خرید اینترنتی چرم مصنوعی اشبالت دورو ارزان

چرم ها ورق های بسیار پر کاربردی هستند که به دو دسته چرم های طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند. علاوه بر این طبقه بندی، انواع مختلفی از چرم ها وجود دارد که در این مقاله می خواهیم به طور اختصاصی در مورد ویژگی های  چرم مصنوعی ارزان اشبالت، کاربرد های آن و خرید اینترنتی چرم مصنوعی اشبالت صحبت کنیم.

خرید اینترنتی چرم مصنوعی اشبالت دورو ارزان

ویژگی های چرم مصنوعی اشبالت

ویژگی های چرم مصنوعی اشبالت

دباغی کردن از اصلی ترین روش های تولید چرم های طبیعی است که به روی پوست حیواناتی مثل گامو، بز، گوسفند و… اعمال می شود تا آن ها را جهت به کاربردن در بعضی تولیدی ها امکان پذیر کنند. اما چرم های مصنوعی به صورت صنعتی تولید می شوند یعنی با ترکیب مواد مختلف و اتصال لایه ها مختلف توسط دستگاه های مخصوص دست به تولید چرم مصنوعی می زنند.

به طور تقریبی قرن نوزده را زمان اولین تولید چرم مصنوعی در آلمان می دانند. زمان زیادی می گذرد و این صنعت تحولات بسیاری کرده است و ما شاهد انواع بسیار زیادی از چرم مصنوعی با کارایی های مختلف هستیم.

از میان انواع مختلف چرم مصنوعی می خواهیم درباره یکی از پرطرفدار ترین نوع یعنی چرم اشبالت صحبت کنیم.

اگر بخواهیم از مناطق تولید کننده داخلی این محصول بگوییم می توان به سمنان، ساوه و نظر آباد اشاره داشت که در ایران مشغول به تولید انبوه هستند و حجم زیادی از نیاز صنایع تولیدی داخلی را تامین می کنند.

در بازار های خارجی هم می توان به کشور های آلمان و انگلیس به عنوان کشورهایی که حجم زیادی از چرم های مصنوعی بازار خارجی را تولید می کنند اشاره کرد.

چرم اشبالت دارای کیفیت های مختلفی است و عاملی که این تفاوت را ایجاد می کند هم کیفیت موادی است که جهت تولید آن مورد استفاده قرار می گیرد و هم نحوه فرایند های تولید صورت گرفته.

با تمام این گفته چرم مصنوعی اشبالت  از  پر مصرف ترین ها می باشد و همچنین نسبت به سایر انواع چرم های مصنوعی دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار است.

چرم اشبالت را  ترکیبی از چرم طبیعی و مصنوعی می دانند. به لایه زیری پوست گاو اشبالت گفته می شود که به منظور استفاده باید فرایند هایی به روی آن صورت بگیرد و لایه هایی افزوده شود به همین دلیل نه به طور کامل در دسته چرم های طبیعی قرار می گیرد و نه چرم مصنوعی.
چرم اشبالت در دسته چرم های دو رو قرار می گیرند و از سطح پرزدار و نرمی برخوردار می باشد و این ویژگی جذابیت ظاهری بالایی در میان انواع چرم ها به آن داده است.
از ویژگی های دیگر چرم اشبالت به برش راحت آن می توان اشاره کرد.
تسهیل در برش و انعطاف بالای این چرم، باعث کارایی بیش تر آن در صنایع مختلف می شود چون به راحتی به هر شکلی که نیاز باشد برش می زنند.
علاوه بر این چرم های اشبالت از دوام بالایی برخوردار هستند. خاصیت کشسانی آن باعث می شود حفظ شکل آن می شود.

معرفی انواع چرم مصنوعی اشبالت

معرفی انواع چرم مصنوعی اشبالتچرم های اشبالت در دو نوع کلی طبیعی و مصنوعی تولید می شوند و تفاوت هایی باهم دارند. در زیر به تعدادی از این تفاوت ها اشاره می کنیم تا بتوانیم به راحتی آن ها را از هم تشخیص بدهیم:

  • اشپالت طبیعی در گذر زمان مثل چرم طبیعی در صورت مراقبت نشدن حالت خود را از دست می دهد اما چرم اشبالت مصنوعی بافت خود را مدت زمان بیش تری حفظ می کند.
  • اشبالت های طبیعی خاصیت ضد آبی ندارند و به راحتی رطوبت یا آب را به درون نفوذ می دهند اما اشبالت مصنوعی به دلیل فرایند های صورت گرفته و لایه های به کار گرفته در آن مانع از نفوذ آب می شوند.
  • سطح و ابعاد اشبالت طبیعی یکسان نیست چون از سطوح بخش های مختلف بدن حیوان تهیه شده است اما چرم اشبالت مصنوعی ابعاد مشخصی دارد و سطح یکدستی دارد.

استفاده از چرم مصنوعی  دارای مزایایی می باشد از جمله  این نکته که شرایط نگه داری چرم مصنوعی راحت تر است و در صورت مرغوب بودن زمان زیادی می توان آن را نگه داشت. 

از جانبی دیگر امکان تمیز کردن سطح چرم مصنوعی نیاز به حساسیت کم تری دارد و راحت تر صورت می گیرد.

همچنین چرم مصنوعی اشبالت از لایه هایی تولید شده است که دارای وزن سبک تری می باشد. سطح یکنواخت و یکدست این نوع چرم ها یکی دیگر از مزیت های مهم است.

چرم مصنوعی کاربرد  فراوانی دارد و به دلیل قیمت مناسب صنایع مختلف از این ورق ها در تولید محصولات جهت جلوه دهی بیش تر  بهره می برند. در ادامه به کاربرد های چرم اشبالت اشاره می کنیم.

چرم مصنوعی اشبالت دورو و کاربرد های آن

چرم مصنوعی اشبالت دورو و کاربرد های آنهمان طور که در بالا اشاره کردیم چرم اشبالت به عنوان یکی از انواع چرم مصنوعی دارای خصوصیاتی است که کاربرد آن را در صنایع مختلف بالا می برد. 

صنایعی که چرم اشبالت در آن بسیار کاربرد  دارد را می توان در زیر مشاهده کرد:

  • صنعت کیف دوزی
  • صنعت مبل سازی
  • تولید های کفش
  • روکش صندلی ها
  • استفاده به عنوان آستر
  • کارهای دستی هنری

چرم اشبالت دارای زیبایی و استحکام است به همین دلیل صنایعی از آن بیش تر استفاده می کنند که به کمک آن به محصولات خود جذابیت ظاهری بالایی می دهند. سطح این نوع چرم دوخت را همچنین راحت می کند به همین دلیل یکی از مناسب ترین انتخاب ها در کارهای هنری دستی است که فرد می خواهد بدون وسیله ای به روی آن دوخت انجام دهد.

سطح نرم و پرز مانند چرم اشبالت استفاده از آن را به عنوان آستر بسیار کاربردی کرده است. همچنین پرزدار بودن این چرم جهت تولید لباس یا کفش های زمستانی بسیار مناسب است چون کاملا پا و بدن را گرم نگه می دارند.

خرید ارزان چرم مصنوعی اشبالت به صورت اینترنتی

خرید ارزان چرم مصنوعی اشبالت به صورت اینترنتیبه منظور تولید چرم اشبالت فرایند های مختلفی صورت می گیرد که به ترتیب در زیر به آن اشاره می شود:

  1. خیساندن یا شستن چرم طبیعی
  2. آهک پاشی
  3. لش زدایی
  4. موگیری
  5. آهک گیری
  6. آنزیم دهی
  7. دباغی از نوع کروم
  8. سمباده زنی
  9. ورود به فرایند تولید چرم مصنوعی از جمله: کوتینگ، امباس و لمینیت.

چرم مصنوعی اشبالت قیمت مناسب تری نسبت به چرم طبیعی دارد به همین دلیل حرید آن به صرفه تر است.

همان طور که مطالب مختلفی در مورد تفاوت چرم طبیعی با مصنوعی می خوانیم تا بتوانیم آن ها را از یکدیگر به درستی تشخیص بدهیم نیاز است تفاوت بین یک چرم مصنوعی با کیفیت را از نوع بی کیفیت آن تشخیص دهیم.

خرید چرم مصنوعی اینترنتی امکانی است که بتوان به راحتی این محصول را تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما