مراکز پخش چرم طبیعی با کیفیت

مراکز پخش چرم طبیعی با کیفیت با هدف حضور موثر در بازار های بین‌المللی، فعالیت خود را در حوزه تولید و توزیع چرم با کیفیت آغاز نموده‌ است. این مجموعه برای دستیابی به محصولی ممتاز و متناسب با نیاز جامعه، از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده کرده و با به کار گیری بهترین نیروی متخصص و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، محصولی شگرف و در شان مصرف ‌کنندگان تولید می‌نماید. این شرکت با راه‌ اندازی شبکه توزیع و صادرات محصولات خود در نقاط مختلف دنیا، تجربه خریدی آسان، لذت ‌بخش و ماندگار را برای مصرف‌ کنندگان به ارمغان می‌آورد.

مراکز پخش چرم طبیعی با کیفیت

مراحل تولید چرم طبیعی با کیفیت

مراحل تولید چرم طبیعی با کیفیت چرم طبیعی مرغوب حاصل دباغی پوست طبیعی حیواناتی مانند گاو، بز، گاومیش، شتر، شتر مرغ و… می باشد. تولید چرم طبیعی نیازمند انجام یک سری مراحل است، ما در این مقاله سعی داریم چگونگی تولید این محصول را بازگو کرده و شما را از فرایند تهیه آن آشنا کنیم.

  • انتخاب پوست: ابتدا با در نظر گرفتن سلیقه و هدفتان از خرید، پوست مناسب را تهیه کنید. پوستی که خریداری می کنید باید کاملا سالم و بدون هیچ گونه پارگی باشد تا بتوان بیشترین میزان بهره وری را از آن به دست آورد.
  • تمیز کردن پوست: در مرحله بعدی پوست خریداری شده را از هر گونه نمک نگهدارنده، مو، گوشت، فضولات و… تمیز می کنند و در صورت ضخامت بالای پوست کمی از آن را برش می دهند.
  • انجام دباغی: این مرحله مهم ترین و پیچیده ترین مرحله تولید چرم است، دباغی پوست با وجود تاریخچه بسیار طولانی هنوز هم اغلب به صورت سنتی انجام می شود. دباغی پوست طبیعی حیوانات، سبب افزایش استحکام و مقاومت چرم می شود.
  • فرز کاری: در این مرحله، چرم را به همراه نمک های مخصوص به مدت هشت ساعت داخل دستگاه قرار می دهند تا حسابی نرم و منعطف شود.
  • رنگرزی چرم: پس از انجام فرز کاری چرم را با رنگ های استاندارد و مرغوب، رنگ آمیزی می کنند.
  • اتو کشی چرم: این مرحله آخرین مرحله تولید چرم است، چرم باید فاقد چین خوردگی باشد و کاملا شفاف و صاف خدمت مشتریان عرضه شود.

سفارش انواع چرم طبیعی با کیفیت

سفارش انواع چرم طبیعی با کیفیت سفارش انواع چرم طبیعی با کیفیت، در حجم انبوه امکان پذیر است. این مجموعه معتبر ترین مرکز توزیع بهترین چرم طبیعی در میان مردم شناخته شده است، از این رو افراد قادرند نیاز خود را به راحتی و بدون دغدغه خریداری کنند. به نظر می رسد با این وجود نگرانی از بابت تهیه این محصولات وجود نخواهد داشت و بهترین ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

در حال حاضر مرکز پخش چرم، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند به صورت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند. با خرید اینترنتی این محصول مشتریان می توانند از مزایای بسیاری مانند صرفه جویی در وقت و هزینه، بهره بردن از مشاوره های رایگان مخصوص سایت، اطمینان از کیفیت چرم با بررسی نظرات خریداران قبلی و اعتبار سایت اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما