کارخانه تولید چرم براق آینه ای

چرم ماده ای با دوام و انعطاف پذیر است که توسط برنزه کردن پوست و پوست حیوانات ایجاد شده است. متداول ترین ماده اولیه پنهان گاو است. این ماده در مقیاسهای تولیدی از مقیاس صنعتی تا صنعت مدرن تولید می شود. چرم براق آینه ای از چرم گاو ساخته می شود؛ قیمت این محصولات ساخته شده در ایران بسیار مناسب می باشد.

کارخانه تولید چرم براق آینه ای

چرم براق از چه چیزی ساخته شده است؟

چرم براق از چه چیزی ساخته شده است؟ امروزه بیشتر چرم های براق پوست گاوها ساخته شده اند که حدود 65٪ از کل چرم های تولید شده را تشکیل می دهند. حیوانات دیگر مورد استفاده شامل گوسفند (حدود 13٪)، بز (حدود 11٪) و خوک (حدود 10٪) هستند. به دست آوردن ارقام دقیق از سراسر جهان دشوار است، به خصوص برای مناطقی که ممکن است پوست خورده شود. سایر حیوانات ذکر شده در زیر تنها بخشی از درصد تولید چرم را تشکیل می دهند.

از اسب های برای ساختن چرم های با دوام به خصوص استفاده می شود. Shell cordovan چرم اسب است که نه از پوست خارجی بلکه از یک لایه زیر آن فقط در گونه های اسب گاو به نام پوسته یافت می شود. با توجه به ویژگی های ضد آینه مانند و ضد خراش، جایزه دارد. گوسفند و گوزن پوستین برای چرم های نرم در پوشاک گران تر استفاده می شوند. Deerskin به طور گسترده ای در دستکش کار و کفش های داخلی استفاده می شود.
پوستهای خزندگان، مانند تمساح، تمساح و مار، به دلیل الگوهای متمایز خود که نشان دهنده مقیاس گونه های آنها هستند، ذکر شده است. این امر منجر به شکار و کشاورزی این گونه ها تا حدودی برای پوست آنها شده است.

اگرچه در اصل برای پرهای خود در قرن 19 پرورش داده شد، اما شتر مرغ ها هم برای گوشت و هم برای چرم محبوب تر هستند. چرم شترمرغ به دلیل وجود فولیکول های بزرگ که در آن پرها رشد کرده اند، از ویژگی برجسته “برجستگی غاز” برخوردار است. فرآیندهای مختلف برای بسیاری از برنامه ها، از جمله اثاثه یا لوازم داخلی، کفش، محصولات خودرو، لوازم جانبی و پوشاک، محصولات مختلفی را تولید می کند.

شرکت فروش چرم براق آینه ای

شرکت فروش چرم براق آینه ای شرکت فروش چرم براق آینه ای در سراسر استان های کشور یافت می شود؛ تولیدکنندگان بزرگ با فراهم کردن این مراکز برای خریداران کار خود را بسیار آسان نموده اند؛ افراد می توانند برای خرید عمده این محصولات به این مراکز نیز مراجعه فرمایند. در عمده فروشی چرم فروشندگان تخفبف زیادی را برای خریداران قائل می گردند. پخش چرم براق از این مراکز به سایر استان های کشور نیز انجام می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما