قیمت روز چرم مصنوعی مرغوب صادراتی

چرم مصنوعی را می توان در زمره برترین اختراعات بشری به حساب آورده که تحول بزرگی در عرصه مد و زیبایی داشته و نمونه های آن را می توان در همه جا از خودرو گرفته تا لوازم خانگی مشاهده نمود. چرم مصنوعی کاملا از مواد مصنوعی تشکیل شده و بهترین جایگزین چرم طبیعی می باشد. قیمت روز چرم مصنوعی را می توان با یک جستجوی ساده از اینترنت استعلام نمود.

قیمت روز چرم مصنوعی مرغوب صادراتی

چرم مصنوعی و مصارف آن

چرم مصنوعی و مصارف آناستفاده از این کالا در صنایع امروزی رواج بسیاری داشته و به دلیل ارزان بودن قیمت چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی و تنوع بالای رنگ و طرح؛ سهولت در برش و وزن بسیار کم در تولید لوازم بسیاری با طیف گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

در این قسمت به چرم مصنوعی و مصارف ان می پردازیم؛ 

  • از چرم مصنوعی در تولید لباس مردانه و زنانه و اکسسوار هایی مانند کیف، کمربند، کفش جاکلیدی و … به صورت گسترده استفاده می گردد لباس های تولید شده با این نوع چرم قیمتی برابر یک سوم نوع طبیعی را داشته ولی از نظر زیبایی چیزی کم نخواهد داشت.
  • در تولید مبل و صندلی و تزئینات داخلی اتومبیل ها کاربرد فراوان داشته و نگهداری و تمیز کردن آن بسیار آسان است.
  • به عنوان آستر نیز بسیار کاربرد دارد مانند آستر کردن صندلی های استیل، لباس، به عنوان ترمز و کناره فرش، روکش تخت های بیمارستانی، چرم مصنوعی در زمره بهترین متریال ها برای آستر می باشد.
  • در ساخت و تولید وسایلی که باید ضد آب باشند مانند انواع چادرهای مسافرتی، سایبان و چتر فروشگاه ها و … .
  • به عنوان روکس و جلد گالینگور دفاتر، کتاب، سررسید، کاغذهای دیواری، انواع تقویم و ست های اداری و … .
  • چرم های متفرقه به عنوان کرستی، گاگولیت، لمینیت و … که بسیار بادوام و شیک و مقاوم می باشند.

امروزه چنان این صنعت دچار تحول و پیشرفت شده که نوع مصنوعی را نمی توان از نوع طبیعی آن تشخیص داد، ولی از جمله تفاوت هایی که مابین این دو می باشد می توان به رنگ پشت آن اشاره نمود؛ قسمت پشت چرم طبیعی فیبری بوده ولی چرم مصنوعی دارای پارچه می باشد البته انواع بهترین چرم مصنوعی با پشت فیبری عرضه می شوند.

دانه بندی و ساختار دانه های چرم مصنوعی بسیار منظم بوده و لبه های آن برش خورده و صاف و تمیز می باشد، در مقابل گرما سوخته و بوی پلاستیک از آن بلند می شود.

دسته بندی چرم مصنوعی براساس نوع

دسته بندی چرم مصنوعی براساس نوعدسته بندی چرم مصنوعی بر اساس نوع تولید و مواد اولیه آن انجام می پذیرد:

  • چرم مصنوعی پلی اورتان و وینیل؛ این محصول اغلب در صنایع مد و لوازم منزل مورد استفاده قرار گرفته و هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارا می باشند، نوع پلی اورتان مناسب محصولاتی است که به طور مستقیم با پوست انسان تماس دارند و بسیار انعطاف پذیر و نرم می باشد، نوع وینیل مناسب استفاده جهت ساخت محصولاتی که در مقابل رطوبت می باشند مانند کاور گوشی و لپ تاپ و همینطور جلد خوب بوده و در دستگاه ها و لوازم الکترونیکی نیز کاربرد دارد.
  • چرم مصنوعی منفذ دار؛ این نوع چرم قابلیت تنفس داشته و از یک پوشش پلی اورتان با پایه فیبر پلی استر تشکیل شده و به دو دسته کورفوم ( چرم بسیار براق جهت تولید زن و کفش) و نوع پی وی سی با یک لایه پلاستیک و پوشش پارچه ای ( شکسته و محو نمی شود ) هوا را از خود عبور نداده و باعث تعرق زیاد خواهد بود.
  • مصنوعی اکلیلی؛ درخشنده و براق بوده و از نظر مقاومت بسیار عالی است، رنگ بندی بی نظیر و زیادی داشته و رنگ های قرمز، طلایی، نقره ای و آبی بی بدیلی دارد. در تولید کیف و کیفش و مبل بسیار مورد استفاده قرار گرفته و بسیار پر کاربرد است.
  • نوع طرح دار؛ صفحه ای از طرح های مختلف و متفاوت مانند پوست ماری، طرح کروکودیل، سنگی و … که به وسیله فشار و حرارت بسیار بالا تولید می شود.
  • اشبالت؛ ترکیبی از چرم مصنوعی و طبیعی بوده و دورو می باشد، بهترین گزینه جهت انجام کارهای دستی و هنری بوده و ظاهری پرز مانند دارد.

مشخصات چرم مصنوعی پشت پنبه ای

مشخصات چرم مصنوعی پشت پنبه ایاز مشخصات چرم مصنوعی پشت پنبه ای می توان به:

  1. داشتن بافتی یکنواخت و بسیار منظم و زیبا
  2. داشتن وزنی سبک تر نسبت به نوع طبیعی
  3. به راحتی پاک و تمیز شده و خاصیت ضد عفونی دارد
  4. می توان به راحتی آن را برش داده و به شکل دلخواه در آورد
  5. قیمت بسیار مقرون به صرفه و ارزان در برابر نوع طبیعی
  6. قابلیت دوخت با چرخ خیاطی و دست که امکان تولید هر چیزی را به سازنده می دهد
  7. و …

اشاره نمود.

چرم مصنوعی مرغوب به دلیل تولید در کارخانه و امکان ترکیب رنگ بالا می توانند در هر طیف رنگی همراه با درخشش مورد نظر تولید و به صورت عمده و خرده و همینطور کیلویی، متری و توپی عرضه شوند.

می توان گفت که مهم ترین و بزرگ ترین مزیت و فایده چرم مصنوعی حفاظت و جلوگیری از کشتار حیوانات بخاطر پوست گران بهایشان است، سالانه تعداد زیادی از حیوانات از جمله: مار، تمساح، کروکودیل و … به دلیل استفاده از پوستشان شکار و کشته می شدند که با تولید انواع چرم مصنوعی در اشکال پوست آنان این کشتار به حداقل رسیده است.

لیست قیمت روز چرم مصنوعی مرغوب صادراتی

لیست قیمت روز چرم مصنوعی مرغوب صادراتیطیف طراحی و مدل در محصولات چرم مصنوعی صادراتی بسیار وسیع بوده و با پیشرفت تکنولوژی ساخت روز به روز نیز به انواع فانتزی و مدرن آن اضافه می شود مانند طرح لی، طرح لیون، طرح پانچ، طرح فوم سنگی، طرح کوبا کاگولیت و … با ترکیب رنگ های صدفی و غیر صدفی و همین طور هولوگرافی و گرماژ گوناگون.

در تولیدات وسایل و کالاهای مختلف از ترکیب چند طرح و رنگ با هم نیز مدل های بسیار جذاب و جدیدی حاصل می شود.

چرم های مصنوعی بر اساس کیفیت و جنس و همین طور برند تولید کننده قیمت گذاری می شوند، میزان عرضه و تقاضا و همین طور قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید نیز می توانند تاثیر بسیاری در این امر داشته باشند.

چرم های مصنوعی که شباهت بالاتری به نوع طبیعی داشته و رنگ و کیفیت خوبی داشته باشند مطمئنا قیمت بالاتری نسبت به انواعی که مصنوعی بودنشان کاملا مشخص می باشد خواهند داشت.

وزن و گرما نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی می باشد، چرم های مصنوعی در اوزان 60 تا 90 گرم عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما