مرکز پخش چرم طبیعی با کیفیت

مرکز پخش چرم طبیعی با کیفیت، بهترین و مرغوب ترین انواع چرم را در رنگ بندی های متنوع و با دوام و ماندگاری بسیار بالا و همچنین، قابل استفاده برای تولید محصولات مختلف، به طور گسترده ای در بازار عرضه و در اختیار تولید کنندگان و سایر خریداران قرار می دهد. مرکز پخش جهت ارتقا و دست یابی به فروش و جایگاهی بالا در سطح بازار های داخلی و جهانی، باید کیفیت و مرغوبیت را جز اهداف اصلی و مهم خود قرار دهد.

مرکز پخش چرم طبیعی با کیفیت

تفاوت چرم طبیعی با چرم مصنوعی

تفاوت چرم طبیعی با چرم مصنوعی چرم طبیعی، دارای ویژگی ها و مشخصاتی می باشد، که آن را با چرم مصنوعی متمایز می کند. از این رو با شناخت کافی نسبت به این شاخصه ها، می توان محصولی مرغوب و با کیفیت را انتخاب نمود. یکی از تفاوت های اصلی چرم طبیعی با مصنوعی، انعطاف پذیری آن است. اگر چرم مورد نظر طبیعی باشد، با خم کردن، سریعاً به حالت اولیه بر می گردد و چین چروک های آن از بین می رود. در حالی که، چرم مصنوعی به سختی قابل خم شدن است و خط و چین های آن در اثر تا شدن باقی می ماند.

چرم طبیعی، از نظر وزنی، بسیار سنگین تر چرم مصنوعی می باشد و اگر آن را در جای مطمئن وزن کنید، به این موضوع پی می برید. به دلیل اینکه، چرم مصنوعی، با استفاده از مواد اولیه بسیار سبکی ساخته شده است و دارای روکش های پلاستیکی می باشد. این ترکیبات به کار رفته در ساخت چرم مصنوعی، حاصل کارخانجات و واحد های تولیدی مواد پلاستیکی در پتروشیمی ها است.

از دیگر تفاوت های اصلی چرم طبیعی با چرم مصنوعی، این است که اگر در معرض آب قرار بگیرد، رطوبت را جذب کرده و بر روی آن سرازیر نمی شود. این ویژگی، به دلیل وجود منافذ زیاد در چرم طبیعی است. از طرفی، چرم طبیعی، دارای شناسنامه می باشد و تمامی مشخصات، در آن ذکر شده است. از این رو، در هنگام خرید، حتما شناسنامه را از فروشنده دریافت نمایید.

عرضه مستقیم چرم طبیعی با کیفیت

عرضه مستقیم چرم طبیعی با کیفیت عرضه مستقیم چرم طبیعی با کیفیت، با توجه با استاندارد های کیفی عالی و با کیفیت فرآوری بسیار مناسب، به روش ها و شیوه های مختلفی امکان پذیر می باشد. یکی از راه های عرضه چرم طبیعی، ارائه آن در آدرس اینترنتی معتبر و تایید شده است.

خریداران با مراجعه به آدرس اینترنتی، می توانند به اطلاعاتی، از قبیل قیمت، نوع چرم، سطح کیفی و غیره دست پیدا و محصول ثبت سفارش نمایند. عرضه کننده، موظف است که در کوتاه ترین زمان ممکن و با ارائه ضمانت های کیفی لازم، محصول را به دست خریدار و مصرف کننده برساند. قیمت چرم طبیعی، به نحوه خرید به صورت عمده یا خرده، طبیعی بودن آن، نوع چرم و غیره وابسته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما