تولیدی بهترین چرم شتر مرغ رنگی

چرم شتر مرغ رنگی یکی از انواع چرم های نیمه سنگین است که روی آن حالت هایی از برجستگی دارد. تولیدی چرم شترمرغ ابتدا بعد از خریداری پوست شتر مرغ آنها را دباغی نموده و بعد از رنگ کردن در رنگ های مختلف آن را به دست مصرف کنندگان می رساند. تولیدی چرم شتر مرغ تاثیر بسزایی بر روی کیفیت این محصول دارد و به نوعی می توان گفت چرم های تولید شده در تولیدی های متفاوت دارای کیفیت های مختلفی هستند.

تولیدی بهترین چرم شتر مرغ رنگی

کاربرد انواع چرم شتر مرغ رنگی چیست؟

کاربرد انواع چرم شتر مرغ رنگی چیست؟ چرم شترمرغ رنگی کاربردهای بسیار زیادی دارد و برای موارد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربردهای انواع چرم شترمرغ رنگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید کیف: یکی از مهمترین کاربردهای چرم شتر مرغ رنگی را می توان استفاده های گوناگون از آن در تولید کیف دانست. کیف های زنانه و مردانه با استفاده از چرم شترمرغ تولید و روانه بازار می شوند و به دلیل کمیاب بودن این نوع چرم در بازار قیمت کیف هایی که از چرم شتر مرغ تولید شده اند، بالاتر از سایر انواع کیف های چرم است.
  • تولید کیف پول: در بعضی از موارد کیف پول های زنانه و مردانه با استفاده از چرم شترمرغ تولید و روانه بازار می شوند. کیف پول به دلیل کوچک بودن مقدار مواد اولیه کمتری نیاز دارد و به دلیل به کار رفتن چرم کمتر در آن می‌توان گفت قیمت آن مناسب تر است‌.
  • روکش صندلی خودرو: صندلی خود را برای تمیز ماندن و مقاومت بیشتر نیاز به روکش مناسب دارد در بعضی از موارد با استفاده از چرم شتر مرغ روکش صندلی تولید می شود. چرم شترمرغ که برای این منظور به کار برده می شود، معمولاً از انواع با کیفیت و درجه یک نیست و در اکثر موارد سعی می شود از چرم های کم کیفیت تر برای این منظور استفاده شود.

فروشندگان چرم شتر مرغ رنگی

فروشندگان چرم شتر مرغ رنگی فروشندگان چرم شتر مرغ رنگی این محصول را در انواع ممتاز و درجه یک و درجه دو در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. این فروشندگان معمولاً محصولات مورد نظر مشتریان را به تمامی نقاط ایران ارسال می کنند و در هنگام ارسال و توزیع محصولات خود از روشهای حضوری و غیر حضوری برای فروش محصولات در سراسر نقاط ایران بهره می برند.

به طور کلی فروشندگان چرم شترمرغ در دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  1. تولیدی ها که محصولات تولید شده خود را در سراسر نقاط ایران به فروش می رسانند. چرم های توزیع شده توسط آنها معمولاً قیمت مناسب تری دارد.
  2. واسطه هایی که محصولات را از تولیدی خریداری نموده و آن را به صورت غیر مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما