صادرات چرم طبیعی خاص

در حال حاضر صادرات عمده چرم طبیعی خاص توسط شرکت های بازرگانی با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای جهان انجام می شود که به علت کاربرد فراوان و مرغوبیت در آنجا نیز بسیار پرفروش است و متقاضیان زیادی دارد. صادرات انواع چرم علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادرکننده باعث فرآوری خوبی برای کشور می‌شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد موثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند.

صادرات چرم طبیعی خاص

چرم خاص به چه چرمی گفته می شود؟

چرم خاص به چه چرمی گفته می شود؟ چرم در انواع طبیعی و مصنوعی وجود دارد که هر کدام از لحاظ کیفیت، قیمت و روش تولید و … با هم متفاوت می باشند. چرم طبیعی از پوست حیواناتی نظیر گاو، شتر، گاو میش، بز و گوسفند و … به دست می آید و در انواع سبک، نیمه سنگین و سنگین وجود دارد. چرم سبک ضخامت کمتری نسبت به انواع دیگر دارد و از پوست بره و بز و … تهیه می شود. چرم نیمه سنگین یکی از چرم های خاص و ویژه محسوب می شود و از پوست شترمرغ و کروکودیل حاصل می شود.

این چرم به علت کمیاب بودن قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد و برای ساخت و تولید انواع کالاهای لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر زیبایی بی نظیر از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. چرم سنگین نیز بسیار ضخیم بوده و از پوست گاو و گوساله و … تهیه می شود و از آن انواع کیف، کفش، پوشاک و پارچه های رومبلی و .‌.. تولید می کنند و از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.

فروش استثنایی چرم طبیعی خاص

فروش استثنایی چرم طبیعی خاص این روزها بازار فروش استثنایی چرم طبیعی خاص به علت کاربرد فراوان بسیار پررونق است و دارای مشتریان زیادی در سراسر کشور می باشد. یکی از معتبرترین مراکز فروش چرم طبیعی با کیفیتی عالی و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. از مزایای خرید غیر حضوری از این مرکز می‌توان به ارسال محصول با بهترین بسته بندی به نشانی مشتری، کاهش هزینه ها، پیشگیری از اتلاف انرژی و وقت، آشنایی با شرکت های تولید کننده معتبر، امکان مشاوره قبل از خرید کردن، تسریع و سهولت در امر خرید، خدمات دهی و پاسخگویی مناسب و … اشاره کرد که با توجه به فراهم بودن شرایط راحت و آسان امروزه اغلب افراد این خرید را ترجیح می دهند.

امروزه انواع چرم طبیعی در شهرهای مختلف کشور از جمله تبریز، قم و مشهد و … با کیفیت عالی تولید می شود. انواع چرم گاو، گوسفند و … پس از ورود به کارخانه های تولیدی توسط دستگاه های مخصوص به خوبی فرآوری شده و تمامی ضایعات از آن جداسازی شود و سپس رنگ آمیزی آن انجام می شود و پس از آماده شدن وارد بازار فروش می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما