خرید چرم بزی خام از کارخانه

  1. چرم ها دو نوع هستند چرم های طبیعی و مصنوعی، که چرم های طبیعی  شامل چرم بز ،گوسفند و گاو….هستند در اینجا به یکی از ویژگی های چرم طبیعی می پردازیم، چرم بز که نام آن به انگلیسی Goat leather می شود یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین نوع چرم ها، است.مراحل تهیه چرم بزی خام به این گونه است که از طریق عمل دباغی و با استفاده ازمواد گیاهی و شیمیایی آماده می شود.در این قسمت میتوانیم به عمده ترین محصولاتی که از طریق چرم بز تهیه و تولید می شوند اشاره کرد مثل کیف ها ،کفش ها و …نکته ای که وجود دارد این است که چرم بز جزء چرم های سبک می باشد به همین دلیل است که در فروش چرم بز ارزان تر از چرم گاو است . از ویژگی های چرم بز میتوان به نرمی ، انعطاف پذیری و لطافت آن اشاره کرد. همچنین چرم بز دوام بیشتری نسبت به چرم گوسفندی دارد از این رو کابردهای  آن در صنعت مختلف افزایش پیدا کرده است.

خرید چرم بزی خام از کارخانه

تراکم الیاف در چرم بزی چقدر است؟

تراکم الیاف در چرم بزی چقدر است؟

نکته مهمی که وجود دارد این است که تراکم الیاف چرم بزی از چرم گوسفند بیشتر و از چرم گاوی کمتر است. همچنین دارای مقاومت خوبی می باشد. همچنین نسبت به چرم های دیگر سبک تر و انعطاف پذیر تر است .هر جلد چرم بزی با توجه به جثه ی این حیوان حداقل ۶تا۱۲ پا می باشد .البته این نکته را بدانید که چرم های بزرگ به دلیل پرتی کمتر مقرون به صرفه تر از چرم های کوچک پا هستند.

سطح این چرم صاف و بدون برجستگی می باشد که که در زمینه ساخت کفش و لباس کاربرد آن را چندین برابر می کند و خود باعث جذب بسیاری از مصرف کنندگان چرم می شود. 

فروش فوری چرم بزی خام

فروش فوری چرم بزی خام قیمت عمده چرم بزی  در فروشگاه های اینترنتی و مراکز مختلف با بهترین قیمت به عرضه می رسد بنابراین برای خرید عمده چرم با قیمت عالی و باور نکردنی  میتوان به نمایندگی های مجاز مراجعه کرد یا از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی در سراسر کشور اقدام کرد. همچنین لازم است بدانید برترین تولید کنندگان چرم بزی خام در ایران در شهر های تهران ، اصفهان ، همدان ، مشهد،تبریز و….مشغول به کار هستند.

یکی از دانستنی هایی که جالب است بدانیم این است که اولین کارخانه چرم در ایران در سال ۱۳۱۲در همدان و دومین کارخانه تولید چرم در سال۱۳۱۴در تبریز تاسیس شد.امروزه به دلیل وجود طرح های مختلف و سلیقه های گوناگون محصولات چرم  طبیعی از انواع فیشینگ چرم را برای ساخت محصولات با ظاهر های متنوع تولید کرد مانند: چرم ساده،چرم گاوی شرانک،چرم گاوی فلوتر ،چرم گاوی الگانت ،چرم گاوی میلینگ و …

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما