شرکت عرضه چرم بزی طبیعی اصل

شرکت عرضه کننده چرم با فروش و عرضه انواع چرم بزی اصل سعی دارد محصولات بسیار مرغوب و درجه یک را به بازار عرضه کند. مشتریان با یک بار تهیه این محصولات متوجه می شوند که کیفیت چرم بازی به شدت بالا است.

این چرم ها انعطاف پذیری فوق العاده بالایی دارند بنابراین از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند، شما می توانید انواع چرم بزی طبیعی را به صورت کاملا مستقیم و بی واسطه از طریق این شرکت تهیه کنید.

شرکت عرضه چرم بزی طبیعی اصل

آنچه درباره چرم بزی نمی دانید

آنچه درباره چرم بزی نمی دانید

پوست بز نوعی چرم است که ممکن است خیلی ها با نام، آن را بشناسند اما با جزئیات آن آشنایی زیادی نداشته باشند. از چرم بز به عنوان یکی از مقاوم ترین چرم ها یاد می شود، بر اساس نرمی، استحکام و کیفیت سبک، در ساخت دستکش، کفش، کیف، پوشاک و لباس های خارجی و همچنین کیف پول، لوازم جانبی و فرش مورد استفاده قرار می گیرد.

بر اساس شکل ظاهری، پوست بز دارای بافت دانه ای تنگ است و شبیه برجستگی هایی است که برای این نوع چرم متمایز است. خواص طبیعی پوست بز این امکان را فراهم می کند تا نه تنها نرم و لطیف باشد بلکه در برابر آب نیز مقاوم باشد. در بسیاری از مناطق جهان، از پوست بز همچنان به عنوان چرم مراکشی یاد می شود زیرا از تاریخ مراکش تهیه شده است.

با وجود انواع چرم طبیعی ، طبیعی است که مردم کمی گیج شوند که کدام نوع چرم گزینه بهتری است. این امر به ویژه هنگامی درست می شود که مقایسه با چرم پوست بز انجام شود. برای شفافیت بیشتر، ما پوست بز را با چرمهایی که معمولاً استفاده می شود جفت کرده ایم تا ببینیم کدام گزینه بهتر است.

پوست گاو سخت تر از پوست بز است، اما پوست بز انعطاف بیشتری نسبت به پوست گاو دارد. جدا از انعطاف پذیری زیاد، پوست بز از نظر نرمی بهتر پوست گاو است.

پوست بز بسیار قوی تر و مقاوم تر از پوست گوسفند است، اما از نظر انعطاف پذیری چنین نیست. پوست گوسفند قابلیت کشش بیشتری نسبت به پوست بز دارد. از نظر وزن و نرمی، وزن پوست بز کمی از پوست گوسفند سنگین تر است، همانطور که پوست گوسفند بسیار نرم تر از پوست بز است.

راهنمای خرید چرم بزی طبیعی

راهنمای خرید چرم بزی طبیعی

خرید چرم اصل مستلزم تأمل و دقت در تشخیص کیفیت چرم است. برای بیشتر خریداران غیر حرفه ای ​، چرم فقط چرم است، اما بسیاری از شما می دانید که درست نیست ما هر چرمی را چرم اصل بدانیم!

چرم بزی طبیعی دارای دانه های بسیار طبیعی و نامنظم است اگر دانه های روی شهر منظم باشد و یک حالت مشخص را تکرار کند بدانید که چرم اصل نیست و تقلبی است، چرم بزی طبیعی فوق العاده نرم و انعطاف پذیر است به گونه‌ ای که کمی کشسانی در آن مشاهده می‌ شود.

اگر چرم فاقد کشسانی باشد و از نرمی و لطافت بالایی برخوردار نباشد بدانید که چرم های عرضه شده بی کیفیت بوده و تقلبی می باشد، چرم بزی اصل مقداری بوی حیوانی می دهد اما چرم های تقلبی بوی خاصی ندارند و بیشتر بوی پلاستیک می دهند تا چرم! چرم بزی طبیعی نازک است و در هنگام دوخت به راحتی به شکل دلخواه شما در می آید.

صادرات انواع چرم بزی به کشورهای همسایه

صادرات انواع چرم بزی به کشورهای همسایه

ما با تولید انواع چرم بزی مرغوب محصولات را به کشورهای همسایه صادر می‌ کنیم به دلیل کیفیت بالا این چرم ها اغلب متقاضیان خارجی ترجیح می دهند و محصولات را برای بار دوم مجددا از طریق این مجموعه خریداری کنند.

چرا بزی از کیفیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل محبوبیت آن در کشور های مختلف جهان بسیار زیاد است. خریداران در صورتی که می خواهند چرم باز و اصل و درجه یک را تهیه کنند می توانند از طریق شماره های ثبت شده با ما تماس حاصل فرمایند. شما می توانید با اطمینان خاطر کامل چرم اصل و طبیعی را با قیمت مناسب تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما