تولید انواع چرم گوسفندی

همانطور که می دانید امروزه استفاده از محصولات چرمی در بین افراد به دلیل کیفیت بالایی که به همراه دارند بسیار زیاد شده است به طوری که امروزه تولیدکنندگان میزان تولیدات انواع چرم حیوانی را افزایش داده تا بتوانند نیاز مصرف کنندگان به پارچه های چرمی را رفع کنند.

از این رو در بین انواع چرم حیوانی، بیشترین مصرف را چرم گاوی و بزی و همچنین چرم گوسفندی به خود اختصاص داده اند که تولیدکنندگان به صورت دباغی به تولید انواع چرم گوسفندی و یا سایر چرم ها پرداخته و آن ها را به بازار ارائه می دهند.

تولید انواع چرم گوسفندی

مشخصات چرم گوسفندی اصل

مشخصات چرم گوسفندی اصل

از آنجایی که امروزه استفاده از محصولات چرمی افزایش یافته و همینطور به دلیل گران بودن چرم طبیعی تولیدکنندگان به تولیدات چرم مصنوعی نیز می پردازند که این امر موجب شده تا برخی از افراد برای خرید چرم گوسفندی اصل دچار مشکل شوند و به سختی بتوانند چرم اصل را از چرم مصنوعی تشخیص دهند.

از این رو خریداران چرم در ابتدا می بایست با انواع چرم آشنایی کامل داشته و تمامی مشخصات و خصوصیات چرم طبیعی را دانسته تا بتوانند به راحتی به خرید و تهیه انواع چرم گوسفندی طبیعی و یا سایر چرم های طبیعی بپردازند.

لذا ما در اینجا برخی از مشخصات چرم گوسفندی اصل را برایتان شرح می دهیم، که این مشخصات شامل:

  1. دارای ظرافت بالا و ضخامت بسیار کم
  2. نرم و انعطاف پذیر
  3. دارای رنگ بسیار محدود
  4. نداشتن سوراخ و زدگی
  5. داشتن پرزهای یکنواخت و یکسان
  6. مقاومت بالا در برابر گرما

از آنجایی که کشور ما در زمینه صادرات پوست گوسفندی حرف اول را در بین کشور های دیگر می زند این موجب شده تا تولیدات چرم گوسفندی صادراتی نیز افزایش یافته و محصولات چرمی گوسفندی از قبیل انواع لباس و کیف کفش در بازار خرید کشور ما نسبت به محصولات چرمی بز و گاو، از قیمت پایین تری برخوردار باشد و خریداران به راحتی به خرید این نوع چرم در بازار بپردازند.

همه چیز درباره چرم طبیعی

همه چیز درباره چرم طبیعی

همانطور که گفتیم چرم طبیعی به دلیل تولید شده از پوست حیوانات دارای ارزش فراوانی بوده و به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد می توان از آن در تولید پوشاک و لوازم منزل و بسیاری از جاهای دیگر استفاده کرد.

در واقع تولیدکنندگان چرم طبیعی این محصول را با فرآیند دباغی که بر روی پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، گوساله ، بز و غیره انجام می دهند به تولید انواع چرم در کیفیت های متفاوت پرداخته و سپس با استفاده از چرم به ساخت انواع لوازم و یا پوشاک می پردازند.

از آنجایی که فرآیند تولید و آماده سازی چرم طبیعی بسیار دشوار و زمان بر بوده، این موجب شده تا قیمت این نوع پارچه ها در بازار مصرف بسیار گران باشد اما با این حال افراد بسیاری هستند که از دوست داران چرم می باشند و با پرداخت هزینه های گران نیز به تهیه محصولات چرم طبیعی می پردازند.

از این رو چرم طبیعی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و در مقابل گرما و ضربات بسیار مقاوم می باشد لذا این امر موجب شده تا مصرف کنندگان به راحتی برای زمان طولانی به استفاده محصولاتی که تولید شده از چرم طبیعی می باشند بپردازند.

بزرگترین فروشگاه عرضه چرم گوسفندی

بزرگترین فروشگاه عرضه چرم گوسفندی

در حال حاضر در کشور ما به دلیل اینکه تولیدات گوسفند و پوست گوسفندی بسیار زیاد می باشد موجب شده تا چرم های گوسفندی نیز در کشور به راحتی یافت شود و به دلیل قیمت مناسب تری که در بازار نسبت به سایر چرم های طبیعی داشته بیشترین مصرف را نیز دارد.

از این رو در بیشتر مناطق افراد و تولیدکنندگان با تاسیس بزرگترین فروشگاه عرضه چرم گوسفندی در سراسر کشور، دسترسی افراد و مشتریان را به این نوع چرم راحت کرده اند و خریداران به راحتی با مراجعه به این مراکز به تهیه این نوع چرم پرداخته و با قیمت ارزان تر آن را خریداری می کنند.

علاوه بر آن در بازار مصرف نیز همانطور مشاهده می کنید از چرم طبیعی گوسفندی برای تولید انواع لباس هایی از قبیل کاپشن، دستکش . غیره بکار برده شده و با قیمت ارزان تر به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما