شرکت تولیدی چرم بز اصل

چرم یکی از قدیمی ترین ماده های طبیعی است که بشر از آن استفاده مختلفی نموده است. پوست حیوانات به خصوص حیوانات اهلی مانند بز، گاو و گوسفند با توجه به ویژگی های خاصی که دارند مورد دباغی قرار گرفته و با عملیات فینیشینگ که بر روی آن صورت می گیرد چرم حاصل می گردد.

شرکت تولیدی چرم بز اصل به عنوان تولید کننده چرم مرغوب بهترین و با کیفیت ترین چرم را با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید می نماید.

شرکت تولیدی چرم بز اصل

اطلاعاتی درباره چرم بز اصل

اطلاعاتی درباره چرم بز اصل همان طور که گفته شد پوست حیوانات با توجه به خصوصیاتی که دارند طی فرآیند های خاصی به چرم تبدیل می شوند. از جمله پوست هایی که به چرم تبدیل می گردد پوست بز می باشد. چرم بز به عنوان یکی از بهترین چرم ها شناخته می شود و در ساخت انواع محصولات متنوع از جمله کیف، کفش، پالتو، دستکش و… مورد استفاده قرار می گیرد.

چرم های تولید شده به دسته دسته چرم سنگین، نیمه سنگین و سبک تقسیم بندی می گردند که چرم بز در دسته سبک قرار می گیرد. با توجه به نوع دباغی که بر روی پوست بز صورت می گیرد چرم بز بسیار نرم و لطیف می باشد. این حالت چه در ضخامت های نازک و چه ضخامت های حجیم یکسان می باشد.

چرم بز که برای ساخت کیف، دستکش و… مورد استفاده قرار میگیرد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و با توجه به مقاومت بالا در برابر ضربه و شرایط آب و هوایی و… عمر محصولات تولید شده از این چرم بسیار بالای دارند. یکی از راه های تشخیص چرم بزی لطافت خاص آن می باشد. ضمن این که دارای برجستگی ها و برآمدگی های بسیار ریز بر روی سطح چرم قابل لمس و حتی مشاهده کی باشد.

به دلیل نرمی و لطافت خاص چرم بزی از آن برای ساخت محصولات زنانه از جمله کیف مجلسی، پالتو، دستکش های ظریف زنانه و… استفاده می شود.

قیمت عمده چرم بز اصل

قیمت عمده چرم بز اصل قیمت عمده چرم بز اصل بستگی به کیفیت و مرغوبیت چرم، برند تولیدی، میزان عرضه و تقاضا و… دارد و با توجه به نوسانات بازار به قیمت های مختلفی به فروش می رسد. البته عواملی دیگری نظیر حمل و نقل، عوامل تولید، نحوه فروش و… بر قیمت چرم بز اصل موثر می باشد.

امروزه فروشنده چرم بز اصل برای اطلاع مشتریان از قیمت این محصول اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده و علاوه بر عرضه انواع چرم به خصوص چرم بز با درج قیمت بر روی محصول خود مشتریان و خریداران را از نرخ چرم بز مطلع نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما