران و مقرون به صرفه تر است چرا که کاربرد آن در ساخت کیف و کفش های مردانه و زنانه و… میباشد که معمولا باید به صورت عمده تهیه و در ساخت این گونه وسایل استفاده شود.

فروش چرم گاوی به صورت عمده

آنچه درباره چرم گاوی باید بدانید

آنچه درباره چرم گاوی باید بدانید

چرم گاوی معمولا نسبت به انواع چرم بزی و.. دارای ضخامت بیشتری است و بنابراین دارای دوام و استحکام بالاتری میباشد. دارای کیفیت بسیار بالایی است که به شما در زمان خرید لذت تجربه یک خرید ارزان و با کیفیت را داشته باشید.

چرم گاوی به عنوان فراوان ترین نوع چرم در داخل و خارج از کشور نسبت به دیگر انواع چرم ارائه میشود بنابراین از قیمت مناسبی نسبت به دیگر انواع چرم برخوردار است.

ارزان بودن چرم گاوی دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست و یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین انواع چرم در جهان به شمار میرود.

از چرم گاو برای تولید انواع محصولات چرمی نظیر؛ کاپشن،پالتو،کیف،کفش،صندلی،کمربندو… استفاده میشود.

چرم گاو طی فرایندهایی بر روی پوست گاو به وجود می آیدکه اصطلاحا به آن دباغی کردن گویند پس از اتمام مرحله دباغی شما پوست گاو را به صورت چرمی که در فروشگاه ها قابل ارائه به عنوان چرم است میبینید. دباغی پوست گاو راحت بوده وتغریبا هر نوع روش برنزه سازی را میتوان روی آن پیاده کرد.

ویژگی های پوست گاو

  • استحکام و دوام
  • انعطاف پذیری
  • مقاومت و دوام
  • ضدآب
  • ضخیم
  • پوشیدن راحت

ویژگی های دیگر آن؛ به طور طبیعی رطوبت را دفع میکند، شکل خود را حفظ میکند و در برابر گرما و سرما مقاومت ویژه ای دارد.

کار کردن بر روی پوست گاو بسیار راحت تر از سایر چرم هاست و نیازی به استفاده از کلیه ابزارهای تهیه صنایع چرمی نیست.

مرغوبیت چرم ربطی به مکان و محل چرم ندارد بلکه وابسته به این نکته هست که کلیه مراحل دباغی چرم را کامل و درست به انجام برسانند.

گاهی اوقات محصولات چرمی پس از مدتی استفاده کردن پوسته پوسته شده و از بین میرود واین نکته ربطی به خود چرم ندارد و بسته به لاکی است که در مراحل دباغی بر روی چرم پاشیده میشود.

روش نگهداری محصولات چرمی:

  • ساخت و ساز چرم درست باشد تا دچار مشکل نشود یعنی چرم خوب و مرغوب انتخاب کنیم
  • هر واکس و موادی را که برای از بین بردن چرک و خط و خش پیشنهاد میشود بکار نبریم و از مواد پاک کننده مناسب استفاده کنیم
  • در مواقعی که از کیف های چرمی استفاده میکنیم مراقب باشیم چیزهایی مثله استون و لاک و عطر و.. را با سر کاملا بسته استفاده کنیم چون ریختن آن درون کیف باعث تغییر رنگ و خراب شدن چرم کیف و وسیله مورد استفاده میشود

از انواع چرم مرغوب میتوان به چرم مراکشی، اسپانیایی و روسی اشاره کرد.

مشخصات انواع چرم گاوی

مشخصات انواع چرم گاوی

انواع چرم براساس برش ؛

  • چرم کامل گاوی
  • چرم اشبالت
  • چرم جیر
  • چرم نبوک

چرم گاوی اصل را میتوان در مرحله اول بابو کردن تشخیص داد اگر با بوی چرم آشنایی ندارید به یک مغازه چرم فروشی معتبر بروید و چرم ها را بو کنید اینگونه امکان ندارد در مورد شناخت آن اشتباه کنید

استفاده از آتش روش دیگر شناخت چرم اصل است قسمتی از کالا را که مشخص نیست با فندک حرارت دهید چرم اصل کمی نیم سوخته میشود و بوی مو سوخته میدهد اما چرم مصنوعی آتش گرفته و بوی پلاستیک میدهد.

به لبه های چرم دقت کنید لبه های چرم واقعی زمخت و ناهموار است در حالی که لبه های چرم مصنوعی صاف و منظم است.

در هر حال تشخیص چرم گاوی طبیعی و مصنوعی برای مصرف کنندگان کار دشواری است اما میتوان با توجه به برندهای آن جهت خرید این مهم اقدام نمود گرچه چرم های مصنوعی نیز نسبت به گذشته تغییرات فراوانی داشته اما هنوز چ م های طبیعی حرف بسیاری برای گفتن دارند.

چرم گاوی شبرو یا الگانت از مرغوب ترین نوع چرم و ضد خراش است این چرم از بالاترین لایه پوست به دست می آید به همین جهت یک چرم لوکس و با کیفیت است.

عرضه کنندگان چرم گاوی عمده

عرضه کنندگان چرم گاوی عمده

امروزه در ایران مراکز زیادی عرضه کننده بهترین نوع چرم گاوی به صورت عمده هستند که به صورت حضوری و یا مجازی فعالیت میکنند.

خرید عمده این محصول دومزیت دارد

  • حق انتخاب گسترده
  • از بین رفتن واسطه ها و خرید مقرون به صرفه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما