سفارش عمده چرم گاوی خام

امروزه استفاده از چرم برای ساخت وسایل تزیینی، کیف، لباس و غیره به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. 

اغلب تولید کنندگان محصولات چرم برای ساخت و تولید ملزومات چرمی باید چرم گاوی خام را به صورت عمده سفارش دهند. در سفارش عمده چرم گاوی خام باید به کیفیت چرم دقت ویژه‌ ای کرد تا چرم با کیفیت و بدون کمترین پرتی تهیه کنند. 

سفارش عمده چرم گاوی خام

فواید استفاده از چرم گاوی

فواید استفاده از چرم گاوی

صنعت چرم یکی از قدیمی ‌ترین صنایع می باشد که از گذشته های دور مردم به آن مشغول بوده اند و وسایلی مانند کیف و کفش و انواع لباس ها را از آن تهیه می ‌کردند.

چرم به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می شود که چرم های طبیعی معمولا از پوست حیواناتی مانند بز، گاو، گوسفند و گاو میش تهیه می شود.

استفاده از چرم و صنعت چرم باعث اشتغال افراد زیادی که جویای کار هستند می ‌شود چرم گاوی یکی از محبوب ترین و رایج ترین نوع چرم های طبیعی می باشد که در مقابل پارگی، سوراخ شدگی بسیار مقاوم می باشد و همچنین استحکام کششی بالایی دارد.

این چرم با توجه به قیمت مناسبی که نسبت به دیگر چرم ها دارد عایق حرارتی خوبی نیز می باشد.

از فوایدی که چرم گاوی نسبت به انواع چرم دیگر دارد این است که این نوع چرم در ضخامت های مختلف به صورت نرم و خشک تولید می شود از این چرم می ‌توان برای تهیه کیف، لباس و دستکش استفاده کرد.

استفاده از چرم گاوی فواید بسیاری دارد مانند:

  •   چرم گاوی افراد را دچار حساسیت‌ های پوستی نمی کند و به دلیل این که از حیوانات به طور طبیعی تهیه می شود دارای بوی بد و ناخوشایندی نیست. 
  • چرم گاوی به دلیل این که از یک موجود زنده به دست می ‌آید دارای منافذ ریزی می باشد که به راحتی هوا از آن عبور می کند رطوبت در آن تجمع پیدا نمی کند و در حین استفاده دچار بوی بد و کپک نمی شود.
  • چرم طبیعی دارای انعطاف زیادی می باشد و در طی زمان استفاده، شکل خود را از دست نمی دهد و به سختی دچار پوسیدگی و شکنندگی می شود. 
  • از محصولات چرمی به دلیل طبیعی بودن آن ها در همه فصل ها می توان استفاده کرد. 
  • چرم در برابر حرارت و همچنین ضربه مقاوم می باشد و از آن می توان برای تهیه لباس های آهنگران و آتش نشان ها و همچنین لباس سربازان استفاده کرد. 
  • مهم ترین فایده ای که چرم دارد به علت این که طبیعی است با محیط زیست ما سازگار می باشد و هیچ گونه آلودگی به محیط اطراف خود وارد نمی کند. 

راهنمای جامع خرید چرم گاوی خام

راهنمای جامع خرید چرم گاوی خام

چرم ماده ای است که از پوست خام جانوران به دست می آید چرم گاوی از پوست خام گاو در فرایند دباغی تولید می شود.

برای تهیه چرم خام گاوی با توجه به تنوع بسیار زیادی که در بازار وجود دارد و باید به برخی استانداردها و تنوع در رنگ و ضخامت چرم توجه ویژه‌ای نمود که با توجه به کاربردی که دارد از نمونه های مختلف آن تهیه کنید.

قیمت روز چرم با توجه به نوع چرم که به سه دسته چرم سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم می‌شود متفاوت می‌باشد.

در هنگام تهیه چرم خام واقعی باید به نوع دباغی صورت گرفته شده بر روی پوست، کیفیت چرم و همچنین اندازه چرم توجه ویژه‌ای کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما