خرید آسان چرم اکلیلی متری

چرم اکلیلی متری با قیمت مناسب در بازار های روز در سطح هر شهری به فروش می رسد. این چرم به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه و کیفیت عالی آن باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد و خریداران به راحتی و آسانی می توانند این چرم را از مرکز خرید چرم خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این چرم از نظر ظاهری بسیار زیبا بوده و دارای درخشندگی و زیبایی زیادی است.

خرید آسان چرم اکلیلی متری

تفاوت چرم سنگین و سبک چیست؟

تفاوت چرم سنگین و سبک چیست؟ چرم یکی از بهترین و مرغوب ترین جنس هایی است که در ساخت کیف، کفش، مبل و… استفاده می شود. جنس چرم به دلایل مختلفی مانند دوام و ماندگاری، شیک بودن، تنفس پذیری، سبک بودن، کیفیت و… پر کاربرد بوده و در صنعت های گوناگون از قبیل کفش سازی، کیف سازی و… به کار گرفته می شود.

چرم به طور کلی با توجه به تولید و ساخت آن به دو دسته تقسیم می گردد: چرم طبیعی و چرم مصنوعی.

چرم طبیعی از دباغی پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، مار، شترمرغ و … به دست می آید که بر اساس استحکام و محکمی به سه نوع چرم سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم می شود. 

چرم سبک از حیواناتی مانند بز، گوسفند، بزغاله به دست می آید. این چرم با توجه به اسم آن نازک تر بوده و ضخامت کمتری دارد. این نوع چرم به دلیل ضخامتی که دارد در تولید دستکش، کلاه و… استفاده می شود. چرم سبک نسبت به چرم سنگین دارای طول عمر کمتری است. بنابراین استفاده از آن ها مستلزم نگهداری مناسب می باشد.

چرم نیمه سنگین از انواع چرم می باشد که چرمی ویژه و خاص بوده و از حیواناتی مانند کروکودیل و شتر مرغ ساخته می شود. این چرم قیمت بیشتری نسبت به سایر چرم ها دارد. عواملی مانند کمیاب بودن، کیفیت آن باعث شده که این نوع چرم در تولید کالا های لوکس مورد استفاده قرار گیرد.

نوع سوم چرم، چرم سنگین می باشد که از انواع دیگر چرم با کیفیت تر و بهتر می باشد. این گونه چرم از حیواناتی مانند گاو، شتر و گوساله تولید می شود. از خصوصیات این چرم این است که هرچه بیشتر مورد استفاده قرار گیرند ظاهر زیباتری به خود می گیرند. محصولاتی مانند کفش که زیاد در معرض خراب شدن می باشند از این نوع چرم به دلیل دوام زیاد در ساخت آن ها استفاده می شود.

فروش عمده چرم اکلیلی متری

فروش عمده چرم اکلیلی متری چرم اکلیلی نمونه یک چرم با کیفیت، زیبا و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. نمایندگی های ما که تولید عمده چرم را برعهده دارند چرم اکلیلی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به صورت متری به مشتریان عرضه می کنند.کسانی که می خواهند این محصول را به صورت عمده خریداری نمایند می توانند به این نمایندگی ها مراجعه کنند و این محصول را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما