خرید عمده چرم مصنوعی اشبالت با کیفیت درجه یک

چرم های اشبالت یکی از زیبا ترین انواع چرم ها هستند و همین ظاهر زیبای آن ها باعث شده است که این محصول از محبوبیت خاصی برخودار باشد. یکی از مشخصات بارز این نوع چرم سطح پرزدار آن است. خرید و فروش این محصول به صورت های مختلف و با قیمت های متفاوتی انجام می شود، این محصول به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار یافت می شود. در این مطلب قصد داریم به توضیحاتی درباره خرید عمده چرم مصنوعی اشبالت، ویژگی ها و مزیت های آن بپردازیم.

خرید عمده چرم مصنوعی اشبالت با کیفیت درجه یک

منظور از چرم مصنوعی اشبالت چیست؟

منظور از چرم مصنوعی اشبالت چیست؟چرم اشبالت یکی از انواع چرم است که مشخصه بارز آن ظاهر پرزدار است این چرم در بسیاری از مواقع دو رویه دارد و در بسیاری از تولیدات از هر دو رویه آن استفاده می کنند. اشبالت مصنوعی در رنگ های مختلف و برای تولیدات هنری، کار های دستی و همچنین تولید کیف و کفش به کار گرفته می شود. این محصول دارای پرز های کوتاه و مخملی است و در چرم دوزی بیشتر به عنوان آستر از این محصول استفاده می کنند.

چرم اشبالت مصنوعی ترکیبی از چرم های طبیعی و مصنوعی است و از نظر کیفیت نیز انواع مختلفی دارد و به همان نسبت دارای قیمت های مختلفی است. این محصول مانند سایر انواع چرم که در بازار موجود است نوع داخلی و خارجی از برند های مختلف دارد که خریداران متناسب با سلیقه خود می توانند انتخاب نمایند. اشبالت مصنوعی چون در کارخانه تولید می شود دارای ابعاد یک اندازه و بدون قسمت های زائد است و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد از این رو می تواند یک انتخاب مناسب برای چرم دوزان باشد.

دلایلی که از چرم مصنوعی اشبالت استفاده می شود:

دلایلی که از چرم مصنوعی اشبالت استفاده می شود:

برای استفاده از چرم اشبالت دلایل زیادی وجود دارد که البته این دلایل برای استفاده از تمامی چرم های مصنوعی در مقایسه با چرم های طبیعی می تواند باشد. در ادامه به این دلایل اشاره می شود:

  • جنبه اقتصادی: اشبالت مصنوعی از طبیعی ارزان تر است و در هنگام کار برای تولید کننده به صرفه تر خواهد بود، در نهایت محصولی که تولید می شود نیز ارزان تر خواهد بود.
  • حفظ کیفیت چرم: اشبالت های مصنوعی دارای دانه، رنگ و بافت منظمی هستند که در هنگام کار ظاهر خود را حفظ کرده اند و کاری که در نهایت تولید می شود همانند چرم طبیعی است.
  • آسان بودن حین کار کردن: استفاده از اشبالت مصنوعی حین کار نسبت به نوع طبیعی خود چند مزیت دارد: برش و دوخت راحت، جلب توجه نکردن جای سوزن بعد از دوخت، سازگاری نخ های ترکی با چرم های مصنوعی.
  • نیاز کم به تعمیرات: اشبالت مصنوعی به راحتی قابل تمیز شدن است و از آنجایی که آب گریز است به آسانی تمیز می شود و امکان ترک خوردن و پوسته پوسته شدن ندارد.
  • ظاهر مقاوم: چرم اشبالت مصنوعی دارای ظاهری یکنواخت است.
  •  دوام: این محصول در برابر خراش بسیار مقاوم است و تحمیل پذیری بالایی دارد.
  • مد روز: یکی از قابلیت های که اشبالت و چرم های مصنوعی دارند تنوع و رنگ پذیری زیاد آن ها است این امر سبب شده است که این محصول در صنعت مد پیش به جلو و مطابق با مد روز باشد.

نحوه تشخیص چرم مصنوعی اشبالت از طبیعی

نحوه تشخیص چرم مصنوعی اشبالت از طبیعیاشبالت طبیعی و مصنوعی هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی های خاص خود هستند که همین امر سبب تفاوت بین این دو می شود و در واقع راهی است برای جدا کردن و تشخیص دادن آنها از یکدیگر. اشبالت طبیعی سطح زیرین چرم گاوی تولید می شود اما اشبالت مصنوعی در کارخانه تولید می شود.

اشبالت مصنوعی دارای شکل منظمی است و طول و عرض دارد و در واقع ابعاد آن مشخص است اما نوع طبیعی آن مانند چرم طبیعی شکل و اندام حیوان مشخص است.

اشبالت طبیعی ضد آب نیست در حالی که نوع صنعتی آن آب را جذب نمی کند و اب به بافت های آن نفوذ نمی کند، نوع طبیعی به دلیل اینکه از پوست حیوان تهیه می شود به آب واکنش نشان می دهد و در سطح کار لکه هایی ایجاد می شود.

اشبالت های مصنوعی دارای بافت های منظم و یکدستی هستند و به مرور زمان تغییر حالت نمی دهند اما نوع طبیعی اشبالت مانند چرم های طبیعی به مرور زمان حالت خاصی به خود گرفته و می توان گفت که زیبا تر می شود.

یک راه دیگر که برای تشخیص چرم اشبالت طبیعی از مصنوعی وجود دارد گرما و حرارت است چرم های طبیعی نمی سوزند و اگر در مقابل حرارت قرار بگیرند بویی شبیه موی سوخته شده تولید می کنند، اما چرم مصنوعی مانند پلاستیک در معرض حرارات تقریبا جمع می شود.

خرید چرم مصنوعی اشبالت درجه یک به صورت عمده

خرید چرم مصنوعی اشبالت درجه یک به صورت عمدهچرم های مصنوعی عموما به صورت متری به فروش می رسند و این امر در رابطه با اشبالت نیز صادق است. این محصول نیز مانند هر محصولی که در بازار خرید و فروش می شود دارای قیمت های مختلفی است که این قیمت ها از عوامل متعددی تاثیر می پذیرند. یکی از مهمترین عواملی که قیمت هر محصولی مخصوصا چرم را مشخص می کند و می تواند یک عامل درونی تعیین کننده باشد کیفیت آن محصول است. محصولات از نظر کیفیت به درجه یک، دو و سه تقسیم می شوند هر چه کیفیت بهتر باشد دوام کار نیز بیشتر خواهد بود و منجر می شود محصولی که در نهایت از آن اشبالت تهیه می شود به راحتی تولید گردد.

چرم ها نیز مانند بسیاری از محصولات به صورت عمده و جزئی به فروش می رسند، عموما خریداران برای خرید چرم مصنوعی اشبالت عمده به صورت مستقیم به تولید کننده و یا نماینده آن مراجعه می کنند. در بسیاری از موارد خریداران عمده همان فروشندگان جزئی و یا تولید کنندگان محصولات چرمی هستند. برای خرید چرم مصنوعی درجه یک به صورت عمده می توان به صورت حضوری و مستقیم این کار را انجام داد و یا خرید اینترنتی داشت.

در هنگام خرید حضوری اگر خرید به طور مستقیم از تولید کننده انجام شود بسیاری از هزینه های خریدار کم شده و خریدی مقرون به صرفه خواهد داشت، اما برای خرید های اینترنتی باید توجه کرد که خرید را از فروشگاه معتبر انجام دهد خصوصا زمانی که قصد خرید عمده دارد. از آنجایی که در بازار فروش این محصول هم نوع وارداتی و هم تولید داخلی وجود دارد باید دقت کرد که از هر نوعی که می خرید دارای کیفیت باشد زیرا کیفیت در محصولی که در نهایت تولید می شود تاثیر زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما