صادرات چرم طبیعی اصل

صادرات چرم طبیعی اصل به کشورهای مختلف از جمله ممالک همسایه از طرف شرکت های بازرگانی گوناگون صورت می گیرد. گفتنی است، این محصولات در رنگ های متنوع و زیر نام های گوناگونی مثل ورنی، معمولی و اشبالت صادر می شوند. با این حال، انواع چرم طبیعی وجود داشته که از پوست حیوانات مختلف به دست می آیند. البته تجار برای خرید، به محل معتبر فروش چرم اصل سر می زنند.

صادرات چرم طبیعی اصل

میزان لطافت چرم طبیعی

میزان لطافت چرم طبیعی درباره میزان لطافت چرم طبیعی چه معلوماتی دارید؟ این گونه از فرآورده ها از بخش های مختلف بدن یک حیوان مثل گاو، گوسفند، بز و غیره به دست می آید. طبعاً با پوست قسمت های شکم، کمر و گردن می توان چرم هایی منعطف را تولید کرد. پوست سر اندکی درشت و سخت ‌تر بوده و اغلب به عنوان کفی در کفش ها به کار می روند.

اما امروزه شرکت های دباغی، از دستگاه های پیشرفته کار می گیرند که کار فرآوری را به شدت راحت کرده و آنها می توانند پوست را به چرم های نرم و لطیف تبدیل کنند. از این محصولات بیشتر در عرصه های زیر استفاده می نمایند:

  • تولید انواع کفش مردانه، زنانه و مخصوص کودکان
  • برای روکش کردن مبلمان های گوناگون
  • ساخت انواع کیف های دستی، جیبی و پالتویی
  • دوخت البسه های متفاوت مثل کاپشن، پالتو و غیره

گفتنی است که این نمونه از چرم ها رنگ های متنوعی داشته که می شود به قهوه ای، مشکی، زرشکی، کرم، سفید، آبی و … اشاره کرد. در حال حاضر، اغلب تولیدی ها به دلیل نرمی که محصول دارد، در ساخت کالاهای گوناگونی استفاده می نمایند.

اما نکته اصلی در این می باشد که ضخامت های چرم ها با هم‌ دیگر متفاوت بوده و طبعاً برای این که بهتر از آن استفاده کنید، نوع جنس را می بایست در نظر بگیرید.

فروش انواع چرم طبیعی اصل

فروش انواع چرم طبیعی اصل بهترین مرکز، فروش انواع چرم طبیعی اصل را روی دست گرفته است. البته قبل از این، به تنوع محصولات از هر نظری اشاره نمودیم. اما آن محصولاتی با کیفیت هستند که سوراخ های کمتری داشته و این گونه از دور ریختن زیاد کالا جلوگیری می شود. ضمن این که رنگرزی مناسب و با دوام بودن چرم هم یک شرط اساسی است.

اما اگر در زمینه صادرات، تولید کالاهای مختلف و همینطور فروش جزئی فعالید، می توانید عمده و با نرخ های بسیار خوبی از این مجموعه به روش آنلاین چرم های درجه یک را بخرید.

این کار با تنوع بالا رنگ و طرح، بدون اتلاف وقت و از هر نقطه ای انجام پذیر می باشد. شما کافی است تا با یکی از راه های ارتباطی زیر همراه فروشنده تماس بگیرید و درخواست را ارائه دهید.

  • تبلیغات:
    ۱. فردی که با استفاده از کمربند چرم توانست اسب وحشی را رام کند!!
    ۲. کشف ابتدائی ترین چرم مربوط به دوره هخامنشیان در ایران!
    ۳. انواع چرم و خواص
    ۴. چرمی که می توان از آن در تابلو فرش استفاده کرد!
  • دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

    تماس با ما