بزرگترین فروشگاه چرم کیف شیک

از نمد، چرم مصنوعی، پارچه لی و سایر پارچه ها انواع کیف تهیه می شود. در میان تمام محصولات این حوزه، وسایلی که از چرم طبیعی تهیه می شوند، از لحاظ کیفیت و زیبایی در درجه ی بالاتری قرار دارند. چرم طبیعی در واقع از پوست حیوانات تهیه می شود و بر اساس نوع حیوان، از لحاظ ضخامت، رنگ و طرح متفاوت می باشد. در این مطلب قصد داریم، در مورد ویژگی های چرم مرغوب و فروشگاه های عرضه کننده ی چرم کیف شیک صحبت کنیم.

بزرگترین فروشگاه چرم کیف شیک

بهترین چرم برای تولید کیف چیست؟

بهترین چرم برای تولید کیف چیست؟ برای تهیه ی بیشتر کیف های موجود در بازار از چرم استفاده می کنند. در بازار دو نوع چرم وجود دارد:

  1. چرم های مصنوعی
  2. چرم های طبیعی

چرم های مصنوعی در واقع پارچه هایی از جنس پلی اورتان و پلی فینیل هستند که بر اساس مقاومت و ضخامت، برای تولید مبلمان، لوازم داخل خودرو، کیف و کفش استفاده می شوند.

چرم های طبیعی نیز از پوست  دباغی شده ی حیواناتی چون گاو، شتر، شتر مرغ و گوسفند تهیه می شود.

بهترین چرم برای تولید کیف، چرم طبیعی است؛ زیرا چرم طبیعی هم استحکام بالایی دارد و هم از طرح و رنگ های طبیعی و بسیار زیبایی برخوردار است.

البته چرم های مصنوعی هم انواع مختلفی دارد. اگر برای تولید کیف از انواع ضخیم این نوع چرم استفاده شود، در نهایت محصول نهایی بسیار محکم بوده و مدت زیادی می توان از آن استفاده کرد.

خرید عمده چرم برای تولید کنندگان کیف و کفش بسیار به صرفه تر خواهد بود. زیرا قیمت خرید عمده بسیار کمتر خواهد بود و مقرون به صرفه می باشد.

سفارش فوری چرم کیف شیک

سفارش فوری چرم کیف شیک قیمت روز چرم، بسته به اینکه نوع طبیعی یا مصنوعی آن باشد، متفاوت می باشد. چرم های طبیعی گران تر هستند و کلیه ی وسایلی که از این چرم تهیه می شود نیز بسیار با ارزش بوده و از قیمت بالایی برخوردار است.

چرم های مصنوعی هم تنوع بسیار زیادی دارند. این محصول نیز در بافت های مختلف و رنگ های متفاوتی تولید می شود.

چرم اشبالت و چرم هایی که بافت براق و طرح های برجسته دارند، معمولا نسبت به سایر چرم های مصنوعی دیگر قیمت بیشتری خواهند داشت.

باید بدانید که تنوع طرح و نقش در چرم های مصنوعی بیشتر است و بیشتر افراد به خاطر قیمت مناسب و تنوع در رنگ، محصولات تولیدی از این نوع چرم را بیشتر خریداری می کنند.

معمولا کیف های شیک و مجلسی از چرم های براق تهیه می شوند، تا چشمگیر به نظر برسند. معمولا در این کیف ها از یراق های نگین دار برای زیبا تر کردن کیف استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما