قیمت روز چرم مصنوعی PVC با کیفیت

چرم پی وی سی از انواع چرم های مصنوعی می باشد که قیمت روز چرم مصنوعی PVC نسبت با توجه به تورم و نوسانات ارز متفاوت می باشد. این چرم در صنایع کیف و کفش کاربرد فراوانی دارد و قیمت آن بر اساس عرضه و تقاضا لحاظ می گردد. این نوع چرم یک ماده بسیار مناسب برای جایگزینی با چرم طبیعی می باشد که از آن در صنایع فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت روز چرم مصنوعی PVC با کیفیت

آنچه که باید در مورد چرم مصنوعی PVC بدانید

آنچه که باید در مورد چرم مصنوعی PVC بدانیدچرم مصنوعی باکیفیت پی وی سی از ترکیب چند نوع پلیمر که معمولا از پلی استر، پنبه و نایلون تولید می شود. این نوع چرم از چهار لایه تشکیل شده است که لایه اول همان روکش چرم می باشد و با لایه ای به نام اسکین پوشیده شده است.

ضخامت چرم مصنوعی را لایه دوم آن که از جنس فوم می باشد تعیین می کند و لایه سوم از چسب پوشیده می شود و باعث اتصال پارچه به فوم می گردد. از مشخصه های چرم مصنوعی، لایه چهارم آن است که از جنس پارچه می باشد و در پشت چرم مصنوعی PVC کشیده شده است.

این محصول در صنعت پوشاک از جمله بارانی و کاپشن زنانه و مردانه کاربرد فراوانی دارد. از مزیت های چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع رنگ در چرم مصنوعی
  • تنوع ضخامت در چرم مصنوعی
  • قیمت ارزان تر چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی
  • ضد آب و ضد باکتری بودن چرم مصنوعی
  • کوتاه تر بودن زمان تولید چرم مصنوعی
  • طول عمر بیشتر چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی

این محصول در دو جنس نرم و سخت تولید می شود که نوع سخت آن کاربرد بیشتری دارد. انواع چرم مصنوعی پی وی سی از الیافی تولید می شود که بسیار شبیه به چرم طبیعی است به همین دلیل تشخیص این دو چرم از یکدیگر به مهارت زیادی نیاز دارد.

از مزایای چرم مصنوعی می توان برش پذیری مناسب، سبک بودن وزن، استحکام بالا و موارد مصرف فراوان دیگر را نام برد، همچنین این محصول به مرور زمان و در اثر شستشو و گرم و سرد شدن تغییر رنگ نمی دهد و ترک بر نمی دارد.

دلایل انتخاب انواع چرم مصنوعی PVC

دلایل انتخاب انواع چرم مصنوعی PVCچرم مصنوعی پی وی سی به دلیل تنوع رنگ، کاربرد های زیادی دارد، همچنین قیمت مناسب آن باعث شده است تا در صنایع زیادی از این نوع چرم استفاده گردد. این نوع چرم انعطاف بالایی دارد و در مقابل پارگی و خوردگی بسیار مقاوم است.

این نوع چرم بسیار نرم و لطیف است و در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارد، به همین دلیل در تولید کفش و کاپشن های زمستانی کاربرد بسیار زیادی دارد. نگه داری از آن بسیار ساده است، لک نمی شود و با یک دستمال مرطوب تمیز می گردد.

این نوع چرم بر خلاف وزن سبک آن، استحکام و دوام بسیار بالایی دارد و در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. به علت شباهت ظاهری این نوع چرم مصنوعی با چرم طبیعی و قیمت ارزان تر چرم مصنوعی، خریداران زیادی را از سراسر کشور به خود جذب کرده است.

تنوع طرح و رنگ چرم مصنوعی و همچنین خوش دوخت بودن این محصول باعث شده طرفداران زیادی برای تولید لباس، کیف و کفش از این نوع چرم به صورت انبوه استفاده نمایند. ظاهر یک دست و یکنواخت این نوع چرم سبب شده محصولاتی که از این نوع چرم تولید می شوند بسیار زیبا و چشمگیر باشند.

همچنین از مزایای دیگر این محصول می توان به تمیزی بسیار راحت آن اشاره کرد که این مورد می تواند برای خانم های خانه دار بسیار مورد قبول واقع شود.

کاربرد های چرم مصنوعی PVC چیست؟

کاربرد های چرم مصنوعی PVC چیست؟از کاربرد چرم مصنوعی پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از این نوع چرم در تولید کیف، کفش، دستکش و کاپشن استفاده می شود.
  • از این نوع چرم در تولید صندلی، مبلمان و صندلی ماشین استفاده می شود.
  • در تولید تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای هنری، قاب دوربین و قاب عکس استفاده می شود.
  • در تولید بعضی از وسایل آشپزخانه از جمله کابینت از این نوع چرم استفاده می شود.
  • در تولید سایبان های آلاچیق در ویلاها از این نوع چرم استفاده می شود.
  • در صنعت صحافی برای جلد کتاب های نفیس از آن استفاده می شود.
  • برای روکش بعضی از درها برای عایق کردن در برابر صدا و دما استفاده می شود.

لیست قیمت روز چرم مصنوعی PVC با کیفیت

لیست قیمت روز چرم مصنوعی PVC با کیفیتقیمت چرم مصنوعی پی وی سی با توجه به انواع مختلف آن در بازار متنوع می باشد که از چرم های با کیفیتی به حساب می آید و توسط فروشگاه های معتبر در معرض فروش قرار می گیرد.

این نوع چرم دارای قیمت های متنوعی است که برای به دست آوردن قیمت های روز آن می توان از اینترنت و یا از نمایندگی های فروش آن نیز اقدام کنیم. فروش این محصول در بازار کشورمان از رونق بسیار خوبی برخوردار است و مشتریان بسیاری به سمت این محصول جذب شده اند.

تولید انواع این نوع چرم توسط شرکت های تولیدی و کارخانجات با هزینه پایین باعث شده است تا مشتریان به راحتی بتوانند محصولات مختلف تولید شده با این نوع چرم را با هزینه کمی تهیه کنند و علاوه بر هزینه پایین، دارای کیفیت بسیار بالایی نیز باشد.

تولید انواع این نوع چرم در تمامی شهرهای مختلف کشور انجام می شود و این تنوع و گستردگی تولید باعث شده است تا این محصول مشتریان فراوانی در تمام کشور پیدا کند.

تولید این نوع چرم در کشور علاوه بر تامین نیاز های داخلی باعث شده است تا یک راه اقتصادی خوب و پایدار برای صادرات این محصول باشد و به کشور های همسایه نیز صادر گردد.

قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی که این نوع چرم دارد باعث شده است تا در میان مصرف کنندگان محصول بسیار محبوبی باشد و امروزه شرکت های تولیدی فراوانی در کشور به تولید این محصول روی آورند و این نوع چرم را با کیفیت های بالایی تولید و روانه بازار های هدف نمایند.

همچنین رنگ بندی متنوع و گوناگون این محصول یکی دیگر از مزیت های آن می باشد که باعث جلب توجه بسیاری از مردم به مصرف این محصول شده است.

امروزه سایت های مختلفی به فروش این نوع چرم مشغول هستند و این سایت نیز یکی از سایت های برتر و فعال در این زمینه می باشد که می توانیم این محصول را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تهیه نماییم و همچنین از کارشناسان فروش آن ها نیز پیش از خرید کمک بگیریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما