شرکت بازرگانی چرم مصنوعی پوست ماری

شرکت بازرگانی چرم مصنوعی پوست ماری این محصول را در رنگ های مختلفی تولید کرده است به همین دلیل توانسته است افراد زیادی از آن استفاده نمایند. این محصول کارایی بسیار زیادی دارد به همین دلیل به خارج از ایران ارسال می شود.

چرم مصنوعی طرح دار در بین انواع چرم های طرفداران زیادی دارد. از خرید این محصول پشیمان نمی شوید

شرکت بازرگانی چرم مصنوعی پوست ماری

مشخصات چرم مصنوعی پوست ماری

مشخصات چرم مصنوعی پوست ماری مهمترین ویژگی های چرم مصنوعی پوست ماری شامل گزینه های زیر می باشد از جمله:

با صرفه از نظر اقتصادی: این چرم نسب به چرم طبیعی بسیار ارزان و زیبا تر می باشد.

حفظ کیفیت طبیعی: با نظر بافت، رنگ و دانه اصلاح شده توانسته ظاهری عالی خود را حفظ کند

سهولت استفاده در کار: برش و دوخت این نوع چرم بسیار راحت بوده است و سازگاری نخ کرکی با پارچه چرم مصنوعی خیلی بیشتر می باشد. و در صورت اکه گرفتن به راحتی می توان آن را تمیز نمود.

ظاهری با ثبات و مقاوم: ظاهری یکنواخت دارد و سطحی بسیار زیبا و درخشان داشته است

مد روز: قابلیت برش در هر گونه طرح را دارد و در رنگ بندی های گوناگون می باشد.

طول عمر و دوام: از نظر دوام بسیار مقاوم‌تر از چرم طبیعی است.

همین امر موجب شده که چرم مصنوعی در برابر خراش در مقایسه با چرم طبیعی، بسیار تحمل‌پذیرتر باشد. تولید و ساخت چرم مصنوعی از طریق دباغی پوست حیوانات انجام می شود.

و طی عملیات مکانیکی تولید می شود. محصول تولید شده از این عملیات از نظر ظاهری و احساس شباهت خود به چرم طبیعی را بسیار حفظ نموده است و از طرفی هزینه چرم مصنوعی خیلی ارزان‌تر از چرم طبیعی است

بررسی رنگبندی انواع چرم

بررسی رنگبندی انواع چرم این چرم یکی از انواع چرم هایی است که به دلیل ویژگی ها و مزایای بسیار گسترده توانسته نه تنها در صنعت دباغی بلکه در صنایع گوناگون همچون جلد کتاب، کیف، کفش، لباس و حتی مبلمان کاربرد بسیار گسترده داشته باشد.

این چرم می‌تواند با مزیت نرم و انعطاف پذیر بودن و در عین حال محکم بودن هفتادر کاربرد البسه ها نیز به عنوان یک کارایی بسیار پر طرفدار خته می‌شود به گونه‌ای که دوخت انواع لباس های گوناگون همچون کاپشن ها، جلیقه ها و یا شلوار های چرمی به این طریق می‌تواند به وجود بیاید.

چرم محصول چرمی شکل پذیر و دوخت پذیر امروز به عنوان یک چرم بسیار رایج و پرطرفدار در حوزه تولید دستکش و کراوات همواره مد نظر تولید کنندگان می باشد چراکه موارد ذکر شده دست به دست هم می‌دهند و بستر ساز به وجود آمدن پوشش های تحت عنوان کراوات و یا دستکش های خوش پوش می شود.

مسائل زیست محیطی بحث دیگری است که همواره در حوزه چرم ها مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و در این امر چرم بز طبیعی توانسته با پشت سر گذاشتن تمامی مولفه ها و فاکتور ها به عنوان یک جرم دوستدار محیط زیست و طبیعت شناخته بشود و هیچگونه عوارض و یا آلودگی برای محیط زیست نداشته باشد

فروش ویژه چرم مصنوعی پوست ماری

فروش ویژه چرم مصنوعی پوست ماری می توانید با یک تماس تلفنی به صورت عمده خرید کنید، وقتی وارد حوزه خرید و فروش چرم شده باشید می توانید از راه های آسان شرایط را به نفع خودتان کنید. با سفارش تلفنی می توانید با همان قیمت حضوری انواع چرم ها را خریداری کنید.

از سایت های اینترنتی مرتبط با چرم های خرید کنید آنها علاوه بر قیمت روز قیمت عمده محصولات چرم را بسیار خوب به شما عرضه می کنند حتی در صورت خرید عمده می توانید از تخفیفات آنها استفاده کنید آنها با پیشنهادات استثنایی خودشان شما را در خریدهای عمده کمک می کنند.

خریدهای عمده از نظر قیمت های مناسب کارنامه بهتری نسبت به خریدهای تکی دارند با زدن یک ایمیل و یا ارتباط اجتماعی با فروشندگان می توانید درخواست چرم های کیفی را به طور یکجا دهید. شبکه های اجتماعی امروزه طیف گسترده ای در خرید آسان مشتریان ایفا می کنند. آنها را دست کم نگیرید.

چرم مصنوعی مرغوب در مدل های مختلفی وجود دارد و افراد زیادی به دنبال تهیه و خرید آن هستند. انواع چرم مصنوعی در این مجموعه وجود دارد برای اطلاعات بیش تر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما