خرید چرم مصنوعی طرحدار

چرم مصنوعی یکی از پرکاربردترین چرم ها در تولید محصولات و لوازم چرمی است که در دو نوع ساده و طرح دار بوده که نمونه‌های طرح دار آن به دلیل جلوه زیبایی بیش از حد برای تولید این گونه محصولات از جمله کیف و کفش به کار گرفته می شود. خرید چرم مصنوعی طرحدار از طریق تولید کننده محصول بدون واسطه و با کمترین قیمت انجام می شود.

خرید چرم مصنوعی طرحدار

مشخصات بهترین چرم مصنوعی

مشخصات بهترین چرم مصنوعی اگر شما هم از خریداران چرم مصنوعی هستید و می‌ خواهید همانند حرفه‌ای‌ها خرید خود را انجام دهید، ما در اینجا مشخصات بهترین چرم طرح دار مصنوعی را برایتان ارائه می‌کنیم تا به راحتی بتوانید این محصول را از لحاظ کیفیت ظاهری و کاربردی تشخیص دهید، قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که بهترین چرم طرحدار مصنوعی ایستادگی خوبی داشته و از بهترین الیاف و متریال تولید شده است. چرم های مصنوعی با کیفیت پس از مدتی پوسته پوسته نشده و ترک بر نمی دارد، همچنین، ساختار دانه آنها بسیار منظم است و کاملاً یکنواخت و صاف برش می خورد.

برخی از این چرم ها از مواد اولیه ای تولید شده که با محیط زیست سازگار بوده و به راحتی می توان با لمس کردن چرم به کیفیت محصول پی برد. این چرم ها از استحکام کششی و پارگی خوبی برخوردار است که نسبت به چرم های طبیعی از وزن سبک تری برخوردار بوده و به دلیل برش آسان و شکل پذیری بسیار عالی، برای دوخت انواع لباس، کیف و کفش مناسب است.

از طرفی نگهداری و تمیز کردن آن آسان بوده بنابراین دیگر هزینه‌های اضافی بابت نگهداری و تمیز کردن محصول نمی پردازید. توجه داشته باشید که چربی های مصنوعی در چند نوع کلی منفذدار، پلی اورتان، طرح دار و اشبالت است که در این میان چرم های طرح دار از طرح پوست مار، کروکودیل و طرح سنگی است که برای تولید کیف و کفش، پالتو، کاپشن، مبل و صندلی کاربرد بالایی دارد.

فروش چرم مصنوعی طرحدار

فروش چرم مصنوعی طرحدار بیشترین کاربرد چرم مصنوعی در تولید پارچه و پوشاک بوده که به دلیل مشخصات فوق، جز بهترین متریال برای دوخت لوازم محسوب شده و از این رو بسیاری از افراد برای کم کردن هزینه های تولید خود، چرم مصنوعی را جایگزین چرم طبیعی کردند و نمونه‌های با کیفیت آن را با قیمتی مناسب خریداری نموده تا تنوع فراوانی از محصولات چرمی را در طرح و رنگ متنوع داشته باشند، از این‌رو ما با فروش چرم مصنوعی به نیاز شما عزیزان را به راحتی تامین می نماییم که قیمت چرم مصنوعی بر اساس نوع محصول متراژ سفارش داده شده، برند تولید کننده محصول و نحوه خرید و فروش آن تعیین می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما