خرید کلی چرم گاوی طرحدار

خرید کلی چرم گاوی طرحدار از طریق این شرکت بزرگ تولیدی برای تمامی مشتریان عزیز امکان پذیر شده است. خرید بدون واسطه این محصول از درب کارخانه موجب تعدیل هزینه ها و منصفانه شدن قیمت ها شده است و در کاهش هزینه ها کمک شایانی صورت گرفته است.

خرید کلی چرم گاوی طرحدار

درباره انواع چرم طرح دار بیشتر بدانید

درباره انواع چرم طرح دار بیشتر بدانید

چرم های طرحدار از پوست بسیاری از حیوانات ساخته می شوند اما به طور عمده از گاو، بز، گوسفند و پوست خوک ساخته می شوند. اگرچه تنوع زیادی در انواع چرم وجود دارد. چرم طرحدار اغلب در نام چرم گاوی لاکچری و چرم گاوی شبرو شناخته می شود و اغلب از چرم های گاوی چرم طرحدار را تهیه می نمایند.

چرم طبیعی علاوه بر کیفیت و ماندگاری، ویژگی های مختلفی هم دارد خصوصیات چرم طبیعی مانند چرم شبرو یا چرم کفاشی به خاطر کیفیت فوق العاده‌ای که دارد در صنعت از آن برای رویه کفش استفاده می شود، چرم گوسفندی و گاوی به خاطر زیبایی منحصر به فردی که دارند بیشتر در صنعت به کار می رود و مورد علاقه مردم نیز می باشد.

این محصول ارزشمند و طبیعی به علت دوام و پایداری و زیبایی منحصر به فردش، توانسته علاوه بر بازار های داخلی متقاضیان فراوانی را از بازار های خارجی به خود جذب کند و صادرات پر رونقی را ایجاد کرده و موجب افزایش ارزآوری کشورمان شود.

یک چرم را معمولاً می توان در یکی از سه دسته قرار داد:

  • نیمه آنیلین
  • آنیلین رنگی (محافظت شده) نوع انتخابی شما به شکل ظاهری، محصول و کاربرد محصول بستگی دارد دریافت می کند
  • چرم آنیلین طبیعی ترین سطح است، با سطح طبیعی قابل مشاهده است، اما در برابر آلودگی مقاومت کمتری دارد چرم نیمه آنیلین از هر دو نظر در یک جایی قرار دارد دارای یک پوشش سطح سبک چرم رنگی (محافظت شده) مقاوم ترین است اما از لحاظ ظاهری ، داشتن پوشش پلیمری طبیعی نیست

پوست بره نرم ترین نوع چرمی است که می توانید پیدا کنید، با توجه به اینکه این ماده از جانوری تهیه می شود که پوستی نرم دارد. این ساختار لایه لایه ای سبک و مطبوع است که به آن بافتی فوق العاده نرم و مخملی می بخشد.

پوست بز اغلب به دلیل مقاومت در برابر کشش و مقاومت در برابر سایش، قوی ترین چرم طبیعت محسوب می شود. مقاومت در برابر پارگی عالی است حتی اگر نازک باشد. محتوای روغن طبیعی باعث نرم و لطیف شدن پوست بز می شود.

مشخصات انواع چرم سبک

مشخصات انواع چرم سبک از جمله مشخصات انواع چرم سبک می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • سبکی بسیار بالا
  • انعطاف پذیری قابل توجه
  • دوان و ماندگاری بالا
  • قابلیت راحت تر استفاده از آن
  • قابلیت حمل آسان
  • نمای زیبا

چرم سبک نیز در ردیف طبیعی ترین چرم است به دنبال چرم با ویژگی های منحصر به فرد سطح پوسته است که قابل مشاهده است. چرم سبک از پوست گاو تهیه می شود و به چرم گاوی شیک معروف است.

چرم سبک از ماندگاری بالاتری برخوردار است در حالی که همچنان ظاهری طبیعی را حفظ می کند. دوام بیشتر با استفاده از یک پوشش سطح سبک که حاوی مقدار کمی رنگدانه است، فراهم می شود.

نمایندگی عرضه چرم گاوی طرحدار

نمایندگی عرضه چرم گاوی طرحدار نمایندگی عرضه چرم گاوی طرحدار یکی از جذاب ترین و باکیفیت ترین نوع چرم لاکچری را در ابعاد و سایز ها و رنگ ها و طرح های متنوع در اختیار سایر مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور قرار می دهد.

تولید کننده چرم طبیعی این محصول را با بهترین درجه کیفیت و قیمتی فوق‌ العاده و استثنایی به تمام نقاط کشور عرضه می کند. سود و در آمد حاصل تولید کننده چرم طبیعی از فروش چرم خام بسیار خوب می باشد.

شرکت تولیدی با تقاضای فراوان مردم تمام تلاش خود را کرده تا تولیدات این چرم باکیفیت را بیشتر کند و رضایت شما را به دست آورد. عوامل تعیین کننده کیفیت چرم به موارد زیادی از جمله قیمت، نوع مواد اولیه به کار رفته در آن، طبیعی یا صنعتی بودن چرم، رنگ چرم، مقدار چرم به کار برده شده در تهیه وسایل مورد نظر، دوام و ماندگاری آن بستگی دارد.

این چرم پر کاربرد همواره در این مرکز تولیدی با قیمت بسیار مناسب و بهترین و خالص ترین نوع کیفیت به نمایندگی های فروش خود در سراسر کشور ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما