پخش چرم طبیعی گوسفندی

چرم طبیعی گوسفندی ،در ایران در ساختن کفش ،کیف و حتی لباس های زمستانی استفاده می کنند .معمولا در ایران پوست گوسفندی زیاد است در منطقه های عشایر نشین آن را به صورت خیلی ارزان از دامداران خریداری می کنند.

و در فروشگاهای چرم در ایران به صورت فراوان یافت می شود که آن را به صورت عمده به فروش می رسانند ولی خریداران بهتر است برای تهیه ی این محصول به فرو شندگان معتبر مراجعه کنند.و فروشندگان چرم گوسفندی ، این محصول را به صورت عمده و یا جزئی ارائه دهند.

پخش چرم طبیعی گوسفندی

منظور از چرم طبیعی چیست؟

منظور از چرم طبیعی چیست؟ چرم طبیعی از پوست حیواناتی مثل بز ،گاو، گوسفند و…ساخته می شود. برای تبدیل پوست به چرم باید آن را دباغی کرد واز مواد شیمیایی، انواع اسیدها،و نمک ها برای رنگ آمیزی استفاده می شود.در نگاه اول نمی توانیم چرم طبیعی را از مصنوعی تشخیص داد ولی برای تشخیص چند راه کار است .

وقتی که چرم برش می خورد اگر لبه های آن صاف باشد مصنوعی است اگر دارای حالت فیبر مانند و نامنظم باشد چرم طبیعی است.چرم مصنوعی در موقع آتش گرفتن ذوب می شود در حالی که چرم طبیعی می درخشد بدون آن که آتش بگیرد.

مقاومت چرم گوسفندی در برابر سایش بسیار بالاست بعد از استفاده های طولانی جنس آن نرم تر می شود.از چرم گوسفند برای جلد کتاب ،دستکش و کیف درست می کنند.پخش چرم در فروشگاها به صورت متر مربع می باشد. در بیشتر شهرهای مختلف ایران مراکز فروش چرم واقع شده زیرا طرفداران زیادی در بازارهای کشوری دارد.

چرم گوسفندی دارای قمت بالایی بوده و بسیار زیبا و با کیفیت می باشد. چرم های طبیعی از چرم چرم طبیعی بسیار نرم بوده و دارای بوی خاصی می باشد های مصنوعی گران تر است و چرم های طبیعی دارای شناسنامه می باشند و اطلاعات مربوط به آن در شناسنامه ی آن درج شده است دباغی کردن به دو صورت انجام می شود به صورت دستی و ماشینی دباغی به صورت دستی دیر تر از ماشینی انجام می شود.چرم طبیعی دارای انعطاف پذیری و پوست به یک ماده ی طبیعی پایدار تبدیل می شود.

قیمت نهایی چرم طبیعی گوسفندی

قیمت نهایی چرم طبیعی گوسفندی برای خرید چرم با ارزانترین قیمت می توان به کارخانه های تولید کننده این محصول در شهرهای مختلف مراجعه کرد وبه صورت مستقیم نوع چرم دلخواه خود را به صورت عمده دریافت نمود. قیمت نهایی چرم بستگی به خدماتی دارد که بر روی چرم انجام می شود مثلا قیمت کفش چرمی بیشتر از کیف پولی خواهد بود.

خرید چرم را می توان از کار خانه ها و به صورت اینترنتی از سایت هایی که گذاشته اند انجام داد. در بیشتر شهرهای کشور فروشندگان چرم این محصول با بهترین کیفیت به فروش می رساند باید توجه داشته باشیم در عرضه چرم با کمترین قیمت ،مشتریان می توانند این محصول رابه صورت مستقیم تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما