قیمت انواع چرم مصنوعی مرغوب در کرج

قیمت انواع چرم مصنوعی مرغوب در کرج با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم با نوساناتی همراه می باشند البته نوع چرم مصنوعی، نوع خرید، کیفیت و قانون عرضه و قانون هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

چرم مصنوعی از برترین اختراعات بشر می باشد که برای تولید انواع محصولات چرمی مانند پالتو، اتومبیل، کفش، مبل و….. مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع چرم مصنوعی مرغوب در کرج

تقسیم بندی انواع چرم مصنوعی باکیفیت

تقسیم بندی انواع چرم مصنوعی باکیفیت انواع چرم مصنوعی باکیفیت شامل گزینه های زیر می شوند:

  • چرم مصنوعی پلی اورتان: به این مدل چرم PU می گویند که برای تولید محصولات چرمی مانند پوشاک که با پوست بدن تماس دارند استفاده می شود و نسبت به چرم وینیل تنفس بیشتری دارد و انعطاف پذیر تر و نرم تر می باشد برای تولید جلد و شیراز کتاب از چرم وینیل استفاده می کنند.
  • چرم مصنوعی منفذدار: از یک لایه پایه فیبر از پلی استر و پوشش پلاستیکی پلی اورتان تولید شده است.
  • چرم مصنوعی اکلیلی: از نظر تنوع در رنگ پذیری، درخشندگی و مقاومت بی نظیر می باشد و در رنگ های نقره ای، طلایی، قرمز و آبی وجود دارد و برای تولید کیف، کفش، مبلمان و…. استفاده می شود.
  • چرم مصنوعی طرح دار: در طرح های متنوعی مانند طرح سنگی، طرح پوست مار و طرح پوست کروکدیل ساخته می شود و برای تولید این مدل چرم مصنوعی از فشار و حرارت بالایی استفاده می کنند.
  • چرم مصنوعی اشبالت: ظاهری پرز مانند دارد و برای تولید کفش، کیف و کارهای هنری و دستی استفاده می شود.

فروش ویژه چرم مصنوعی مرغوب با قیمت ارزان

فروش ویژه چرم مصنوعی مرغوب با قیمت ارزان فروش ویژه چرم مصنوعی مرغوب با قیمت ارزان باعث شده میزان محصول فروخته شده به طور قابل توجه ای افزایش یابد چون محصول با مرغوبیت بالا و قیمت استثنایی در اختیار مشتریان گذاشته می شود علاو بر این مزیت های استفاده از چرم مصنوعی باعث شده فروش پر رونقی داشته باشد به عنوان نمونه چون قیمت ارزانی نسبت به چرم طبیعی دارد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد دوام خوبی دارد و در برابر خراش مقاومت آن بالا است به همین دلیل طول عمر آن فوق العاده خواهد بود.

به راحتی با آب گرم تمیز می شود و به آسانی مواد غذایی، مایع و لکه ای جوهر از روی آن پاک می شوند ظاهر بصری و یکنواخت عالی دارد در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شود آسان تر از چرم طبیعی می توانید برش و دوخت آن را انجام دید جای سوزن بر روی این چرم ایجاد نمی شود و نخ های کرکی سازگاری بیشتری با چرم مصنوعی دارند و همین ها باعث شده اند خرید و فروش چرم مصنوعی در هر شرایطی بازار گرمی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما