شرکت بازرگانی چرم گاوی تزیینی

شرکت بازرگانی چرم گاوی تزیینی با آغاز فعالیت خود در حوزه انواع چرم و محصولات متنوع آن در جهت رونق تجارت داخلی کشور قدم برداشته و با ارائه محصولات درجه یک و اصل، هدف اصلی خود را رضایت و جلب اعتماد مشتریان قرار داده است. در حال حاضر خرید کلی چرم از طریق این شرکت امکان پذیر است و شما می توانید مدل های متنوعی از چرم تزیینی را در سایزهای متنوع مشاهده نمایید و بر حسب مورد مصرف خود مدل و سایز مناسبی را انتخاب کنید.

شرکت بازرگانی چرم گاوی تزیینی

ماندگاری چرم گاوی چقدر است؟

ماندگاری چرم گاوی چقدر است؟ چرم گاوی در دسته چرم های سنگین قرار دارد و با اطمینان می توان گفت که یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین نوع چرم در کشور است که برای تولید انواع محصولات چرمی مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از مهم ترین مواردی که سبب شده این نوع چرم مورد توجه صنایع چرم سازی قرار گیرد استحکام، دوام و ماندگاری آن است. آیا می دانید که ماندگاری چرم گاوی چقدر است؟
در بررسی ماندگاری چرم گاوی، همین بس که این نوع چرم یکی از با دوام ترین چرم ها در بین سایر نمونه ها به شمار می آید و همین دوام و ماندگاری بالا سبب شده که از آن برای تولید روکش مبلمان و صندلی خودرو، کت چرمی، کاپشن، دستکش چرمی، دستبند، انواع کمربند، کیف و کفش و … استفاده نمایند.
استحکام بالای این نوع چرم ها سبب عمر مفید محصولات تولید شده برای چندین سال متوالی می گردد و در واقع خریداران می توانند با یک بار هزینه کردن، محصولی با کیفیت عالی را خریداری نمایند و در هزینه های بعدی خود صرفه جویی کنند.
این نوع چرم به دو صورت نرم و خشک در ضخامت های گوناگون به بازار ارائه می شود و بر اساس مورد مصرف می توان آنها را مورد استفاده قرار داد. چرم های با ضخامت بالا معمولا دارای مقاومت بالاتری هستند و از آنها برای تولید انواع دستکش های ایمنی و … استفاده می نمایند.
دلیل مقاومت بالای این نوع چرم ها به دلیل الیاف متراکم آنهاست که مانع از پارگی، فرسودگی، پوست پوست شدن و … می گردد. سطح این نوع چرم ها معمولا صاف و بدون گرین است و ظاهر بسیار شیک و جذابی دارد.

توزیع عمده چرم گاوی تزیینی

توزیع عمده چرم گاوی تزیینی فروش عمده چرم طبیعی در مجموعه ما با قیمت ویژه انجام می شود از همین رو فرصتی مناسب برای خریداران عمده، شرکت های تولیدی، بازرگانان و تجار فراهم شده است تا بتوانند با پرداخت هزینه پایین تر از نرخ بازار تجربه یک خرید عالی را با ما داشته باشند.
توزیع عمده چرم گاوی تزیینی به صورت مستقیم سبب کوتاه شدن دست واسطه ها و حذف تمامی هزینه های اضافی گردیده، به علاوه خریداران می توانند با بررسی محصول و اطمینان کامل نسبت به اصل بودن کالا، آنها را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما