خرید عمده چرم بزی طرح دار

چرم بزی پرکاربردترین چرم برای استفاده در صنعت چرم سازی و به ویژه تولید انواع لباس و کیف است. چرم بزی طرح دار توانست انقلابی در صنعت لباس ها کیف های چرمی ایجاد کند و دست طراحان این حوزه برای طراحی کیف ها و لباس های شیک تر را باز بگذارد. خرید عمده این محصول با قیمت مناسب این امکان را فراهم می کند تا خریدار با قیمت کمتری محصول مد نظر خود را خریداری کند و تنها یکبار هزینه ی جابجایی برای حمل و نقل محصول بپردازد. 

خرید عمده چرم بزی طرح دار

نکات کلی پیرامون چرم بزی

نکات کلی پیرامون چرم بزی چرم بزی از لطیف ترین انواع چرم است که به راحتی شکل می گیرد و دوخت آن آسان است. این محصول به راحتی نمی شکند و در برابر تغییرات دمایی و رطوبت مقاومت بیشتری در مقابل چرم گاوی و یا سایر چرم ها نشان می دهد. یک سمت چرم دارای سطحی نسبتا صیقلی است و سمت دیگر آن کمی پرز دار و کمی شبیه به اشپالت گاوی است. به همین علت عده ی بسیاری تمایل دارند تا محصول تولیدی با این چرم بدون آستر باشد تا نرمی داخل چرم کاملا حس شود به ویژه در لباس ها و کاپشن ها شکل یک لایه چرم بزی بسیار زیباست. 
در قسمت پاها در پوست کامل دچار انحنا ها و بیرون زدگی است و هر چرم حدود بین 5 تا 7 فوت می باشد. (هر فوت یک مربع تقریبا 20 سانتی متر در 20 سانتی متر است.) قیمت آن بسیار مناسب تر از سایر چرم ها ست و یکی از معضلات چرم که چروک شدگی است به دلیل لطافت این چرم بسیار کم اتفاق می افتد. به دلیل کم بودن قطر آن می توان در دوخت کیف به ویژه کیف های پول تعداد جیب ها و لایه های بیشتری در نظر گرفت و به هیچ وجه کیف زمخت نشده و دوخت آن مشکل ساز نیست. 
چرم های طرح دار بسته به شکل طرح در مراحل مختلفی طرح دار می شوند. به طور مثال طرح های فرو رفته و برجسته قبل از مرحله رنگ رزی و هنگامی که چرم خام است صورت می گیرد اما طرح های چاپی که با رنگ ایجاد شده اند در مرحله رنگرزی و یا بعد از آن ایجاد می شوند. 

فروش کلی چرم بزی طرح دار

فروش کلی چرم بزی طرح دار خرید کلی چرم بزی طرح دار برای تولید کنندگان بسیار به صرفه است و در صورتی که از یک مرجع معتبر باشد می تواند تجربه ی بسیار خوبی برای خریدار باشد زیرا به طور معمول در این شکل از خرید قیمت کمتری برای هر فوت در نظر گرفته می شود. قیمت روز چرم بر اساس کیفیت پوست، شکل دباغی و رنگرزی همچنین طرح می تواند متفاوت باشد ولی سایت ما یکی از ارائه کننده های معتبر چرم بزی با قیمت مناسب است و خریدار می تواند به راحتی محصول مورد نیاز خود را تهیه کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما