صادرات چرم طبیعی باکیفیت

چرم مرغوب طبیعی یک محصول طبیعی است که دارای علائم و نقص است، این ویژگی هایی است که اصالت آن را تأیید می کند و آنها را از یکدیگر متمایز می کند. از طرف دیگر، خراش ها یا نشانه هایی که با استفاده از آنها ظاهر می شود نیز از مشخصات چرم ها است. مانند پوست ما، آنها می توانند دچار خراشیدگی شوند، در حالی که مواد مصنوعی ثابت می مانند. مجموعه ما اقدام به صادرات چرم طبیعی باکیفیت نموده است.

صادرات چرم طبیعی باکیفیت

مشخصات انواع چرم طبیعی باکیفیت

مشخصات انواع چرم طبیعی باکیفیت ماندگاری چرم بیشتر است
کفش های چرمی جدا از اینکه بهتر به نظر می رسند، از دوام بالاتری نیز برخوردار هستند. اگر به خوبی از آنها مراقبت می کنید، یعنی اگر آنها را تمیز نگه دارید، اجازه دهید بعد از هر بار استفاده از آنها هوا گرفته و آنها را از نور مستقیم یا مکان های مرطوب دور نگه دارید، می توانند سالها برای شما دوام آورند.

آنها عناصر شیمیایی و ترکیبات آنها در حالت طبیعی خود هستند و از طریق هر روش تولید بدست می آیند، که حاوی مواد افزودنی لازم برای حفظ ثبات و ناخالصی های حاصل از روش استفاده شده است، به استثنای حلالهایی که می توانند بدون تأثیر بر پایداری مواد از هم جدا شوند. ماده یا اصلاح ترکیب آن.

برخی از مواد ممکن است وجود داشته باشند زیرا به طور معمول در چرخه تولید استفاده می شوند یا برای تولید چرم در کشورهایی استفاده می شوند که هیچ محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد. بنابراین، غلظت آن در محصول نهایی باید کمتر از حد تعیین شده توسط قانون باشد. بنابراین، لازم است بین مواد و مواد ممنوعه مجاز، اما مشروط به محدودیت، تفاوت قائل شود.

چرم اصل از پوست حیوانات، اغلب گاوها (چرم گاو) ساخته می شود که برای جلوگیری از تجزیه و تبدیل شدن به چرمی قابل استفاده، باید دباغی شود. این کار در چرم سازی انجام می شود. انواع مختلفی از فرایندهای برنزه سازی وجود دارد، برنزه سازی کروم و برنزه سازی سبزیجات محبوب ترین هستند. برنزه سازی کروم معمولاً کارآمدترین فرآیند محسوب می شود و از سولفات کروم شیمیایی برای دوام بیشتر چرم استفاده می شود.

این محصول در انواع مختلفی از لباس، کتاب و مبلمان استفاده می شود. چرم اصل می تواند برای مدت طولانی دوام داشته باشد و به طور کلی با پیرتر شدن از زیبایی بیشتری برخوردار می شود. در صورت مراقبت صحیح، لوازم جانبی ساخته شده از این ماده می تواند بین 10 تا 20 سال دوام داشته باشد. پاره شدن و سوراخ شدن چرم اصل دشوار است و همچنین تنفس آن از بیشتر چرمهای مصنوعی بسیار بیشتر است، که در عرض چند سال می تواند ترک بخورد و سگک بزند.

فروش چرم طبیعی باکیفیت

فروش چرم طبیعی باکیفیت کنترل بصری برای اطمینان از مطابقت چرم ها با استاندارد، رنگ و ضخامت و تمام مشخصات اولیه بصری است، بنابراین چرم ها برای حمل و نقل مناسب هستند. این مرحله برای آزمایش خصوصیات اصلی ساختاری پوست و همچنین ارزیابی و بهبود فرایندهای مختلف تولید مهم است. مجموعه ما بهترین و با کیفیت ترین چرم را با قیمتی استثنایی عرضه می کند. با مرکز فروش چرم طبیعی باکیفیت ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما