شرکت فروش چرم مصنوعی کیفی

چرم یکی از انواع متریالی است که در ساخت انواع کیف، کفش البسه و روکش های صندلی و مبل و… مورد استفاده می گردد. چرم به صورت طبیعی و مصنوعی تولید می گردد چرم مصنوعی با استفاده از مواد پتروشیمی تولید می گردد و قیمت مناسب تر از چرم طبیعی دارد.

شرکت فروش چرم مصنوعی کیفی برای رضایت و جلب نظر مشتریان و مصرف کنندگان بهترین و مرغوب ترین چرم مصنوعی که دارای استاندارد ها و تایید های لازم می باشد را به بازار عرضه می نماید.

شرکت فروش چرم مصنوعی کیفی

فرآیند تولید چرم مصنوعی

فرآیند تولید چرم مصنوعی همان طور که گفته شد چرم به صورت طبیعی و مصنوعی تولید می گردد و کاربرد های متنوعی در تولیدات مختلف دارد. چرم مصنوعی به دلایل متعدد امروزه جایگزین چرم مصنوعی شده است. چرم مصنوعی از چند لایه پارچه آستری، فوم، لایه چسب و… تولید شده است. در این مطلب به فرایند تولید چرم مصنوعی می پردازیم.

برای تولید چرم مصنوعی از پارچه تریکو به عنوان آستر استفاده می شود. همچنین از مواد شیمیایی مانند پلی یورتان و پلی وینیل برای ساخت بقیه لایه ها استفاده می گردد. در تولید چرم مصنوعی از دو روش تر و خشک استفاده می شود.

ابتدا پارچه مخصوص که معمولا از تریکو است به صورت چند لایه در زیر و آستر درآورده می شود. سپس لایه های دیگر با استفاده از مواد شیمیایی مانند پلی یورتان، چسب لایی و skin آغشته شده و وارد تونل کوره می گردد. حلال ها در حین فرایند ساخت به متریال اضافه می گردد.

پارچه وارد کوره با دمای صد و چهل درجه سانتی گراد شده و در همین حین حلال ها بخار می گردد که باعث تشکیل چرم مصنوعی می شود. بعد از این مرحله، اضافه ها و پلیسه های چرم مصنوعی با استفاده از دستگاه های برش مخصوص گرفته شده و به صورت رول در می آید.

خرید عمده چرم مصنوعی کیفی

خرید عمده چرم مصنوعی کیفی خرید عمده چرم مصنوعی کیفی از روش های مختلف امکان پذیر می باشد. امروزه خرید اینترنتی آسان ترین و راحت ترین روش ممکن برای تهیه این محصول می باشد. فروشنده برای عرضه گسترده در سراسر کشور و حتی صادرات به کشور های مختلف و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی انواع چرم مصنوعی کیفی در رنگ و مدل های متنوع عرضه و ضمن ارائه اطلاعات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است. این روش خرید سبب شده مشتری به صورت مستقیم با فروشنده و یا تولید کننده این محصول در ارتباط بوده و با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت محصول ان را با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما