شرکت فروش چرم گاو اصل

چرم ظریف تر، با دوام تر و سودآورتر از هر نوع بافت با محصول مشابهی است است، یک رنگ شفاف که گرانول طبیعی و دوام چرم را حفظ می کند. چرم روکش کاملا طبیعی که رنگ یکنواختی بدست می آورد. اگر به دنبال مرکزی برای خرید چرم گاو اصل با کیفیت استثنایی هستید با ما همراه باشید. شرکت فروش ما بهترین فروشنده این محصول با قیمتی رقابتی است.

شرکت فروش چرم گاو اصل

بررسی تمام خصوصیات چرم گاو اصل

بررسی تمام خصوصیات چرم گاو اصل آیا هنگام خرید یک کالای چرمی شک داشته اید که این چرم اصل است یا مصنوعی؟ از کجا می دانید چرم اصل است؟

برای شروع، ما توصیه می کنیم محصولات چرمی خود را با مشاوره تخصصی از یک فروشگاه ما خریداری کنید. اما به مرور یاد خواهیم گرفت که چرم اصل و کیفی نیز وجود دارد. چرم مترادف با کیفیت است، اما همه انواع چرم به طور مساوی با محصولات مختلفی که معمولاً به فروش می رسند سازگار نیستند. ویژگی های اصلی چرم بافت نرم و لطیف، تقریباً مخملی است. اما گول نخورید، پوست گوساله بسیار مقاوم است. بافت آن ممکن است، به لطف اینکه ریشه های مو بسیار نزدیکتر به یکدیگر هستند.

پوست گاو متداول ترین است، به دلیل کیفیت و قابلیت انعطاف پذیری آن، آن را برای استفاده در هر نوع محصول مناسب می کند. با ساختاری جمع و جور، نرم به پاشنه و علی رغم داشتن استحکام خاص، بسیار انعطاف پذیر است. اما وجود علامت های سطحی مانند سوراخ، خراش یا علامت برای آن امری طبیعی است. این نوع چرم بیشترین درخواست طراحان لوکس را دارد چرا که زیبایی بی نظیری دارد. پوستی که ما بر اساس آن کار می کنیم و HOSBO در آن متخصص است. این یکی از چرم های مورد علاقه است، به خصوص در بخش مد.

از این رو دارای ویژگی های خاص مختلفی برای روتختی، لباس، روتختی، پیچ و مهره دستی، کلید و موچین است. سخت تر است و احتمال نفوذ آن در انواع دیگر پوست حیوانات از جمله پوست اسب ، نیز بیشتر است. روتختی انعطاف پذیر، شفاف و داکتیل است، بنابراین با فرم بدنی که می پوشید سازگار است. خصوصیات طول و مقاومت در برابر شکستگی و سوراخ شدن همان خصوصیاتی است که برای اقسام باکیفیت استفاده می شود. این به طور طبیعی رطوبت را تکرار می کند، شکل آن را حفظ می کند و در برابر کف پا و بدن مقاومت می کند، ایده آل برای فضای باز.

تولید ویژه چرم گاو اصل

تولید ویژه چرم گاو اصل شرکت فروش چرم کالاهای را چرمی با بهترین کیفیت ارائه می دهیم، بدون اینکه شما خجالت بکشید از انواع مختلف چرم که در دسترس است از مشاوران ما بپرسید این چرم ها بسیار ظریف هستند، ساختار آن ها بسیار جمع و جور و انعطاف پذیر است و بسیار مقاوم است. این چرم ها برای ساخت لیوان های کالیبره شده، دستکش و واشرهای بزرگتر مناسب است. آب بندی کیف، سکه و اسکناس. جنس بسیار عالی و سهولت دوخت بسیار سریع است و به شما این امکان را می دهد کیف، کمربند، کیف پول و کیف کوتاه بسازید. تولید ویژه چرم با کیفیت استثنایی در این مرکز امکان پذیر شده است که شما می تونید برای خرید در سایت ما ثبت سفارش کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما