صادر کننده چرم طبیعی مرغوب

چرم به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود. چرم طبیعی بین مردم کل جهان طرفدار بیشتری دارد، البته چرم طبیعی قیمت به بیشتری به نسبت چرم مصنوعی هم دارد به همین دلیل کسانی که از چرم طبیعی مرغوب استفاده می کنند پایین است. به دلیل استفاده و علاقه فراوانی که به چرم طبیعی مرغوب وجود دارد صادر کننده چرم طبیعی مرغوب در ایران وجود دارد تا چرم های طبیعی و مرغوب را به نقاط دیگر جهان صادر کند.

صادر کننده چرم طبیعی مرغوب

چگونه چرم طبیعی را از مصنوعی تشخیص دهیم؟

چگونه چرم طبیعی را از مصنوعی تشخیص دهیم؟ تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی کار خیلی سختی نیست، اما نیازمند تجربه و دانش است که در ادامه چند راه و روش برای تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی را به شما یاد می دهم:

  • چرم طبیعی انعطاف پذیر است اما چرم مصنوعی خشک و حالت پلاستیکی دارد
  • چرم طبیعی دارای شناسنامه است پس در هنگام خرید آن از فروشنده شناسنامه چرم را بخواهید تا از طبیعی بودن آن مطمین شوید
  • اگر چرمی را دیدید که طرح روی آن تکراری است بدانید که تقلبی است زیرا چرم طبیعی طرح مشابه ندارد
  • بوی چرم مصنوعی مانند بوی پلاستیک است
  • اگر روی چرم طبیعی آب بریزید آن را جذب می کند اما اگر روی چرم مصنوعی آب بریزید روی سطح آن می ماند
  • چرم مصنوعی در برابر آتش می سوزد اما چرم طبیعی به دلیل نیم سوز شدن نمی سوزد و بوی موی سوخته می دهد
  • با نگاه کردن به پشت چرم می توان به اصل یا مصنوعی بودن چرم پی برد زیرا پشت چرم های مصنوعی نخ های پرز مانند و پشت چرم های مصنوعی نخ های رشته ای وجود دارد.

خالی از لطف نیست اگر انواع چرم مرغوب را بشناسیم: چرم سبک که از پوست حیواناتی مثل گوسفند به دست می آید، چرم سنگین که از حیوانی مثل گاو تولید می شوند، چرم گیاهی، چرم مراکشی، چرم اسپانیایی، روس، جیر که از پوست بز به دست می آید، ورنی، مار و مارمولک و کروکودیل و ….

مراکز فروش چرم طبیعی مرغوب

مراکز فروش چرم طبیعی مرغوب چرم از محصولاتی است که به خیلی ها پوشیدن، خریدن و استفاده از آن حس خوبی می دهد که البته شر این حس خرید چرم مرغوب است. چرم نامرغوب بوی بدی می دهد و زود هم از شکل می افتد و غیر قابل استفاده می شود، بنابراین لازم است حتما برای خرید چرم مرغوب مراکز فروش چرم طبیعی مرغوب را بشناسیم و از آن جا ها خرید کنیم.

لازم است که بگویم خرید چرم مرغوب صرفا خرید چرم طبیعی مرغوب نیست، تعدادی از چرم های مصنوعی هم وجود دارند که کیفیت بالایی دارند و جزو دسته چرم های مصنوعی مرغوب به حساب می آیند که قیمت پایین تری نسبت به چرم های طبیعی و قیمت بالاتری نسبت به چرم های مصنوعی با کیفیت پایین تر دارند. البته باید در نظر بگیریم که کیفیت خوب و مرغوب چرم مصنوعی باز هم به کیفیت مرغوب و شکیل بودن چرم های مرغوب طبیعی نمی رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما