بهترین فروشنده چرم گاوی ورنی

چرم گاوی ورنی طبیعی با دوام و منعطف می باشد و کاربرد های مختلفی دارد از مهم ترین ویژگی که این چرم دارد این است که فساد ناپذیر می باشند.

بهترین فروشنده چرم گاوی ورنی باید چرمی را در اختیار مصرف کننده قرار دهد که دارای ضخامت و ایستادگی بسیار بالایی باشد و ضد خش و ضد سائیدگی باشد.

به دلیل این که از چرم گاوی ورنی برای تولید کفش استفاده می شود فروشنده باید این چرم را در بالاترین کیفیت عرضه کند. 

بهترین فروشنده چرم گاوی ورنی

نحوه نگهداری از چرم گاوی ورنی

نحوه نگهداری از چرم گاوی ورنی

چرم گاوی ورنی از انواع چرم های های سنگین در بازار می باشد همواره اصولاً از پوست گوساله و یا گاو تهیه می کنند که دارای دوام بسیار زیادی می باشد.

نکته قابل توجه در مورد این چرم این است که هرچه زمان بیشتر می ‌گذرد این شمع زیبایی و استایل بهتری پیدا می ‌کند.

برای تولید چرم گاوی ورنی از انواع لاک های محافظتی و براق کننده بر روی سطح چرم استفاده می ‌شود که یک سطح مقاوم در انواع رنگ ها و یا حتی بی رنگ می توان داشته باشیم.

برای نگهداری از چرم گاوی باید برخی نکات را کاملاً رعایت کنیم تا وسایل و لوازم چرمی ما با بهترین کیفیت بتوانند طولانی مدت از آن ها نگهداری کرد:

  • به هیچ عنوان اجازه ندهیم که گرد و غبار بر روی چرم زیاد بماند و در صورت مشاهده بلافاصله با دستمال نمناک آن را از روی چرم گاوی پاک کنیم.
  • به طور منظم محصولات چرمی را واکس بزنید زیرا این کار بر لطافت و طول عمر چرم می افزاید.
  • اگر به طور اتفاقی محصول چرمی ما خیس آب شد اگر لباس بود آن را بر روی جا لباسی مناسب آویزان کرده و در دمای معمولی اتاق قرار می ‌دهیم تا خشک شود و به هیچ عنوان آن را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نمی دهیم.
  • به هیچ عنوان از اسپری و عطر بر روی البسه چرمی استفاده نکنید زیرا دشمن بزرگ چرم اسپری و عطر می باشد. 

مرکز خرید چرم گاوی ورنی

مرکز خرید چرم گاوی ورنی

خرید عمده چرم گاوی ورنی می‌ تواند از طریق مکان‌ های فروش خاصی انجام بگیرد فروش مستقیم چرم باعث می شود تا بتوانیم نمونه های مختلفی از انواع چرم ها را عرضه کنیم تا خریداران با دیدن نمونه های مختلف بتوانند به راحتی چرم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

با توجه به تنوع بسیار زیادی که در چرم وجود دارد چرم گاوی ورنی می ‌تواند با ظاهری براق و زیبا با بهترین درجه کیفیت عرضه شود تا مشتریان بتوانند بهترین نوع چرم را انتخاب کنند.

چرم گاوی ورنی معمولاً در رنگ مشکی با بهترین کیفیت تولید می شود از آن برای ساخت کاپشن های زمستانه استفاده زیادی می کنند در مرکز خرید چرم گاوی ورنی می ‌توان این چرم را در انواع کیفیت های مختلف با رنگ بندی های گوناگون پیدا کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما