شرکت عرضه چرم گاوی به صورت عمده

چه کسی عاشق چرم نیست؟ چه کسی امتیاز منحصر به فرد چرم را نمی خواهد! محصولات چرمی ظرافت آن در ساخت لباس، لوازم جانبی یا تزئینات خانه بی نظیر است. در مورد دوام چرم حرفی برای گفتن نیست. پوست گاو محبوب ترین چرم است و چرم ساخته شده از گاو بالغ پرمصرف ترین چرم است. مجموعه ما برترین شرکت عرضه چرم گاوی عمده است.

شرکت عرضه چرم گاوی به صورت عمده

راهنمای خرید چرم گاوی

راهنمای خرید چرم گاوی اصولاً چرم از حیوانات به دست می آید و طی فرآیندی فرآیند پردازش و اصلاح آن انجام می شود. قبل از تولید برای تولید لباس های چرمی محبوب، آن را با روغن ها و مواد نگهدارنده بالا برنزه می کنند. پارچه چرمی چیست؟ چه چیزی نیست بیایید کاملا تحقیق کنیم.

انواع مختلفی از چرم وجود دارد که هنگام رفتن به خرید واقعاً ما را گیج می کند.

چرم گاوی اصل بسیار ضخیم است، اما در عین حال نرم و مقاوم در برابر سایش است. این ماده معمولاً به عنوان پوست گاو شناخته می شود (مخفی شدن از گاو ماده بالغ که یک گوساله تولید می کند و از یک گاو کاملاً بزرگ گرفته شده است). این مورد همچنین به طور گسترده ای برای تولید طیف وسیعی از کالاهای چرمی استفاده می شود.

چرم گاوی طبیعی از پوست جوان گاو ساخته شده است. ساخت اقلام چرمی گران قیمت، نرم، صاف و با کیفیت بالا، تقاضای زیادی دارد. چرم کیپ نوعی چرم سبک است که از گاو مسن تر از پوست گوساله بدست می آید. این چرم نازک و انعطاف پذیر است اما به اندازه پوست گوساله نیست.
این می تواند پارچه ای با طرح پوست گاو باشد یا می تواند ساده و بدون طرح باشد. از طرف دیگر، پارچه ای شبیه پوست گاو وجود دارد. این نیز باید به عنوان انواع چرم جعلی مورد بررسی قرار گیرد.

با چروک های چرم باید چه کرد؟

با چروک های چرم باید چه کرد؟ برای مقابله با چروک های چرم گاوی شبرو آویز تهیه کنید. مورد چرمی چروکیده را روی آویز قرار دهید. مطمئن شوید آویز مناسب لباس است. به عنوان مثال، اگر می خواهید چین و چروک های ژاکت را بردارید، مطمئن شوید که آویز شانه گسترده ای دارد تا از کشیدگی ناشی از کشیدن ژاکت باعث ایجاد چین و چروک بیشتر در خط شانه نشود.

اما برای برچسب قیمت سنگین آماده باشید. به این چرم درمان های سطحی داده می شود (همانطور که در زیر مشخص شده است) تا از لکه ها جلوگیری کرده و استفاده از آنها را امکان پذیر کند.

لباس را به آرامی بکشید
با دستان خود، لباس را به آرامی بکشید تا چین و چروک های آن صاف شود. همزمان در جهت مخالف بکشید. این بدان معنی است که اگر روی یک چین عمودی کار می کنید، باید بالا و پایین چین را بگیرید و به آرامی از هر دو جهت بکشید.
با کشیدن بالا و پایین و هر دو طرف چین و چروک ها را صاف کنید. کشیدن را طولانی نگه ندارید. میزان دقیق فشار تحمل یک قطعه چرم به لباس بستگی دارد، اما برای ایمنی از کشیدن بیش از سه تا پنج ثانیه در یک زمان خودداری کنید. بگذارید چرم سه تا پنج ثانیه دیگر قبل از شروع دوباره کشیدن بماند.

مرکز پخش چرم گاوی عمده

مرکز پخش چرم گاوی عمده این مرکز بزرگترین مرکز پخش چرم گاوی عمده در ایران است. محصولات ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند. این نوع چرمی که ما عرضه می کنیم از یک پوست حیوان نر توسعه نیافته است، هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم از ساختار محکم برخوردار است.

از طرف دیگر، در پوست گاو به دلیل بارداری بیش از حد، کشش و بزرگ شدن در شکم و پهلوها دیده می شود. بنابراین، کیفیت چرم بالا است.
چرم گاو با بهترین کیفیت و گرانترین است. این پوستی است که پس از از بین بردن مو در خارجی ترین قسمت پوست باقی می ماند. مطمئن باشید این چرم مدت زیادی دوام خواهد داشت و با افزایش سن ظاهر بهتری خواهد داشت. اگر توانایی مالی آن را دارید، این چرم را بخرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما